سرهنگ پاسدار: مادر فرح میگفت ما رنج می‌بردیم شاه زنش را به روسای جمهور آمریکا قرض می‌داد


سرهنگ پاسدار حسن امینی: مادر شاه یک پیرزن عجوزه ۹۰ ساله بود که در کاخش سینمای فیلم مستهجن داشت! این‌ها به دنبال حقوق زن هستند؟


اصلاحات نیوز نوشت: سرهنگ پاسدار حسن امینی: مادر شاه یک پیرزن عجوزه ۹۰ ساله بود که در کاخش سینمای فیلم مستهجن داشت! این‌ها به دنبال حقوق زن هستند؟ مادر شاه به اندازه ۱۰ سال ذخیره مشروبات الکلی و مواد غذایی داشت. مادر فرح میگفت ما رنج می‌بردیم شاه زنش را به روسای جمهور آمریکا قرض می‌داد.
 
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

آخه این شیاف ...مرده ها مگه چند سالشه که مدفوع مادر فرح رو میخوره و دروغسرایی میکنه !!؟ این پفیوز زمان شورش پنجاه و هفت خیلی داشته ، دوازده سیزده سال ، بیشتر نبوده ، اونهم پشت منبر مسجد محلشون سرویس میداده ! کثافت لاشی .
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
۵۸
فضول میرزا - استکهلم، سوئد

تو به گور همه پدرات خندیدی که چنین زری زدی! مردک میدونی چرا از خودت داستان میسازی؟ برای اینکه در فردای آزادی اگر جنایتی نکرده باشی در بهترین حالت میتونی یه چارچرخه بخری و روش لبو بفروشی!!
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
۵۷
عمو سعید - لیورپول، انگلستان

شاه خدا رحمتش کند اینکاره نبود همه ملت ایران می دانند ولی رهبر شما سید علی تو حمام به سعید طوسی سرویس می داد و زن مجتبی خامنه ای را که تو انگلیس حامله اش کردند و ننه خودت هم که تو زمان قبل از انقلاب تو شهر نو سرویس می داد
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
۵۴
Persiangulf2535 - لند‌ن، انگلستان

باور کردنی نیست که این حیوانات این حد از بی شرمی در روغگوئی رو از کجا کسب کردن . خردار مشنگ خان این چیزیکه در ذهنت هست و بر زبان اوردی دقیقا کاری بوده که پدر شما با مادرت میکرد تا شکم شما رو سیرکنه .
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

از کسی که نمیدونه باباش کیه و حاصل رابطه صیغه ای و ترکیدن کاندوم هست بیش از این انتظار نیست.?????? who is your daddy
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
۷۷
hassan1326 - تهران، ایران

هیتلر هم گوبلز داشت ، ولی بین تبلیغات گوبلز و مبلغین اسلامی زمین تا اسمان فاصله است ، در عصر اینترنت و فضا امکان تبلیغات یکطرفه موهوم وجود ندارد . با همه اینها ج.ا هنوز ساندیس خورهای کودن کم سواد دارد و این حرفهای مسخره برای تغذیه بسیجی های کودن دون پایه میباشد( یاد اموزش توله سگهای قلعه حیوانات افتادم)
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
۵۹
Attila14 - استکهلم، سوئد

خسته نمیشدن که بعده ۴۳-۳۵ سال همه حماقت و بی عرضه گیشون رو به شاه ربط میدادن٬ ولی این لجن پراکنی و ادبیات کثیف غیر از دستپاچه گی و واماندگی نیست و اگه یکی مثل من نظر مثبت به ایده آلهای شاه داشت شاه را تا ثریا بالا میبره حتی بالاتر از خدایی که میگن هست
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
۳۶
dannni - سوئد، سوئد

این ها تمام افکار شان جنس و سکس است آخه احمق ها تو چه زمان هستیم فکر کردید مردم گول این حرف هاتون میخورند
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
۵۸
دانای نادان - آمستردام، هلند

شما‌ها به قدری احمق هستید، که هنوز نفهمیدید ، مردم و بخصوص نسلهای جوان، از این حرف‌های شما حالت تهوع پیدا می‌کنن و به قدری بیشعور هستید که نمیدونید با این تهمت‌ها و دروغ‌ها ، اون نیمچه طرفدار‌های خودتون رو هم از دست میدین.
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
۴۹
Persian2600 - استکهلم، سوئد

یکی از این ابنهی حـ... بیسروپا بپرسه اصلان اون موقع تو بدنیا اومده بودی که حالا این گ. خوریهارو میکنی؟ کاملا واضحه که آخوندا و سعید طوسی خوب شستشوی مغزیش دادن.
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
۵۴
visman34 - دبی، امارات متحده عربی

.... امام زمان تو ...... اگه دروغ بگی.باشه
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
۳۴
گارد جاویدان - فرانکفورت، آلمان

بزرگترین دزد ملت کی بوده؟؟ اصلا در این نظام مقدس شما ملت دزدی و اختلاس و باندبازی و رانتخواری و آغازاده بازی و مافیا میبینید؟؟ حالا بماند که علم الهدی در مشهد واسه خارجی ها مخصوصا عراقی ها خانوم بیار شده
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
۴۵
Herzl - امستردام، هلند

این خودش زنشو قرض داده تا به یه مقامى برسه بعد به شاه بچسبونه میگه شاه زنشو قرض مى داد.
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
۵۴
shirzan - برلین، آلمان

آب دریا با دهن سگ کثیف نمیشه
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
۵۴
ایرانی دبش - تهران، ایران

آخه احمق‌ای کاش شخصیت و شرافت و مردانگی بزرگ مرد ایران رو یک کمی فقط یک کمی تو داشتی یا خانمی و نجابت بانو فرح را نمی‌خوام توهین کنم اما دنبال پدرت باش ببین کی هست که تو از پشتش افتادی مطمئن هست نمیدونی
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
۳۴
2023Azadi - لینز، اتریش

نه اشتباه نکن!. کارى که تمام سپاه کرده و هنوز هم انجام میده،. ننداز گردنه اینو اون😉. نمونه میخواى بفرما،دختر قاسم کتلت !!. بعدش عرب ها رو آوردین تو ایران و به بهانه سرکوب زنو بچه مردم رو گذاشتین به حراج!!. خیلى چیز زادهى که همچین توهین مزخرفى کردى.
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
۴۹
Mohsen.SE - لوزان، سوییس

یادم اومد! همون موقع که عربا دعوت شدن و اومدن ایران، .....هر شب به چند نفر قرض می‌دادند '. حالا هم غصه نخور شاید ننت الان نباشه ولی میتونی زن و بچه هات را هر شب قرض بدی.
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

والا ما که غیر از نجابت و وقار از ملکه پاکنام ایران ندیدیم. اما از زبان آیت الشیطان پسندیده، برادر راحل خواندیم که مادر روح الله از بسیاری از مردان هندی در کلبه خود پذیرایی کرده بود و پدر واقعی خمینی هیچوقت شناسایی نشد.
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
۵۶
مهدی52 - روتردام، هلند

اونهائی که میپرسند چرا انقلاب شد من میخواهم بگم این یکی از هزاران دروغ و تهمت و نیرنگی بود که انقلابیون مسلمان و چپول به این خانواده نسبت میدادند و مردم از همه جا بی خبر کم کم باور میکردند ،(تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل)
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
۵۴
Mohsen1000 - فرانکفورت، آلمان

. یک سرهنگ مفتی و پامنقلی که از پیکر رژیم و حکومت فاسد و شیطانی استبداد مذهبی و فقیه به رهبری موقت آخوند علی خامنه ای، معروف به علی گدا ،همانی که نزد مردم منفور،مفلوک، فاسد، جنایتکار، چکمه لیس پوتین، نوکر چین و پا منقلی است ، بیرون زده است.
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
۵۲
ali51reza - وستروس، سوئد

شاه ناموس داشت مثل تو نیست که حاضری دختر خودت را قربانی رهبر کنی راست میگویند کافر همه را به کیش خود پندارد بی ناموس فقط برازنده قامت سرداران سپاه است و بس
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
۵۰
دو کلمه حرف حساب - حصارک، ایران

این ....تو بود که بهم میداد. کثافت به زودی به درک واصل میشی.
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
۳۱
chris.it.dude - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

الحق که یک مسلمان واقعی هستی. یک مسلمان واقعی در عین اینکه خودش بی ابروترین، جنایتکارین، تبهکارترین، فاسدترین و بیناموسترین موجود هست سعی میکنه که صفتهای زشت خودش رو به دیگران نسبت بده. مسلمان واقعی به راحتی آب خوردن آدم میکشه چه برسه به تهمت زدن به دیگران. تهمت زدن به دشمنان از سیاستهای اسلام هست و اراجیف این مردک مفلوک یک تاکتیک شکست خورده هست. این ابله نمیفهمه که این مرخرفاتی که داره از اون چاه مستراح بیرون میده باعث ابروریزی بیشتر خودش و آغا هست و دنیا رو بیشتر متوجه بیشرافتی خودشون میکنه.
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
۴۷
فرهاد۱۹۷۷ - لوس‌انجلس، ایالات متحده امریکا

این مرتیکه پاسدار (پاسدار بودن خودش خفت است) زنا زاده، صیغه‌زاده فرح و مادر شاه را با زن و مادر خودش اشتباه کرده. تف به زات دقل مزخرف‌گوی شما ها از آن هندی‌زاده گرفته تا آن چماق بدست نواده‌های شهر‌نوی مثل خودت.
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
۳۴
مطالبه گر - تورنتو، کانادا

خاک بر سرتون که چقدر آدمای کثیفی هستید اینا به خاطر قدرت مادرشون هم میفروشن . کثافتا خودتون زر میزنید تهمت زدن گناه کبیره س فقط میدونم که خیلی حقیرید
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
۳۴
پیر خردمند - تورونتو، کانادا

منظورش دخترهای قاسم کتلت سلیمانی اس که مالی ، جونی و بدنی در اختیار سردار های عرب سوریه ، لبنان و فلسطتین هستن.
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
۶۵
Gharibeh-Ashena - هانوفر، آلمان

این مردیکه صد پدر که هیج اون عینکی که پایین دست اون نشسته و داره به ملت بیچاره ایی که اونجا نشستند و به مزخرفات یارو گوش میدند میخنده رو بگو که چه سفیحانه نیشش بازه. چه کسانی دارند خدایی میکنند؟ نوبت شماها هم تموم میشه و آخر شاهنامه را خواهید خواند که چه تلخ برایتان تمام خواهد شد.
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
۸۴
siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

شاه مثل شما بی غیرت و خانم بیار نبود که زنش را قرض میداد. کدام سران مملکت زنشان را به دیگران قرض میدادن ؟ ولی در نظام شما بین خودتان بوده و حتما هست که برای پوشاندن اعممال کثیف تان به دیگران نسبت میدهید . لذا همه بروید دی ان آ بدهید ، حتما بچه های تان را همراه ببرید.
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
۵۶
مهدی52 - روتردام، هلند

درود بر شما لپ کلام را در چند کلمه گفتی
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
۴۲
titi88 - امستردام، هلند

شرف ندارید به ملکه سابق ایران که این مدت در خارج از کشور هست هنوز مدرکی بر علیه اوندارید شما خودتان اینکاره هستید فکر میکنید مردم حرف شما رو قبول دارن دلقک
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

تهمت زدن و دروغ گوئی کردن دیگر ارزشی ندارد و همه شما مزدوران را شناخته اند که چقد بی بوته و ماله کش هستید.
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
۴۵
پسر بختیاری - هنگ کنگ، هنگ کنگ

یه سر به مادرت بزن رازهای مگو زیاد داره، ببین همین که بهش تا حالا میگفتی بابا واقعا باباته
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
۴۲
paksan - ایران، ایران

همون سبزی پلو با ماهی . چیز ننه ات سپاهی دقیقا لایق شماست. مادر فرح رو از کجا دیدی؟ حتما مادر خودت رو اجاره میدادی اشتباه گرفتی خخخخ والا فیلمش هست که سپاهی در اکباتان با بلندگو میگه "لازم باشه ما زن و بچه خودمون رو هم میکشیم چه برسه شماها" کسایی که اینطوری فکر میکنند قطعا لازم باشه زن و دخترشون رو هم اجاره میدن. حداقل این مدرک محکم و قابل اتکا وجود داره که خودتون گفتید.
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
۳۷
azadi2011 - تورنتو، کانادا

قابل توجه آن ها که از تهمت و افترا و انگ زدن خوششان می اید، و روزانه چند دوز انرا نثار این و آن می کنند، خب این فرهنگ را چه کسانی بوجود آوردند، حتما باز اینجا یک »آدم« خواهد گفت که این فرهنگ 57 تی ها بود، ولی نمی فهمد که 57 تی ها خودشان در رژیم شاه( که خودش مرد فرهیخته ای بود) بزرگ شده بودند، لازم نیست دور برویم، به همین کامنت های بالا نگاه کنید، کدام یک به جز فحش، یک نقد ادبی و ایرانی« در جواب این »آدم« نوشتند که بتوان کلاه خود را برای او از سر برداشت! بستر جامعه پر است از این ضد فرهنگ ها، در کامنت های خود احترام همدیگر را نگه داریم تا مبادا در جای دیگری به خودمان در »بسته بندی« دیگری برنخورد.
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

هه هه! من فقط میخندم. الاغ! بعد از ٤٠ سال که از فوت اعلیحضرت میگذره هنوز حلقه اش رو در نیاورده، اونوقت اسطوره های شما مثل زن حججی و دختر سلیمانی، دو هفته بعد از گور به گور شدن شوهر و پدرشون طاقت نیاوران و رفتن شروع کردن به دادن
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
۶۸
مبشر جاروندی - گتنبرگ، سوئد

حسن تو اول برو اسم پدر واقعی خودت رو بپرس ، برو جلوی اینه ببین چقدر چشمات و دماغت شبیه حاج احمدی هستش، مادرت به خدا بیامرز کش حسین هم خیلی میداد، در ضمن زن خودت هم زیادی خم میشه ، اخه میدونی از بیغیرتی تو سوع استفاده میکنه، اما خداییش زنت خم شدن رو خوب وارده، برو حسین امینی برو، برو نذار بیش از این فاش بشی ، برو لاشی، برو لجن ، خودت هم خوب خم میشی، مثل رهبرت سید علی ، برو، برو نذار بیشتر افشا بشی، برو مادربه خطا، برو خجالت بکش
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
۳۱
chris.it.dude - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

حتی فاطی خانم زن عنتر احمد خمینی هم تو ‌نوفل لوشاتو سرگرم عشق جدیدش بود! رجوع کنید به کتاب پشت پرده انقلاب.
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳
۷۰
senator x - تهران، ایران

کثافترین موجود روی زمین,همین تهمتهاست که 40 ساله خیر و برکت و شادی و آرامش و امنیت را از این سرزمین دور کرده.اشغال,این شماها بودید که دخترها و زنان ایرانی را تو بغل عربهای منطقه انداختید و شهر مشهد را تبدیل عشرتکده نمودید و دیگه کمترکسی به تالند میرود.سن فاحشه گری را به 12سال رسانید.حرامزده,بیشک شاه از گناه امثال شما نمیگذرد و بیشتر و بیشتر در باطلاق مدفوع خوک فرو خواهید رفت
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
۴۷
Flames - روتردام، هلند

وقتى مملکت بى صاحب باشه و هرکى به خودش اجازه میده بیان چرت و پرت بگه نتیجه میشه این نادان با کلى ستاره ارتشى! چند وقت پیش هم یکى میگفت ملکه الزابیت نمیدونه توى کجاى تهران به دنیا اومده ! واقعا مسخره ست و رسما به شعور مردم توهین میکنن. فقط و فقط امریکا میتونه اینارو برکنار کنه . درسته جنگ میشه قربانى هم باید داد و و و ،.
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
۵۸
ادوینو - گوالف، کانادا

زن تو زیر کی خوابیده که شدی سردار مردیکه پوفیوز این اراجیف قدیمی شده مال سالهای۵۷،۵۸ است بدبختهای شستشوی مغزی زامبی اسلامی بی منطق شماها یک فکری بحال ناموس خود کنید که بعد سرنگونی باید صیغه(فاحشگی اسلامی)این واون شوند.
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱
۵۴
100Haloo - تهران، ایران

بی ناموس بی شرم و حیا، دروغ محض داری میگید. اول از همه اگر هر چقدر برده باشند که نبردند، نوش جونشون گوارای وجود خودشون تا هزاران هزار نسل بعدشون تا ابد، یه مملکت شپشو، مردم حصبه ای و وبایی و معتاد رو تبدیل کرد به یک مملکت صنعتی و پول ریال رو بوابر با دلار، اما بی پدر و مادر تو کهرهنوز نمیدونی پدر بی ناموست کیه، اون خمینی که سگ کثافت کنه تو قبرش با پیامبرش، مملکت رو به روزی رسونده که مردم تو سطل زباله دارند دنبال غذا میگردند. نوشتنی ها زیاد هستند، و پول نبرده اون خدابیامرز به اندازه اختلاسهای روزمرهرشما بی ناموسها نمیشه. و در آخر، شاه زن خودش رو قرض نمیداده به کسی، اینو از زور نشیمنگاهتون دارید میزنید چون هنوز بعد از ٤٤ سال مردم دارن میگن رضا شاه روحت شاد، ولی واسه خمینی سگ تو روحش کثافت کنه و خامنه ای ، نه اینوری نه اونوری، همونجای رهبر و بیتش که خودت و ناومیدونیم. آها یادم آمد راسیتی، اونی که قرصی میرفته اینور و اونور، مادرت بوده و خاله هات، اینو بهت نگفته بودن چون بچه بودی، اما الان کلاهت رو یه کم، فقط یه کم بگذار بالاتر، بی غیرت بی همه کس بی شرف بی ناموس
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷
۴۲
Chokam - ری، ایران

ایرانیا بطور کل ذهن تخیلی قوی دارن عاشق فرضیه های دایی جان ناپلئونی هستن، اتفاقا این سیاست توی کشور ما جواب داده قرن۱۹ که امریکا قدرت گرفت همینو تقویت کرده،برای استعمارجواب داده فرضیه دایی جان ناپلئونی
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴
۴۵
Herzl - امستردام، هلند

عزیز من از معزرت خواهى کن جز وفاداری چیزی دیگه نداره تو قرآن خودشون نوشته تنها حیوانی که وارد بهشت میشه سگ اصحاب کهف دیدی مقام سگ از رهبران و پاچه خواران ولایت بالاتر است.
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸
۳۴
newyork333 - نیویورک، ایالات متحده امریکا

یه زری زد مردم با دویست تا کامنت خواهر مادرشو یکی کردن، یعنی دارم فکر میکنم اینا فردا زنده دستمون بیفتن مردم اینا رو رنده میکنن
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵
۴۶
keyanrad - منچستر، انگلستان

این چرا خاطرات زندگیشو داره تعریف میکنه بدبخت مادرت که زن شاه نبود، پارچه فروش هم که با چرج میومد تو محله‌ایی که بود رئیس جمهور امریکا نبود، توی ح‌ر‌م‌ز‌ا‌د‌ه توهم ردی ننت زن شاه بود و بابات شاه و مادر بزرگت مادر زن شاه بود. مادر بزرگت کارگردان پورن بود و مامانت پورن استار تو هم سر یکی از سکانسهای پورن به مامانت هدیه شدی 😂😂😂😂
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷
۱۰۱
تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک

جون نشنیدی که مادر خودت در مورد همسرت خودت چی میگفت
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳
۳۱
chris.it.dude - شیکاگو، ایالات متحده امریکا
چرا سؤال‌های سخت سخت ازش می‌رسی؟ این بیچاره از کجا بدونه؟ مادرش هر روز با ۷-۸ تا اخوند orgy داشته. از کجا معلوم اسپرم کدوم اخوند کثافت ایشون رو به عمل آورده؟ (حتی ممکنه باباش عرفات باشه؛ اخه ننه راعفی پور رو هم عرفات حامله کرده)
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰
۶۵
بینوایان1 - دوسلدورف، آلمان
من که ایران بودم اکثریت دخترهای سپاهی بده بودند فرح پهلوی نجیب ترین بانو هست که حتی مشروب هم نمیخورد
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵
۳۱
chris.it.dude - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

ایشون ملکه “سابق” نیستند؛ خانم فرح هنوز هم‌ شهبانوی ایران هستند. رژیم جمهوری اسلامی یک ‌نظام غیر قانونی هست؛ آخرین نظام قانونی کشور ایران‌ سلسله جلیله پهلوی بود. از زمان شورش (نه انقلاب) بهمن ۵۷ ایران به دست اشغالگران دزد افتاده.
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷
۵۴
پاینده ایران و ایرانی - مالمو، سوئد

تو که راست میگی گور پدرت سگ توله ات ساندیس خور شیاد دروغگوها
شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۱
۴۶
پنجاه و هفتی - پلیموث، انگلستان
ببینم دیگه فحشی، تهمتی، دروغی چیزی دارین به خانواده پهلوی ببندین ؟. هزار آفرین به اون کسانی که شعار دادن،. «رضا شاه ، روحت شاد»
شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۷
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
چیز عجیبی‌ نیست. اسلام همیشه از این حربه استفاده می‌‌کرد و می‌‌کند. در باره بابک خرمدین همین را می‌‌گفتند. بعد مازیار. حتا در مورد سنی دو آتشه یعقوب لیث صفاری. بعد‌ها اسماعیلیون و امروز یزیدی ها. سنی در باره شیعه.شیعه در باره سنی. توی همین سایت دو هفته پیش بزمجه سایبری از کرمانشاه. مخالفین در سایت‌ها سادو مازوخیست دنبال دختر امریکاهی می‌‌گردند.به عقل جن هم چنین تفسیری نمی‌‌رسد.مگر اینکه طلبه حوزه علمیه باشید. این نتیجه اینترنت بدون سانسور در حوزه می‌‌باشد. نصف روز مبارزه سایبری نصف روز در توی سایت‌ها اینجوری و دست در شورت. فانتزی و تمایل خود بعد در اینجا به اسم مبارزه بیرون می‌‌دهند. ۴۰ سال اینجا هستیم نمی‌‌دانیم در سایت سادو مازوخیست می‌‌شود دختر امریکاهی پیدا کرد. فانتزی دیگر. خودش دوست داره این کار را انجام دهد. اینجوری سخن می‌‌گوید. دارد به زبان بی‌ زبانی می‌‌گوید .من حاضرم. شما چی‌؟ به من ربطی ندارد اگر دوست دارد. اموزگار اخلاق اتاق خواب‌ها بسیجی نیستم. فقط باید درست از عربی‌ به فارسی ترجمه کرد
شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
بر مبنا چه منطقی اعتقاد ۵۷ اتی در فرهنگ پهلوی بزرگ شده؟ کدام فاکت روانشناسی یا جامعه شناسی‌ یا تاریخی؟ تا آنجا که ما می‌‌دانیم ۵۷ اتی بزرگ شده فرهنگ. شریعتی.جلال ال احمد.بازرگان. چگورا .استالین. ماهو بود.یا اینجوری دوست داری از زیرمسولیت در روی که همین شعار‌ها سال ۵۷ هم می‌‌دادید ؟ بهتر نیست پاسخ دهی‌ چرا سال ۵۷ با وجد و شوق می‌‌دادید.امروز بد است.شاید خیلی‌‌ها اینجا درک نکنند که چگونه زیرکانه کوشش هر دو طرف را زیر انتقاد بارید و نظر شما این پاسدار نیست.بلکه جوان‌ها وسط خیابان هستند. که فحش می‌‌دهند. ولی من را نمی‌‌توانی فریب دهی‌؟ شعار‌ها سال ۵۷ یادت می‌‌یاد؟ فقط یکی‌ . شاه جنایت می‌‌کند "ج.." خانم زیارت می‌‌کند. چرا پوزش از سال ۵۷ نمی‌‌کنید؟ این‌ها کجا در فرهنگ پهلوی بزرگ شدند.؟ بار‌ها گفتم.دست از این موذی بازی‌ها بر دار. ۵ سال است که داری با علی دایی مبارزه چون فقط ترک است. این همه انرژی که صرف مبارزه با علی دایی می‌‌کنی‌ اگر بر ضد آخوند بود. ما امروز ۵ بار آخوند نداشتیم
شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
۳۷
azadi2011 - تورنتو، کانادا
فکر کنم جواب هایت از روی احساسات است، تحمل و بردباری انتقاد نداری، انهم انتقاد از »دوران پهلوی«. خب من تا آنجا که به حس کودکانه و »عشق « تو به دورا ن پهلوی مربوط می شود، احترام می گذارم، ولی تحریف تاریخ و استفاده از روش »تهمت« برای رسیدن به هدف سیاسی را نمی توان بخشید، من چه کار به آخوند دارم؟! مگر من سیاسی هستم و یا انقلابی؟! آخوند حسابش با مردم و تاریخ است، و همه چیز دارد از پشت ابرهای سیاه بیرون می آید. من نگران دیروز نیستم، بلکه نگران فردا های میهن خود هستم، آنهایی که مخالف »اعدام« هستند و در مجامع بین المللی داد می زنند »اعدام نکنید«، در همین جا آشکارا از » اعدام های فردا« می نویسند. و اما علی داعی: دو باره می گویم که من ضد ترک نیستم، بر عکس من همه ی ملیت ها و زبان های درون کشورم را می پرستم، ولی از »علی داعی« انتقاد دارم: چون طبق قانون قصاص یک جوان را که توی خیابان به گردنبندش چنگ انداخت، به هفت سال زندان محکوم کرد و رضایت نداد، به نظر تو کار خوبی کرد؟!
یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۵
۴۹
Nagonsar - مونیخ ، آلمان
یکی به این صیغه زاده بگه "عاقلان دانند" تو اگر خیلی راست میگی بگو پدر واقعیت کجایی؟ یمنی، پاکستانی،لبنانی عراقی ، یا بین المللی است. بچگیها تو مدرسه وقتی یکی زیاد شورش را در میاورد بهش مگفتیم: سوز ک. از درد دندان بدتره,. بدبخت خواهر و مادرهای شما شدن ملعبه روسها و چینیهای بوگندو، تازه پول حمام را هم ازتون چند برابر میگیرند. من رجوعت میدم به فاطی بلنده سایت اینجا از دانمارک,.دختر قاسم کتلت باید ۴ میلیون دلار به برادران حسن خرص اللهیش بده که سوارش بشن،این دردش زیاده
یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.