زن سخنران مقابل خامنه ای: قبل از دیدار فن بیان ما را چک کردند/ گفتند هرچه دلتان می خواهید بگوئید


پریچهر جنتی که در دیدار روز گذشته رهبر انقلاب با زنان حضور داشت، گفت: قبل از دیدار با رهبر انقلاب جلسه‌ای گذاشتند و فن بیان ما را چک کردند. شاید توقع من بالا باشد اما دوست داشتم یک دیدار اختصاصا به زنان خانه‌دار مربوط شود.
 
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۷
کاپیتان لیچ. - لندن ، انگلستان

با چه اوسکول هایی سر کار داریم. یکی میگه رهبر معظم انقلاب، اون یکی میگه بیت، .... تو عمامه و سر در بیت
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
۵۸
فضول میرزا - استکهلم، سوئد

سرکار فاطمه لچک، آیا اونا فقط فن بیانت رو چک کردند که مقدمه و مؤخره رو در جای خودشون بگی؟ آیا از زن، زندگی، آزادی هم چیزی گفتی یا فقط به لیسیدن بیضوات آغا اکتفا کردی؟
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
۶۰
طلوع ازادی - لوس آنجلس ، ایالات متحده امریکا

بعد از انقلاب و سرو سامان دادن به اوضاع اولین و مهمترین وظیفه هر ایرانی میهن پرست توجیح کردن قشر علمی و بیسواد در امر میهن پرستی و دوری از خرافات خواهد بود.
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
۵۴
hamid4053 - اصفهان، اتریش

حتلا بر فرض به اینکه اینهایی که این خانم میکه واقعیته. ما ۸۴۹۵۰۰۰۰ نفر در ایران وجود نحس شما غاصبان این اب و خاک رو نمیخواهیم این ۵۰۰۰۰ نفر باقی این دست خرتون رهبر چلاقتونو ور دارین ببرین توی یک قبرسون بشینید اونقدر بمالین تا پوست انگشتانتون سائیده شود. مگر همین خرفو اون گوربه گور شده لعنتی خمینی حـ... نگفت شماها خوب ولی مردم از وجودتون حالشون به هم میخوره. لعنت بر خانپان خامنه ای و خامنه ای پرست پاینده باد ایران و ایرانی
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
۲۹
sara_moshiri - برلین، آلمان

برده، برده، برده. برده ذهن روان عقیده.
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

خوب حالا این خانه دار بود ولی چه جور خانه ای؟ خانه عفاف؟!
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
۵۸
فضول میرزا - استکهلم، سوئد

نه ایشون "خانم رئیس" خانه عفاف بوده!
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
۴۲
paksan - ایران، ایران
این همون پرستویی نیست که در یکی از فیلم هایی که توضیح میده افراد با لباس قرمز نیروهای نفوذی اطلاعات سپاه برای فیلم گرفتن و جمع کردن مردم هستند؟ با مانتوی قرمز جلو باز پشت دوتا لباس شخصی بصورت جدا کنار ایستاده و وقتی می فهمند که یکی از اونطرف خیابون داره از اینا فیلم میگیره یهویی جالبه هم اون دونفر لباس شخصی که به ماشین و ستون تکیه دادن و هم خانومی که با فاصله در پیاده رو واستاده با گوشیش حرف میزنه سریع سعی میکنند چهره شون رو مخفی کنند.
جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.