زنده یاد روح الله زم: جمهوری اسلامی ۲ جور می‌ره:یا مردم داخل مسلح بشن, یا حمله‌ی خارجی

 
 زنده یاد روح الله زم: جمهوری اسلامی ۲ جور می‌ره:یا مردم داخل مسلح بشن, یا حمله‌ی خارجی. با این دو مدل می ره مدل سومی وجود نداره.
 
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۴
100Haloo - تهران، ایران

حدا ببامرزتت، کاملا درست میگفتی، اول و آخرش هم یکی از این دوتا اتفاق میافته
‌چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۹
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

در تاریخ مبارزات مردم ایران ، علیه دیکتاتوری خودکامگان خائن ، نام روح الله زم همیشه درخشان و جاودانه خواهد ماند . یادت همواره گرامی باد ای مَرد .
‌چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۳
۲۴
varied - ریزه، ترکیه

اما با کمک خارجی زودتر میشه کثافت های اسلامی را از ایران ساقط کرد
‌چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۳
۴۲
Chokam - ری، ایران

مسلح که از آسمون سلاح نمیاد، از کشورای همسایه باید بیاد،فقط وفقط یه کشور همسایه، که اون هم اخوندا همون اول مهساامینی اربیل عراق رو به توپ بستن، قبلش هم مجاهدین رو از عراق پرت کردن بیرون، پس هیچ راهی نیست
‌چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۹
۳۱
chris.it.dude - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

با تصرف اولین مرکز نظامی و بیرون کشیدن اسلحه و مهمات راه برای فتح تمام مراکز نظامی و انتظامی باز خواهد شد. قطعا مردم برای دفاع از خودشون در مقابل وحوش ضحاک به سلاح احتیاج دارند و خوشبختانه اکثر مردان ایران به خدمت سربازی رفته اند و کار با اسلحه رو بلدند. فقط دو درصد مردم ایران توان کافی برای سرنگونی حکومت ۴۳ ساله اهریمن رو‌خواهند داشت و قطعا اون روز خیلی نزدیکه. متاسفانه بسیاری از مردم روز به روز و بیش از پیش به نقطه ای میرسند که دیگه چیزی برای از دست دادن ندارند و این یعنی وقوع حتمی یک انقلاب خیلی بزرگ؛ حادثه ای که بی تردید اتفاق خواهد افتاد. تاریخ سقوط حکومت‌های استبدادی در جهان رو بارها ثابت کرده و ایران‌ هم خارج از این قائده نیست.
‌چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۳:۵۵
۵۰
دو کلمه حرف حساب - حصارک، ایران
باید اتفاق بیفته و هرچه. زودتر.
‌چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۷
۵۷
hamidesabz - لندن، انگلستان

روحش شاد، درست گفته! اما یک راه سومی هم هست و آن هم کودتای نظامی است! البته خامنه ایی بسیار در این مورد هشیار است و اجازه نمی دهد هیچ یک از امرای ارتش و سپاه از یک حدی قوی تر بشوند، به محض احساس اینکه کسی از سرداران قدرتی پیدا کرد و یا در بین نظامی ها محبوبیتی پیدا کرد از راههای پنهان و آشکار اقدام به خلع ید و یا حذف فیزیکی این افراد میکند! نمونه هایش سقوط هواپیمای سی صد و سی فرماندهان سپاه و ارتش، ترور صیاد شیرازی و آخرین نمونه اش ترور قاسم سلیمانی که با همکاری ارباب آمریکایی انجام گرفت!
‌چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.