آخوند: اعدام معترضین بر اساس آیات قرآن است / اگر حبس کنیم باید خرجش را بدهیم


آخوند: چون حبس معترضان هزینه دارد بخاطر همین اسلام مخالف است و حکم محاربه وجود دارد.
 
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۱
chris.it.dude - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

ولی ما شما اخوندها رو نمیکشیم بلکه لختتون میکنیم و بهتون گاو اهن میبندیم تا صبح تا شب مثل گاو زمین رو شخم بزنید. البته نگران نباشید عمامه ننگینتون رو میذاریم رو کلتون بمونه تا اسلام به خطر نیوفته. شبها هم تو اصطبل گاوها میبندیمتون پیش گاوهای نر و یونجه میریزیم جلوتون و فرداش هم روز از نو روزی از نو. هر کس هم دوست داشت میتونه بیاد تماشاتون کنه و حالشو ببره. هر موقع هم (به خواست همون الله جنایتکاری که تازینامه رو براتون فرستاده) سقط شدید به جنازه کثیفتون دست نمیزنیم تا حیوانات وحشی هم به نوایی برسند. در بهترین حالت ممکن این عاقبتی هست که در انتظارتونه.
یکشنبه ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸
۴۵
سیمرغ ایران - برلین، آلمان

آخونده دیگه همش داره چرتکه میندازه. آخه بی همه چیز هر انسانی حتی خلافکار شرایطی که در جامعه پیش اومده و یا پیشگیری که جامعه می تونسته بکنه و نکرده اون شخص رو خلافکار کرده و به همین دلیل هم جامعه باید جور زندانی هاش رو بکشه و حتی الامکان کاری کنه که سالم به زندگی در اجتماع برگرده. آخه خره تو یک عضو بدنت صدمه ببینه میگی درمانش گرون میشه پس این عضو رو بکنم بندازم دور؟
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

اولاً ... به مُخ علیل تو و همفکرات و قرآنت ، دوماً با این حرف گِرا دادی که بعد از سرنگونی ، چون شما انگل‌ها و تن لَشها در زندان خرج دارین ، پس باید اعدامتون کرد !!
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۱
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

بزودی نوبت خودت میرسه قول میدم. .. تو دین اسلام و کتابش .
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۱
۷۴
Maghshoosh - میامی، ایالات متحده امریکا

آخ که وقتی وقتش برسه ما چطور بر اساس همین قوانین خودتون باهاتون رفتار بکنیم، بلایی به سرتون میارن مردم که،، ! فقط خدا خدا کنین گیر من یا آدمی مثل من نیفتین!
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۵
۱۰۷
منوچهری - کرمان، ایران

ولی ما شما رو اعدام نمیکنیم. خرج نگهداریتون رو هم از فروش بلیت تامین میکنیم. مثل باغ وحش!
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۵
۵۰
دو کلمه حرف حساب - حصارک، ایران

در اصل این حکومت باید جمهوری اسلامی جهانی نامیده بشود. کلمه ایران باید حذف بشود. با این قواتین مترقی و پیشرفته باید تمام مردم جهانذاز این نعمت استفاده کنند.
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۲
۵۲
ali51reza - وستروس، سوئد

تقصیر ماست که به تو مفتخور ۴۳ سال اجازه دادیم حکومت کنی
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۵
۴۸
Aztek - قم، ایران

فعلا حکم قرانو برای خامنه ای مفعول اجرا کنید . بعد هم یه اسمی برای سید مجتبی پیدا کنید که زنشو داد انگلیسی ها حامله کردن.
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۰
۴۸
Rostame zamane - ایران، ایران

امین
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۲
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

توبه کردم، توبه کردم، که دیگه آخوند نکشم در همه عمر، بجز از امروز و فردا عصر و شبهای دگر!
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۹
۴۶
کو حق - ولینتون، نیوزلند

،اگه سلمان رشدی این نو میشنید چی مینوشت
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۷
۲۹
sara_moshiri - برلین، آلمان

تووووووووف تو اون .......... دهه هشتاد و نسل جدید فهمید چه کثافتیه این اسلام. از کل این عقاید پوسیده عبور کرده. نسل های قبل رو تونستین بازی بدین. هشتاد به بعد نابودتون میکنه.
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۵
۴۹
Persian2600 - استکهلم، سوئد

خب اسلام واقعی و ناب محمدی آخوندی دقیقا یعنی همین که این آخوند مفتخور وحشی داره میگه. حالا سوال من از خود همین آخوندک بیشرف پاپتی اینکه حکم خود شماها زنازاده ها و تازیزاده جنایتکار و مفتخور که ۴۳ سال فقط دزدید، دروغ گفتید، فساد کردید، قتل و وحشی گری کردید و به کوچک و بزرگ تجاوز کردید چیه؟ جواب من اینه که شما مفتخورها بیمصرف رو باد اینقدر زد و لت و پار کرد تا روزی هزار بار آرزوی مرگ بکنین.
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۷
۴۱
منتظر الزورو - کپنهاگ ، دانمارک

واقعا سگ باید بر...ه به اون..... که به جز توحش چیز دیگری ازشان بیرون نمیاد.
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۶
۶۳
vg2000 - اسلو، نروژ

برای از بین بردن این تازی ها فقط جنگ .....
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۲
۳۸
زنبور - کپنهاک، دانمارک

برو ننه حرمله جامه بزودی از شما خود فروشای هرزه باید پاک شه
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۷
۴۴
babak.iraniii - تهران، ایران

با این مزخرفاتت یک ملتی شاید دنیا را بر علیه خودت و دینت شوروندی وقتی میگه آخوند باید گوم بشه برای این است که نمیفهمید قرآنتون هم نفهمیده کسیکه اعتراض داره درد و ناراحتی داره که از جانب شما و قرآنت به او صدمه زده توی بیسواد انگل مفت خور زنده بمتنی یک پزشک درمانگر دلسور اعدام شود تف به اون شرافت نداشته ات
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۱
۴۷
piruzie nazdik - پاریس، فرانسه

و ماییم و فردا و شما. بر سر درختان خیابان پهلوی.
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۳
۴۸
Aztek - قم، ایران

خامنه ای هم باید بشه رهبر مفعول های جهان.
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹
۵۴
hamid4053 - اصفهان، اتریش

دوتا از این همرزمان برنامشون رو من حقیر خیلی پسندیدم chris.it.dude - شیکاگو، ایالات متحده امریکا و منوچهری - کرمان، ایران این در واقع بهترین مجازات این انگلها میباسد فقط مخالف در طویله گذاشتنشون به همراه گاوهای پر سود برای جامعه بشریت هست. بعد از کارهای روزانه باید طبقه ای در زیر طویله برای اینخا در نظر گرفته شود تا در انجا از پهن گاوها تغذیه کنند در اطرافشان یک دیوار شیشه ای برای تماشای مردم و درس عبرت گرفتن نظامهای رذل و کثیف بشوند تنها سرگرمیشان هم همون کناب اسمونیشونو بندازن جلوشون ببینیم چقدر خودشون به اراجیفهای این کتابشون عقیده دارن. ایکاش که با یک خیزش همگانی این کثافتها رو به سزای اعمالشون برسونیم. مردم عزیز به ما در خیابانها بپیونپید پیکر این نطام کثیف بحدی پوج و سست هست که تاب یک هفته مقاومت را نخواهند داشت.
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
۳۷
azadi2011 - تورنتو، کانادا

این کلیپ به گمانم قدیمی است، مربوط به خیزش سال 88 است، ولی ریشه‌ی یکسانی را با آنچه اکنون در جریان است دارد، اسم »آخوند« را کاش می نوشتید، این حرف ها باید در تاریخ ثبت کرد، که آیندگان ما بدانند که بر سر ایران چه گذشت. خیلی حرف عجیبی است که چون زندانی خرج دارد، پس باید »اعدام« کرد!!
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

به خاطر اینکه قران اجازه کشتن به اشخاصی مثل اخوندهای ایران داده است من یکی از قران بسیار متنفر خواهم شد. کتاب قران کتاب رسیدن به راستگرای نیست کتاب قران انسان را به جنایت کردن راهنمایی میکند.
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
۵۹
Attila14 - استکهلم، سوئد
تشکر بابت توصیه ات! ما هم قول میدیم پول و وقت تلف نکنیم!. یه استخر ۱۰۰ در ۲۰۰ متر با عمق ۵۰ متر پر از قویترین اسید باید کافی باشه برای ۲۰۰۰۰۰ عمامه به سر
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
۶۷
اقای شاکی - برمن، آلمان
بله اینا سند تاریخی جنایت های شما میشه و روزی که یوقتلو کنان بالای دار می‌کنیم‌، آیه شیطانی را براتون میخونیم
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.