واکنش شدید مهدی طارمی به اعدام محمدمهدی کرمی و محمد حسینی: «بسه دیگه تمومش کنید»

مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و پورتو پرتغال، در واکنشی شدید به اعدام محمدمهدی کرمی و محمد حسینی دو معترضی که دیروز اعدام شدند، در توییتی نوشته: « با طناب دار، عدالت برقرار نمیشه.اینهمه اختلاسگر و جنایتکار داریم تو زندان که دادگاهشون چند سال طول می‌کشه. اما این جوانان مظلوم چون از خانواده‌های ضعیف هستن و دستشون به جایی بند نیست،بشمار سه اعدام می‌کنین؟»

او همچنین گفته: «بسه دیگه تمومش کنین. کدوم جامعه با هر روز خونریزی و اعدام به آرامش می‌رسه؟»


شمار زیادی از سیاستمداران و چهره‌های فرهنگی و هنری داخل و خارج به اعدام این دو معترض واکنش نشان داده و از دولت جمهوری اسلامی خواسته اند تا هر چه سریع تر به اعدام ها پایان دهد.
پیکر محمد حسینی،‌ معترضی که دیروز اعدام شد «در اشتهارد کرج به خاک سپرده شد»
روزنامه شرق به نقل از یکی از نزدیکان محمد حسینی می‌گوید که پیکر او امروز،‌ یکشنبه ۱۸ دی ماه در گورستان بهشت علی اشتهارد کرج به خاک سپرده شده است.
 
بر اساس گزارش شرق پیکر او به برادرش تحویل و در بهشت علی اشتهارد به خاک سپرده شده است.
این جوان که دیروز در ایران اعدام شد در طول بازداشت و محاکمه از داشتن وکیل اختیاری که از او حمایت کند،‌ محروم بوده است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

بله درست است با طناب اعدام عدالت بر قرار نمیشه ! البته در نظامی که اخوند جماعت در قدرت باشد عدالت معنای ندارد چون اخوندها خودشان را نمایندگان خدا میدانن . رژیم پست اخوندی با همین طناب دار و شکنجه وزندان و محروم کردن و تبعید کردن تهمت درست کردن برای کسانیکه از انها واهمی داشته بر سرکار مانده . اگر کسی فکر میکند در نظام اخوندی می توان مردم به عدالت , رفاه و غیره برسند اشتباه بزرگی میکند.
یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
۱۸
siavash786 - قلب نگین، هندوستان

خون و خون ریزی در دولتهای اسلامی همیشه بوده و هست . مگر غیر از اینست که اسلام با جنگ و خونریزی و کشتار پایدار شد ؟ مگر خمینی همین روش را ترویج نکرد ؟ مگر سران فعلی همچنین مردم را تهدید نمی کنند ؟ چه چیزی را تمومش کنن ؟ کشتن مردم یا تسلیم شدن به درخواسته مردم ؟
یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
۳۱
chris.it.dude - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

خفه شو پفیوز وسط باز. تو خودت داری از دستور دهنده این جنایت‌ها طرفداری میکنی. حالا از کی شدی مدافع اعدامی ها؟
یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
۶۴
Rosha50 - لانسینگ، انگلستان

انگاری در گوش خر یاسین خوانده میشود !!!! تا سرنکون نشوند ناله های ملت را نخواهند شنید
یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
۶۰
طلوع ازادی - لوس آنجلس ، ایالات متحده امریکا

یک حلال خوری یک سیلی بزنه تو گوش این ساندیس خور و بگه، بیدارشو بدبخت، ببین سالهاست تو و خانواده ات از چه کسانی حمایت می‌کنین...🤬😡😠😤 حالا جوری میگه بسه دیگه انگار پدر به بچه شیطونش میگه،،، از تبعات خرید از موتوری حروم خور....🤬😡😠😤
یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲
۴۶
Salabat - تهران، ایران

با دیدن تو حیوون فقط یاد یه کلمه می افتم؛ قهوه! راستی مادر حالشون خوب هست! مثل اینکه امشب سبزی پلو با ماهی براتون درست کردن!
یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳
۵۶
کهنه سرباز - بروکسل، بلژیک

چرا ان موقع که با کبکبه و دبدبه به محضر حضرت اعدام الله رییسی رسیدی و تا کمر خم شدی داد نزدی داد پیشکش چرا خواهش نکردی دست از اعدام بردارد حال که پول ها را به جیب زدی طرفدار مظلوم شدی افرین به تو هم از اخور میخوری و هم از توبره
یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴
۳۷
azadi2011 - تورنتو، کانادا

این ادبیات »فحش و ناسزا«، علیه طارمی عزیز، آغازی است بر همان ساختار فرهنگی که در فردای ایران علیه همه ی »ما ایرانیان« دوباره بکار گرفته خواهد شد، این بنده خدا بوشهری است، برای همین فحش می خورد، گول نخورید!
یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
۴۷
piruzie nazdik - پاریس، فرانسه

حرفهای این یارو منو همزمان به گریه، عطسه، عارق،.......،،،اسهال استفراغ ، دل درد، گریه ، گریه ، گریه.. و باز هم گریه، میاندازه. نامرد، اگر این حرفهارو خیلی زودتر میزدی ، ممکن بود مانع از اعدام و قتل چند تایی از این جونهای بی باک ایرانمون می شدی. زجر عذابت زیاد و امیدوارم با هر بازی و گلی که می زنی فشار طناب دار رو رو گلوت احساس کنی. همچنین همه وسط بازها و پست فطرت ها.
یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
۶۳
بلوچ اسلو - اسلو، نروژ

خانمها و آقایان؛ بنظرم فعلاً خودمان در شرایطی نیستیم که انتخاب بکنیم. پس بدون تردید هرگونه ریزش از نظام به نفع جامعه است. نباید سخت گرفت، بلکه آگاهانه به اشخاص سِلِبریتی خورده گیر نظام ولایی به پردازیم. طارمی کهکشانها با کریمی و دایی و غفوری فاصله دارد، ولی همینکه با این اظهارش چون ترابی نیست جای غنیمت است. پس سعی بکنیم طارمی ها را به سمت دایی ها و خادم‌الشریعه ها سوق بدهیم تا ترابی ها! جانتان جور
یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴
۳۱
chris.it.dude - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

باور کن این پفیوز مادر به خطا اگر یک ۱۷ هزار دلار دیگه بهش بدن میاد علنا درخواست میکنه که معترضین رو زودتر اعدام کنند. این مردک یه بیوطن نون به نرخ روز خوره.
یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴
۴۳
شیر مرد کازرون - لندن، انگلستان

بی شرفهای پسفطرت. بلعخره روز ما هم بزودی می رسه و اونوقته که باید بجای شیشه نوشابه باید شیشه بنزین بکنم به اونجاتون بی ناموسها
یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
۴۷
piruzie nazdik - پاریس، فرانسه
دوست عزیز . اگر بدونی بعد از این دو انسان فداکار اینقدر حالم خرابه که نمیدونم به اینطور ادمهای وسطباز دیگه چی بگم. انگار زیر پای خودمو خالی کردن و اون بالا، میون طناب دار، کرکس ها رو می بینم که میخوان چشمای گریون و روح مخروبم رو بخورند. دیگه وای به حال مردم در ایران. مرسی بابت همصحبتی و همفکری.
یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵
۴۱
Navidmw - استکهلم، سوئد
بمیر بابا، تا حالا هر وقت مردم خواستن صداشون باشی، خفه بودی. همین جام جهانی ازت خواستن صداشون باشی، رفتی جلوی گزارشگر گفتی من فوتبالیستم و سیاسی نیستم. پس حالا هم خفه شو و گمشو همون جایی که تاحالا بودی. لازم نیست دیگه الان صدای کسی باشی. برای مردم ثابت شدی که تو کدوم طرف بازی هستی.بورو همون فوتبالتو بازی کن و حرف هم نزن چون نمیدونی دهنت رو کی باز کنی و چی بلغور کنی.
دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
۴۱
Navidmw - استکهلم، سوئد
منظورش از تمومش کنین اینه که همه ی معترضها رو زودتر بکشین تا همه چیز تموم شه. با شناختی که از طارمی داریم بعیده منظور دیگه ای داشته باشه.
دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.