پرواز همای: من غلام یکایک مردم ایران هستم، من فریب خوردم، پول شهرداری را پس فرستادم

رادیو فردا: پرواز همای، از خوانندگان ایرانی که اخیرا کنسرتش در مراسم بزرگداشت قاسم سلیمانی، فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران و قراردادش با شهرداری تهران خبرساز شده بود، می‌گوید فریب خورده است.

آقای همای روز شنبه ۱۷ دی‌ماه با انتشار پست اینستاگرامی گفت: «فکر کردم اگر ما برای اجرا (کنسرت) پیش‌قدم شویم، شما دست از رفتار خشونت‌آمیز بر می‌دارید، اما امروز هم دو جوان دیگر (حمدمهدی کرمی و محمد حسینی) را اعدام کردید. چرا نفهمیدم شمایی که جوان‌ها را اعدام می‌کنید به راحتی من کمترین را هم قربانی می‌کنید؟»


او در ادامه گفت قراردادش با شهرداری که آن را «به خاطر اعتماد اشتباه به یک دوست، نخوانده امضا کرده بوده»، مربوط به آلبومی به عنوان «از آرش تا سرباز » بوده که قرار بود «در یک رونمایی دوستانه فقط برای ثبت در آرشیو سازمان (فرهنگی هنری شهرداری تهران)» اجرا شود.

این خواننده در ادامه گفته است که ۷۰۰ میلیون تومان پول واریز شده به حسابش از طریق سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را پس فرستاده است.

وی اظهار داشت: «در چند روز گذشته برخی‌ها تلاش کردند از من تصویری حکومتی و ضدمردمی بسازند. اینها همه ما را فریب دادند و ما را قربانی اهداف سیاسی خودشان کردند.»

علیرضا زاکانی شهردار تهران در واکنش به قرارداد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با آقای همای روز شنبه گفت «کاری برای حاج قاسم خوانده شد، هم دکلمه و هم شعر داشت و هم کار ارزشمند و بزرگی بود».
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۱۰۰
تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک

زر نزن خفه خون بگیر
شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴
۳۸
freedom of the press - تهران، ایران

پاچه خوارها خوب راهش را یاد گرفتند هم طرفداری رژیم را می خواهند و منفعتی که بهشون میرسه و هم مردم را. با اشغالگران همکاری می کنند و بعد با یک معذرت خواهی و فریب خوردم می خواهند خیانتشان بخشیده شود و مردم بخشندگان. مثل علیرضا افتخاری پاچه خوار رژیم که سال ۸۸ در کنسرتش احمدی نژاد را بعد از آن همه کشتن جوانان و مردم بغل کرد و به گرمی در آغوش کشید و بعد گفت تمام اینها برنامه ریزی شده از قبل بوده و اون از حضور احمدی نژاد در کنسرتش با خبر نبوده و در عمل انجام شده قرار گرفته، احمقانه ترین عذری که می توانست بیاورد مثل این بابا انگار پولش مهم بوده برای مردم که میگه پول را پس داده. تعظیم کردنت چه بود!!! همکاری کردی و دانسته و مخلصانه کمر خم کردی و تعظیم کردی در برابر اشغالگران ایران و قاتلان فرزندان ایران زمین
شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷
۵۰
اصحاب کهف - کلن، آلمان

دیدی ر.ی. شده به کل زندگیت لورفتی حالا اومدی عذرخواهی!!
شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳
۴۵
سیمرغ ایران - برلین، آلمان

جناب شما از این بابت ناراحتید که یک میلیارد و خرده ایی رو که بهت قول دادند، ندادند و برای همین میگی فریب خوردی. گفتی وارد سالن که شدی جلو عمل انجام شده قرار گرفتی نمیتونستی نشون بدی گلوت گرفته و نمیتونی بخونی؟ تعظیم ات هم که اونقدر خم شدی که داشتی میفتادی. خلاصه مثل قطره اشکی شدی که از چشم افتادی
شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷
۳۴
گارد جاویدان - فرانکفورت، آلمان
قضاوت کردن در مورد دیگران درست نیست وقتی یک چنین ویدیویی رو منتشر میکنه درواقع خودش رو در خطر رویارویی با این رژیم قرار داده و نباید برش گردونیم به صف دشمن اگر نظر مثبت ندارید لااقل نظر منفی خودتون رو بروز ندید
شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶
۵۱
سگ سبیل - کنت، انگلستان

توعمرم اسم اینونشنیده بودم ولی خیلی چیزهابرام آشنابود.نخونده امضاکردن قراردادمثل بعضی فوتبالیستاکه قراردادسفیدامضامیکنن.اعتمادبدوستیکه اسمی ازش نیومده.بعدشم خیلی چیزا راحته انجامش.میگن توبگوپولوپس فرستادی ماهم تکزیب یاتاییدنمیکنیم که پس گرفتیم.ولی پول بحسابته خیالت راهت.الان دقیقن هموناییکه سالها پول بیحساب گرفتن دارن منکرگذشته شون میشن ومیگن مانبودیم.اسمشونو نمیبرم چون همهشون اسماشون تو هوم پیج یوکی اون بالاچپ براست وراست بهچپ ردیفه.میترسم اسم ببرم منفیبارون بشم.
شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰
۸۴
siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا
دوست عزیز، چه خوب بود این بدبینی همان موقع رای به آری نه دادیم هم وجود داشت . نباید از همه ترسید و وحشت کرد . این رفتارهای خصمانه و دشمن ستیزی باعث دوام رژیم می شود که برنده اصلی است . این پسر جز و همان گروهی است که سالها در خارج از کشور کنسرت هایی اجرا کردن که مسلما در ایران نمی توانستند . تشویق های مردم آنها را مشهورتر کرد تا به این سن و موقعیت رسیدند. به شما حق میدهم که به همه با شک و تردید نگاه کنی ولی نباید به أو بدبین باشید که با صراحت کامل با مدرک در دادگاه مردمی از اشتباه و اعتمادش سخن می گوید. این مکر و حیله رژیم بارها اتفاق افتاد ولی کسی پولها را برنگرداند و فقط با چند تا کلمه عذرخواهی کردند. نمیخواهم همه را مثال بزنم ولی عارف خواننده مشهور هم گول مجاهدین را خورده بود و یا ابی بخاطر پول آن آهنگ خلیج فارس را نخواند . کشته شدن این مرد باعث انتقام رژیم از ملت ایران است که یکی خواننده و آشپز فدا شدن
شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

این اقا همای زمانیکه می گوید فریبش دادن و اظهار پشیمانی میکند باید اورا بخشید و اورا دربغل گرفت و بهش افرین گفت !
شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱
۴۲
Chokam - ری، ایران

قرارداد این چه فرقی داره بامردم که خودشون باسایپا و ایران خودرو دارن بااینکه هی گرونترمیکنه،چه فرقی داره با قرارداتون با بانکا، با وکیل مهاجرت و الی اخر. مایه ملت تا خرخره قراردادیم حکومت بیشتر اقتصادیه تا اسلامی
شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

به نظر من خفه خون میگرفتی سنگینر بودی . اون .. که تو خوردی با یه غلط کردم درست نمیشه همون کلاهی که چپوندند به ماتحت فوتبالستای آدم فروش یه کوچیکترش را هم فرو کردند به تو.
شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷
۳۱
chris.it.dude - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

دیگه دیره. تو اینقدر ابله نبودی که گولت بزنند. فقط محاسبه کردی. همون موقع که پول خون مردم ایران رو میخوردی باید فکرشو میکردی. احتمالا هیچ پولی هم پس نفرستادی فقط میخوای بعد از انقلاب مردم مثل اشغال دورت نندازن. اگر راست میگی همین حالا برو تو جبهه مردم و ازشون همایت کن یک ویدیو بساز و اینرو اعلام کن و جلوی مردم تعظیم کن. هر کاری غیر از این در حکم زر مفته.
شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹
۴۸
Aztek - قم، ایران

تو عددی نیستی که بخوام در باره ات چیزی بگم ولی مرگ بر رهبر مفعول بچه کشت.
یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۶
۴۲
paksan - ایران، ایران

ما نوکر نمیخوایم. اینا با نوکرم چاکرم فکر میکنم میتونند از مردم خر سواری بگیرند. مثل سگ‌دروغ میگه. از اون ریش و تا کمر خم شدنش مشخصه هیچ دروغی در کار نیست ایشون استاد بوقلمون هستند و دیگه شهره عام و خاص. برو تو هم به زباله دان تاریخ پیوستی مثل اون افتخاری که الان هیچکس جز همون صداوسیما که هربار رفته بازم منفورتر شده…
یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۷
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

خر خودتی و اونایی که بیضه هاشون را میلیسی. احمق و بیشعور زیاد دیدم و ولی تو رو دست همشون حتی مهران رجبی داریوش ارجمند مدیری پرستویی مهنوش بختیاری و و و. لیاقت اون دهان بیضه اغاست
یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۵
۳۷
azadi2011 - تورنتو، کانادا

زنده باشی، با صدا ی خوب و شعرهای ناب، کاش آن پول را که از چنگ دزدها در آورده بودی خرج »بینوایان« می کردی، نگران »تهمت ها« نباش و به کارت ادامه بده!
یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۸
۷۴
Maghshoosh - میامی، ایالات متحده امریکا

علیرضا انزجاری (افتخاری) هم احمدی نژاد رو بغل کرد و با گفتن فقط یک جمله « دوستتون دارم آقای رئیس جمهور» خودش روی خودش سیفون کشید!! شما مایه خالان کی میخواین یاد بگیرین که به مردم پشت نکنین؟
یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۸
۳۸
freedom of the press - تهران، ایران

دشمن دانا بلندت می کند بر زمینت می زند نادان دوست. من هم دوستدار این نادان احمق بودم ولی فریبش دادن درست تعظیم کردنش چه بود نکنه می خواهی بگویی نخ نامرئی بهش وصل کرده بودند و نخ را کشیدند و خمش کردند
یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۳
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

دکمه .. خوردم دیگه کار نمبکنه
یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۴
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

واقعا دری وری میگی
یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۶
۴۲
Chokam - ری، ایران

قرارداد تو خیلی قرارداده، پات رو از آمریکا بزاری بیرون سوسیالت قطع میشه.
یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۷
۷۴
Maghshoosh - میامی، ایالات متحده امریکا

کی میشه این منش و رفتار «با گرگ دنبه خوردن و با چوپان گریه کردن » از ذات بعضی ها بیرون بره؟!
یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۴:۲۱
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

میگم از ورامین نرفتی بیرون همینه. یه سوشیال و یارانه یاد گرفتی همه چی رو میبندی به خیک اینا
یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۱
۷۷
hassan1326 - تهران، ایران
اقای همای ، اولا باید تعظیم کردنت را توضیح بدهی ، و بعد در یک برنامه برعلیه نظام ادم کش ج.ا و حمایت از مردم اهنگهایی با مفاهیم واضح و روش اجرا کنی . خلاصه با شعر و آهنگ جمهوری نکبت اسلامی را افشا کن .
یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۰
۴۹
Persian2600 - استکهلم، سوئد
اینجا فقط یه سوال برای من نوعی که مثل خیلی های دیگه مخالف رژیم پست آخوندی هستش پیش اومد. حالا اگر کسی تصمیم گرفت از صف این آخوندهای جنایتکار ح.زاده جدا بشه و بخواد به صف ماها بپیونده باید چکار بکنه که بهش انواع اقصام انگ ها رو نزنند؟ با این طور برخورد که هیچ کس جرات نمیکنه به مخالفان آخوندا بپیونده؟ پس اون اتحاد و همبستگی که همه دمشو میزنن کجا رفت؟اگر اشتباه نکنم با این کارها رژیم آخوندی به مدت بیشتری پا برجا میمونه، مگه نه؟
یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۸
۷۷
hassan1326 - تهران، ایران
بقول محمد در قران ، (کیدشان را بخودشان باز گردانید) ، اگر همای بتواند در صحنه با دکلمه و اشعار پر معنی برعلیه نظام نکبت اسلامی افشاگری نماید ، ارزش زیادی خواهد داشت .همه باید همای را وادار کنند که پشیمانی اش را نه در حرف بلکه در عمل ثابت کند .
یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۵
۵۰
اصحاب کهف - کلن، آلمان
عشقی با کامنتای خفنت بمولی
یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۸
۴۲
Chokam - ری، ایران

فعلا که بخاطر همین خیکو سوسیال و مالیات پات رو نمیتونی از امریکا بزاری بیرون. مجبوری مجازی باشی، باز اون ورامینی واقعیه
یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
۵۶
America - منچستر، انگلستان
همای عزیز تو را از زمانی که در کنسرت تورنتو و پس از حضور محمود رضا خاوری آن شعرهای فی البداهه را خواندی در قلب خود جای دادیم. از این اتفاق شوم اخیر در شوک بودیم که سخن گفتی ..! چه خوب کردی که سخن گفتی و توضیح دادی از فزیبکاری این قوم دغل...! به آغوش مردم خوش باز گشتی. سرت سبز و دلت گرم..!!!
دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
۳۸
freedom of the press - تهران، ایران
دشمن دانا بلندت می کند بر زمینت می زند نادان دوست. من هم دوستدار این نادان احمق بودم ولی فریبش دادن درست تعظیم کردنش چه بود نکنه می خواهی بگویی نخ نامرئی بهش وصل کرده بودند و نخ را کشیدند و خمش کردند
دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.