مسعود عالی، استاد حوزه علمیه: منظور اغتشاشگران از آزادی، آغوش رایگان و آزاد است

استاد حوزه علمیه قم گفت: شعار زن زندگی آزادی برای انبیا و اسلام است؛ این اسلام بود که برای زن، زندگی آورد و آزاد‌ی‌های معقولی که باعث تعالی می‌شود را نیز فراهم کرد. وی افزود: اغتشاشگران مقصودشان از آزادی آغوش رایگان و آزاد است.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

تو اینطور فکر کن. ولی اخرش حرف و خواسته ما آزادی هست
‌پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۰
۴۸
Aztek - قم، ایران

رهبرت که تو حمام منصوری رایگان کار نمیکرد. خرج خانواده رو در میاورد.
‌پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۱
۳۸
siavash786 - آمریکا، ایالات متحده امریکا

شعار زن زندگی آزادی را خوب گفتی ولی بقیه اش ، مرد میهن آبادی را چرا نگفتی ؟ چه فرقی میکند این شعار از کجا آمده . مگر شما دین اسلام را از عربستان نیاوردید ؟ این لقب سید و سیده را از کجا وارد کردید ؟ اما در مورد در مورد لخت شدن ، این فرزندان و نوه های شما هستند لخت و عریانند و خود شماها هستید که با زنان دیگران همبستر میشوید. لواط آخوند و پاسدار در کرمان ، اسید دادن همسر آن آخوند بجای آب در توالت و غیره از شماها هستند . برای گرانی ، دزدی ، دستگیری و اعدام ها قبلا تظاهرات کردند و شعار هم دادند ولی شما سرکوب کردید . این اعتراضات و شعارها فقط برای سرنگونی شماست نه غذا ‌. دندان فاسد شده را از بیخ باید کند چون قابل ترمیم و مدارا نیست .
‌پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۰
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

تکراری بود ابله ، کافر همه را به کیش خود پندارد ! در ضمن ، این یک دلخوشی احمقانه است که این پفیوزها به خودشون و افراد زود گول خوری میدن که هنوز به این رژیم پایبند هستند ، نمیخوان باور کنند که خواست و هدف ملت سرنگونیست .
‌پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۴
۳۱
chris.it.dude - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

انقدر شما اخوندها فکرتون کثیفه که فکر میکنید بقیه انسانها هم مثل شما وحوش هستند. به فرض محال هم که خواست مردم ایران اینه به توی صیغه زاده و بقیه اخوندهای مفتخور و بوگندو چه ربطی داره؟ ناراحتیت گورتون رو گم کنید. اصلا وقتی ملت حکمرانی شما رو نمیخواد باید گم بشید. مثل اینکه یادتون رفته کسی که بالای قدرته نوکر مردمه. این مملکت مال مردم ایران هست نه مال شما پفیوزها یا مهدی ته چاه فاضلاب یا خمینی گور به گور و یا خامنه ای پا لب گور یا توله های حر..زادش. مردم حالشون از همه شما به هم میخوره. در ضمن شما ابلهان مدتهاست شانس اینکه پولهایی دزدی رو بردارید و فرار کنید رو از دست دادید. حالا مردم ایران مصمم هستند که شما رو داخل دادگاههای ایران محاکمه کنند و قراره به اشد مجازات برسید. در ایران فردا هیج اخوندی قرار نیست برای مردم الودگی بصری و صوتی ایجاد کنه. میتونه تو همون مسجدها اون لباس منحوس ننگین رو بپوشه و اون تایر زاپاس رو سرش بذاره ولی با اونها نباید تو خیابون جلوی چشم مردم ظاهر بشه. اخوند هم مثل بقیه باید کار کنه، مفتخوری تمام. به سربازی هم باید بره. اخوند بودن هیچ مزیتی نباید داشته باشه.
‌پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۷
۵۴
hamid4053 - اصفهان، اتریش
گیریم که حالا همینجور باشه که تو انگل عربزاده زرزر میکنی به تو چه خاک ایرانمون هست خونمون هست و دوست داریم هر جوری دلمون خواست عمل کنیم. فردای ازادی دور نیست اونوقت ببینیم توی اون طبقه زیر طویله که براتون در نظر گرفتیم چی میخواین زرزر کنین. گرچه شما دستمال به سرها کارتون توی اون حوضه های مثلا علمیتون براورده کردن و ارضای جنسی همدیگه هست. توی اون طبقه زیرین طویله میتونین با پهن گاوها تغذیه کرده و به ارضای یکدیگر ادامه بدهید.
‌پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۱
۵۴
visman34 - دبی، امارات متحده عربی
اصلا تو سگ رافضی راست میگی منظور ملت لخت شدنه.تو .... خوری. کی گفت که تو سگ ال علی حق داری برای لباس تن و موی سر و چی خوردن و کی خوردن و....تصمیم بگیری.این حق رو کی به توی ....خور داده.اگر ما ملت سال ۵۷ دادیم حالا پشیمونیم و پس میگیریم.اگر خدا به تو داده که ما اون خدایی که تو نمایندشی نمیخوایم و دوست داریم کافر باشیم.کما اینکه خود تو دلیلی بر این هستی که خدا وجود نداره.که اگه داشت تا حالا نسل شما دزدها و دروغ گوها و جنایتکاران رو کنده بود.
‌پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
۳۴
گارد جاویدان - فرانکفورت، آلمان
این دیگه چقدر خره! میگه معترضان شعار اقتصادی ندادند نظام هدف بوده!! خب احمق اگر کل نظام سرنگون بشه مشکل اقتصادی هم رفع میشه، تورم، بیکاری، فساد حکومتی و همه معضلات هم باهاش درست میشه
‌پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
۴۹
Nagonsar - مونیخ ، آلمان
تو هنوز بدون داستانهای خاطرات مادرت خوابت نمیره ‌،میگن حسن مفت خور سوم مردار پرستان ۳۰۰به نقلی ۸۰۰ زن داشت ،فکر منم مادر تو ۳۰۰ و ۸۰۰ را با هم جمع کرده بوده و به عنوان شوهر انتخاب کرده بوده
‌پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.