حمید رسایی: علی کریمی رفته اونور، علی دایی و گل‌محمدی و کیانیان که اینجا هستند، چرا در گوش آنها نمی‌زنید؟


حمید رسایی، نماینده پیشین مجلس ایران در یک برنامه تلویزیونی از دستگاه قضایی جمهوری اسلامی انتقاد کرد که چرا با علی دایی و یحیی گل محمدی برخورد نمی‌کند.


این شخصیت سیاسی تندرو در بخشی از صحبت‌های خود می‌گوید: «من که سعی می‌کنم اخبار شبکه‌های اجتماعی رویم اثر نگذارد وقتی صحبت‌های دایی و امثالهم را می‌بینم به خود می‌گویم اگر او دروغ می‌گوید پس چرا کسی در گوش او نمی‌زند؟»

او همچنین در ادامه می‌افزاید: «علی کریمی همه اموالش را فروخته و رفته، اما علی دایی، یحیی گل‌محمدی و رضا کیانیان که هستند. چرا کسی در گوش آنها نمی‌زند؟»
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۲۴
varied - ریزه، ترکیه

پیامبر اسلام میگفت کی میتونه کعب و یا اسماء را ساکت کنه شبش ساندیس خور های محمد اینها کشتند خوگ های طویله اسلامی مثل پیامبر اسلام رفتار میکنند راه نشون میدن و ساندیس خورها عمل میکنند
‌پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲
۵۴
hamid4053 - اصفهان، اتریش

از باقی این دستمال دور سریهای تهی مغز شنیدم که این حمید رو حمیدجون صدا میکردن و شبها در حوضه سر داشتنش اغلب درگیری بوجود میومده که این حمید جون از اونجایی که دعوا دوست نداسته مجبور بوده چند نفری رو یک شبه سرویس بده تا درگیری بوجود نیاد. این باور کنید حقیقت است از ملا حسن اصغری در حوضه مثلا علمیه و در حقیقت لواط خانه قم تعریف کرده
‌پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸
۳۱
chris.it.dude - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

خفه شو اخوند مسلمان دزد و دوزاری بی همه چیز. منتظر اون روزی باش که تو سری و تو دهنی که هیچ، اون میله معروف قسمتت بشه.
‌پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
۵۸
فضول میرزا - استکهلم، سوئد

پدر سگ، بجای در گوش دیگران زدن و توبیخ و اعدام و درفش قدری به حرف معترضان گوش بدین هر چند که خوشبختانه الان دیگه خیلی دیر شده!
‌پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲
۳۸
siavash786 - آمریکا، ایالات متحده امریکا

تو خودت اگر اون داری پاشو برو فقط علی دایی را دستگیر کن. شورای ملی شما فهمیده و میترسه فقط از دور دستوردستگیریش را بده چه برسه به تو رانده شده آنطرف و منفور این طرف . برای بقیه اش باشه تو صف انتظار تا جناب سروان جوابت را بده.
‌پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
۴۷
piruzie nazdik - پاریس، فرانسه

آقای لیس زن ده شاهی، من به تو و اون خیک گنده بی مصرفت می گم چرا. چون بیضواتش رو ندارید. خیلی ساده. ولی خایم دید، که ملت چطور شما زالوها را از کان اویزان خواهند کرد.
‌پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
۳۸
siavash786 - آمریکا، ایالات متحده امریکا

اما از رضا کیانیان که نوشتی باید بگویم از هر چه هنرمند خوبی است ولی آخوند و تواب شماهاست. ببین با یک ملای حوزوی چه کردید که از دین و ایین شما گذشت و به گروه پیکار سر دراورد . اما کجای حرفش دروغ بود که مدرک میخواهید ؟ تا مادامی که بین مردم داخل و خارج اتحاد و بخشش وجود نداشته باشد ، جای شماها محکم است و احتیاجی به دستگیری هم نیست. یکی تواب و عده ای با یک نوشته او برایش هورا میکشند و شهاب حسینی هنرمندی با ۳۰ جایز و شوالیه فرانسه را به باد توهین افترا. خبری دیدم که بعد از مصاحبه دو ساعته دستگیر شد.
‌پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
۳۸
زنبور - کپنهاک، دانمارک

دوستان گرامی شما باید خوشحال باشین چونکه که همین بی شرفهای پررون که اسلام واقعی رو بمردم نشون دادن که اسم اسلام میاد مردم بالا میارن درضمن بزودی نوبت مردم که تو دهن اینا بزنن برای همیشه . پاینده ایران ازاد بدون اخوند مفتخوره گشاد
‌پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
۴۹
Persian2600 - استکهلم، سوئد

این از اون آخوندای ح.زاده بی سروپاس که باید از ماتت دارش زد.
‌پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲
۶۷
اقای شاکی - برمن، آلمان

مثل اینکه خیلی وقته تو حوزه کسی شما را از عقب نوازش نکرده و منتظر اردبیلی ها هستید که با کرم عیلامی شما را از پشت نوازش بکونند، تاکید روی بکونند است اخوند دوزاری
‌پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸
۵۴
پاینده ایران و ایرانی - مالمو، سوئد

مرتیکه مزخرف بیشرف
‌پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶
۶۵
بینوایان1 - دوسلدورف، آلمان

به اینا باید حمله مسلحانه کرد این ا با تظاهرات و مظاهرات رفتنی نیستند به الله دورغین شان همه را می کشند
‌پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴
۴۴
ارش یک دوست - تبریز، ایران
ای رسایی مادر به خطا، ای رسایی حـ...، ای رسایی بی همه چیز،، تو همونی نبودی که میخواستی بری برزیل برای چشم چرونی و نذاشتن بری، تا اعماق وجودت سوخت و کینه به دل گرفتی، ای حـ... بی همه چیز،،،فقط این رژیم برگرده فقط خودم و میدونم خیلی کسای دیگه هم میخوان فقط بشینن و ببینن که چجوری داری جون میدی،،،،این اتفاق دور نیست، حـ... اشغال
جمعه ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۲
۳۴
2023Azadi - لینز، اتریش
دقیقاً! همینطورى با دم شیر هایه ایران بازى کنید 😉😅😂. شیرانه ایرنزمین که بیدار شدند، بعداً مفهمید که شما موفنگیا با کیا ترفید 😉
جمعه ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۸
۵۴
100Haloo - تهران، ایران
یکی از بی ناموس ترین آخوندها، یکی ازش بپرسه وقتی پدرش زنده بوده، چرا مادرش همه اش میرفته خیاطی منزل اصغر کپل!؟😂😂
جمعه ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۷
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن
خفه شو لاشی ، وجودشو داری برو یه سیلی به دایی بزن ، یه چَک بهت میزنه که راه خونه ات رو گم کنی ، تازه اگر مثل اعلامیه ترحیم به دیوار نچسبی !!
جمعه ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۱
۴۲
Chokam - ری، ایران
علاوه بر بیسوادی،این حسوده، چون دایی در حد تختیه،چون جان یه محکوم به مرگ رو نجات داد، رفت از خانواده مقتول رضایت گرفت تا ازقصاص بگذرن.
جمعه ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.