شرمسار کردن مرجان حزاویان کارمند دفتر ریاست جمهوری اسلامی در فرودگاه تورنتو


کارمند دفتر ریاست جمهوری اسلامی به تورنتو رفته است. در حالی که اکثریت مردم ایران در فقر به سر می برند وابستگان و مزدوران رژیم برای تفریح و دیدار بستگانشان به کشورهای غربی سفر می کنند. جای تعجب است که چگونه دولت کانادا به این افراد ویزا می دهد.
 
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۷
piruzie nazdik - پاریس، فرانسه

پرستوهای زشت سید علی مفعول لال شدند. تخم کفتر یا بوفالو بدید بهشون تا حرف بزنند.
یکشنبه ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴
۴۲
Chokam - ری، ایران

فرقی نداره،اونم کهفحش میده خم میشه بااخوندتاپاسش مهربشه. همه تحت تاثیر فیلم وتبلیغات زیاددیدین فکرکردین خارج پول ریخته، مثل اولین گروهی که رضاشاه فرستاد وقتی از هواپیماپیاده شدن کف زمین رو نگاه کردن نکنه واقعا پول ریخته خارج! این ضرب مثل موند از اون موقع خارج پول ریخته. همه سروته یه کرباسیم. شماکه ظرفیت فیلم ندارین نگاه نکنین،مطالعه کنین همه جااسمان همین رنگه
یکشنبه ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴
۳۱
chris.it.dude - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

افرین. تمام این فاهشگان باید ادب بشند. این بیشرفهای صیغه زاده هزار پدر اصلا نباید در خارج از جمهوری اسلامی احساس امنیت بکنند. کانادا باید دلیل صدور ویزا برای این ادمکشان رو توضیح بده. در ضمن چرا اون بسیجی بیشرف رو که در روز تضاهرات میخواست مردم رو زیر کنه دستگیر نکردند؟ اون کار اقدام به قتل بود. ما ایرانیان خارج از این دو دوزه بازیها به اسونی نمیگذریم. enough is enough این تو بمیری از اون تو بمیریها نیست. همتون رو پاسخگو میکنیم.
یکشنبه ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵
۴۵
سیمرغ ایران - برلین، آلمان

این فیلم رو باید به احمقها بسیجی نشون داد که فحش و لعن و نفرینش مال اونهاست ولی دزدی های کلان و عشق و حالش مال این بی وجدانهاست حالا فاطی، فانتوم و بقیه سایبری ها بشینید چند بار این فیلم رو ببینید و کمی فکر کنید.
یکشنبه ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

جون مادرتون کاری به این فاحشه ها و پرستوها نداشته باشید بزارید برند گم بشند. اینا برند بجاش نخبه ها بر میگردند. اینا آخرش باید برند هر چه زودتر بهتر
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۶
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

من خاطرم هست که علی شریعتی از فرط مطالعه زیاد به چرند گفتن افتاده بود.
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۱
۴۲
Chokam - ری، ایران

عزیزم شریعتی اگه اهل مطالعه بود که معدلش اونقدر پایین نمی امد.اون مثل شماتلویزیون نگاه میکردنه مطالعه
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
۴۹
Nagonsar - مونیخ ، آلمان

این هم دولت کانادا دندانش از همه تیزتر برای تحریم ملت ایران ولی وقتی ادمکشها و تروریستهای رژیم با پولهای دزدی ملت میان کانادا انگار نه انگار. این بشر دوستهایی که اسم حقوق بشر را مثل ادمس ۲۴ ساعته میجوند کجانند الان؟
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

یکبار این ملت به اونهایی که ادعای مطالعه داشتند اطمینان کرد و نیم قرن بها پرداخت. امروز عمل کردن هست که اطمینان جلب میکنه، نه شعار دادن. در ضمن تلویزیون داریم تا تلویزیون، یکی سیمای آزادی تماشا میکنه یکی پلی بوی چنل!
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
۴۲
Chokam - ری، ایران

اگه امروز روز عمل کردن هست پس شمااصلا از معادله خارجی چون اونطرف کره زمینی . باز اگه می موندی به اطرافیان ونزدیکانت یه آگاهی میرسوندی بهتر بود تااینکه از اون طرف کره زمین.
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

دقیقا، چون من خودم رو به شما خیلی نزدیک حس می‌کنم اینه که از طریق همین وسیله همیشه سعی کردم که شما رو ارشاد کنم بلکه برای کشور موثر تر واقع بشی.
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴
۴۰
mayhem - نیویورک، ایالات متحده امریکا

دمشون گرم باید این حـ... هارو بی آبرو کرد
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷
۴۲
Chokam - ری، ایران

عزیز شما اینا رو ارشاد کنید بهتره تامنو.توی یه ثانیه پاک شد، اصلا معلوم نشد چی نوشتم تاریخ جغرافی ستاره شناسی فیزیک از روی بیسوادی پاک میکنن بعدشمامنو ارشادمیکنی؟
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
۶۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاک، دانمارک

یه مشت علاف بیکار روان شدن میدان هوایی برای سلب آرامش. اگر جای اون خانومه بودم همچین میزدم که صورتش بشه مثل بروسلی در فیلم اژدها وارد می‌شود.
‌سه شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
۷۰
senator x - تهران، ایران
عزیزان فراموش نکنید در که کانادا مستمره آشکار انگلیس است و براحتی از خون 176شهروندش در مقابل جمهوری اسلامی گذشت.تعداد زیادی از فرماندهان سپاه ,خانواده هاشان اقامت دارندبهرحال مسئولین کانادا دستور مستقیم از انگلیس میگیرند بهمین دلیل موافق و مخالف رزیم خیلی براحتی بکانادا رفت و آمد میکنند,یعنی رفیق دزد و شریک غافله ست
‌چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۳
۳۱
chris.it.dude - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

فاط فاطو، بپا موقعی که داری این سلیته بازیها رو در میاری النگوهات نشکنه!
‌چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۰
۳۸
2mokhalef - شیراز، فرانسه
کثیفترین و منفورترین کشور دنیا همین کاناداست هم از توبره میخوره هم از آخور البته تعجبی نداره مستعمره ی انگلیس دیگه همون انگلیسی که آخوند رو آورد سر کار و این روزهای سیاه رو برای مردم ساخت و با علم به اینکه این فاحشه از کجا اومده و چیکارست کلیت یک ملت رو به پول میفروشن . #ننگ بر کانادا #کانادا مآمن امن دزدان
‌چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
۴۹
Nagonsar - مونیخ ، آلمان
این حتی شرمسار گردانهای حشد الشعبی در مشهد نشد میخوای شرمسار دوربین تو بشه
‌پنجشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.