ایران «پایگاه شبیه‌سازی شده نیروی‌دریایی اسرائیل» را در یک رزمایش منفجر کرد

 تصویر منتشر شده از صحنه رزمایش ارتش جمهوری اسلامی ایرانصدای آمریکا: ارتش جمهوری اسلامی ایران روز شنبه در یک رزمایش، پهپاد حامل مواد منفجره را از یک کشتی به سمت هدفی پرتاب کرد که به نوشته روزنامه تایمز اسرائیل «نسخه ساختگی یک پایگاه نیروی دریایی اسرائیل» بود.

این روزنامه این اقدام را «هشدار آشکار» به اسرائیل توصیف کرده است.


تصاویر منتشر شده رسانه‌ها در ایران نشان می‌دهد که یک پهپاد انتحاری ابابیل از روی یک ناو به سمت پایگاه شبیه‌سازی شده نیروی‌دریایی اسرائیل پرتاب می‌شود.

حساب‌های توئیتری که با استفاده از منابع آزاد اطلاعات روی مسائل دفاعی کار می‌کنند به سرعت اشاره کردند که طرح پایگاه ساختگی در رزمایش مشابه طرح ساختمان پایگاه دریایی ایلات اسرائیل در حاشیه دریای سرخ است.

به گزارش تایمز اسرائیل در کنار هدف شبیه سازی شده نیز یک نسخه ساختگی از یک نوع ناو نیروی دریایی اسرائیل قرار داشت.

ارتش جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه رزمایشی را با نام ذوالفقار ۱۴۰۱ در محدوده‌ای از تنگه هرمز در نزدیکی خلیج فارس تاشمال اقیانوس هند آغاز کرد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۷۴
Sasan 55 - پاریس، فرانسه

آرزو بر ملایان بیشعور عیب نیست اما موجب تمسخر دنیاست، اسرائیل در عملیات واقعی روزانه پایگاههای سپاه و افرادش را در سوریه و لبنان بمباران و نابود میکند و سپاه که تا کنون جز زخمی کردن چند پشه در بلندیهای جولان غلطی نتوانسته بکند ماکت پایگاههای اسزائیلی را با صرف میلیونها دلار نابود میکند ! خاک بر سر بیشعورت خامنه ای و سپاه و‌بسیج خائن به ملت
یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹
۴۶
Salabat - تهران، ایران

یادش بخیر؛ همین چند سال پیش بود که رژیم کشتی های شبیه سازی شده امریکایی رو تو یه انیمیشن مسخره منفجر کرد و درست چند ماه بعد مش قاسم، قاتل کودکان سوری، کتلت شد طوری که فقط یه کف دست ازش موند! یادش بخیر؛ چه روزهای خوبی بود. به امید تکرار دوباره اون روزها!
یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷
۶۱
یا فاطمه زهرا - جزایر قناری ، اسپانیا
درود بر نیروهای مسلح پرافتخار و پر اقتدار ولایت. بسی حظ کردم.
یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳
۳۴
گارد جاویدان - فرانکفورت، آلمان

جمهوری اختلاسی خوب میدونه اگر بخواد دست از پا خطا کنه با چی روبرو میشه واسه همین عقده اش رو سر ماکت خالی میکنه!!
یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸
۳۱
chris.it.dude - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

حتی یک مثقال بیضه ندارید که چنین کاری رو در واقعیت انجام بدید. بدبخت‌ها اسراییل اومد توی خاک شما و همونجا از پاسدارهاتون بازجویی کرد به بعضی‌هاتون هم پول داد و هزاران سند از اسناد محرمانه شما رو خارج کرد. اخه یه چیزی بگید و کاری بکنید که بگنجه. من فکر میکنم بعد از آزادی ایران‌ موساد میتونه به ایران کمک کنه تا اخوندها و آدمکشان فراری هر کجای دنیا که هستند شناسایی و دستگیر بشن.
یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸
۳۱
chris.it.dude - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

ناپلون میگه تنها چیزی که نهایت نداره حماقته. اخوند جماعت هم فکر میکنه دیگران هم‌مثل خودش احمقند.
یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲
۵۸
ادوینو - گوالف، کانادا
مگر اینکه شما زوردتان به ماکت ومردم ایران بچربه والا هیچ ..ی نیستید اسرائیل در خاکتان عملیات میکند اون هم چه عملیاتهای پیچیده وتخصصی عوضش شما در فکر واعمال احمقانه مانند ترور شهروندان عادی اسرائیل میخواهید جبران کنید که اون هم ازدستتان بر نمی آید برید یک ماتیکی بر لبانتان بزنید ودامن بپوشید که برازنده شما احمقان است نه لباس نظامی.
یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷
۴۹
صدای خسته - بروج، بلژیک
برن خدا رو شکر کنن که از دشمن فرضی شکست نخوردن.😄😄
یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹
۴۲
Chokam - ری، ایران
این هزینه ها تمام بودجه رو می بلعه.کمر اقتصادرو شکونده، در واقع اسراییل اینا رو دیوانه کرده تا فروپاشی کامل اقتصادی. یه راه شکست دادن دشمن دیوانه کردنشه. اینا شوروی رو هم همینطوری دیوانه کرده بودن با موشک سازی خودش فروپاشید
دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.