تلاش برای اینکه «علی» تنها نماند؛ گروگان‌گیری یک ملت به دست یک حکومت


برگرداندن هواپیمای حامل همسر و دختر علی دایی، و ادامه بازداشت ترانه علیدوستی، در کنار فشار به دیگر ورزشکاران و هنرمندان سینما، پایان رسمی ماه عسل جمهوری اسلامی با ورزش و سینماست. حکومتی که هر کاری می‌کند تا علی خامنه‌ای بیش از این تنها نماند.
 
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۸
Aztek - قم، ایران
فقط یه رهبر مفعول میتونه انقدر پر رو باشه.
‌چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۷
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

این بیشرف پفیوز چونکه سعید طوسی همیشه همدم و سوارشه هیچوقت تنها نیست ! اون چاپلوسان و مزدوران و گروگانگیران یک ملت هم همگی نه بخاطر مفعول که بخاطر پُست و مقام و پول باهاش همراهی میکنند ، بمحض اینکه اون یه تیکه استخوان و ساندیسی که ضحاک میندازه جلوشون قطع بشه ، میشن دشمن خونی ضحاک ! پس نتیجه که مفعول یک مفلوک مفلوجیه که بیضه لیساش قلباً باهاش نیستند ! همین مزدورای که در این سایت حالت تهوع ایجاد میکنند ، سهمیه استخونشون قطع بشه با اسم کاربری جدید میان و میشن مخالف مفعول !!
‌چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۶
۲۴
varied - ریزه، ترکیه
آخرش خامنه ای الدنگ پناهنده روسیه شده و .... مدودف و پوتین لیس میزند
‌چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۶
۳۱
chris.it.dude - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

بدبخت تو خیلی وقته که مردی و خبر نداری. کسی که هیچکس (غیر از کاسه لیساش که منفعت مالی ازش میبرند) دوستش نداشته باشن و مورد خشم و نفرت یک دنیا باشه و همه ارزوی زجر کش شدنش رو داشته باشند چیزی غیر از یک جنازه متعفن نیست که باید خوراک کفتارهای عربستان بشه. (بلا نسبت پیکر پاک شهدای انقلاب ۱۴۰۱). بعد از سقوط خفت بارت همون بچه های ح...زادت هم انکارت خواهند کرد مفلوک. زنده بمون و اون روز رو به چشم ببین بدبخت.
‌چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۰
۵۴
Persiangulf2535 - لند‌ن، انگلستان
انهائی که مانده اند دنبال پر کردن جیب هاشون هستند تا بموقع فلنگ رو ببندن چون همه شون به این نتیجه رسیدن که این دیوار ترک برداشته و بزودی فرو میریزه و اگرنزدیک این دوار باشن زیر اوارش له میشند. با این رویه تحریم ها و روش اقتصاد مال خر اخوندی خیلی زود شاهد دولار صد هزار تومانی خواهیم بود .
‌چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.