تفاوت ایمان یک مسلمان و ریاکاری مقامات ایران را در این ویدیو ببینید

 تفاوت ایمان یک مسلمان و ریاکاری مقامات ایران را در این ویدیو ببینید.
 
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

جلو دوربین با غیرت شد ببینیم پشت صحنه چکار میکنه
جمعه ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۵
۴۸
Aztek - قم، ایران

اتفاقا این ریا کاری اون شیخه که داره اسلامو بزک میکنه.
جمعه ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۰
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

اما پدر سوخته زیر چشمی نگاه کرد، من دیدم!
جمعه ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۲
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

حالا به حماقت این عمو کاری ندارم، اما روایت هست که رسول تا عایشه ۷ ساله را عقد نکرده بود یه وری نگه میکرد بهش!
جمعه ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۴
۴۹
Persian2600 - استکهلم، سوئد

بدون هیچ غرظی و طبق تجربیاتم دروغ و ریاکاری یکی از رکن های اسلام، اینها رو تو تمام دیگر کشورهای مسلمان هم به وظوع میشه مشاهده کرد. کافیه یه سری به چنتا کشوراری عربی بزنید و خواهید دید.
جمعه ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۴
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

وظیفه هر مسلمان یا کافر این است که هوا هوس خودش را کنترل کند نه اینکه وظیفه داشته باشد هواهوس دیگران را کنترل کند.
جمعه ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۷
۵۸
ادوینو - گوالف، کانادا

اینا ظاهر سازی موذیانه مسلمین است بخاطر آنکه ایشان در جایگاهی نیست که قدرت دستش باشد باور کنید اگر اینها قدرت دستتشان بیاید از دختران ۹ ساله شما هم نخواهند گذشت حالا من کمی تخفیف دادم کوچکتر از ۹ ساله هم حلال است برای همبستری تا موقعیکه عادت زنانه نداشته باشد باید به سواد وافکار احمقانه شما بخندم که کودنترین آدمهای زمین یا کور هستید.
جمعه ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
فریب نخوریم سیستم اسلامی فریب کار‌ترین سیستم دنیا است. تا زمانی دمکرات است که در قدرت نیست. از قوانین دمکراتی استفاده تا به قدرت رسید اولین کاری که می‌‌کند همین قوانین را سلب کند. در ایران .مصر.تونس همه جا دیدم. شاید این دیدن بزرگترین دلیل برا این قضیه است. در فرانکفورت تظاهرات می‌‌کنند. یک بنر بزرگ در دست در روی آن عکس یک مرد با گردن بریده. در زیر آن می‌‌نویسند.اسلام دین برابری و آزادی است.هر کسی‌ که خلاف آن را گفت. با تبر باید گردنش را زد.
جمعه ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
۶۳
juvel - اسلو، نروژ

آره راست میگه دیگه اینا وقتی میخوان به زن و دختر بچه ها تجاوز کنن چشما شونو می بندن دیگه !
جمعه ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
1:مسلمانی یعنی‌ شیزوفرنی.دیوانه. مسلمان جماعت سه دسته است. چیزی نزدیک ۱۰ در صد متعدل .کوشش در اسلام یک رفرم انجام دهند.نماینده گان آنها مثال یک وکیل ترک زن در برلین می‌‌باشد .اولین پیشنماز زن اسلام. از زمانی که این عمل را انجام داد. برایش محافظت پلیس در ۲۴ ساعت گذاشته.از ترس ترک‌ها و عرب‌ها مسلمان. تهدید کرده که سرت را می‌‌بریم. یا نوید کرمانی نویسنده ایرانی‌ در آلمان که درک دیگری از اسلام دارد. دسته دوم جناح مخالف این‌ها .آخوند‌ها خودمان. داعش. طالبان. شیخ علی‌. که می‌‌دانیم چه جانورانی هستند. مشگل اون ۸۰ درصد سکوت کننده هستند نه اینطرفی نه انطرفی. تا این ۸۰ درصد درک نکنند تغییری انجام نخواهد شد. از باد شکم سخن نمی‌‌گویم آخرین آمار سنجی در ترکیه بیرون داد. که ۷۰ درصد مردم ترکیه نظر مخالف با دولت آخوندی ندارند. برای یک تشگیل یک دولت آخوندی در ترکیه کوشش نمی‌‌کنند ولی اگر هم بیاد.مشکلی با آن ندراند.
جمعه ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
دوگانگی امت مسلم را در زدن برج‌ها نیویورک با هواپیما دیدیم که تا چه اندازه شیزوفرنی هستند. در یک نظر سنجی بیش از ۷۰ درصد مسلمان‌ها گفتند که یک مسلمان چنین کاری نمی‌‌کند. اسلام دین محبت و آزادی است. کشتن مردم بی‌ گناه حرام است.حتا یک مفتی بزرگ دانشگاه مصر ال قاهره گفت .کار یهودیها بود.موساد یک روز قبل از ترور به همه یهودی‌ها زنگ زد و گفت.نیاد سر کار .ما فردا به برج‌ها حمله می‌‌کنیم.حالا بگذریم موساد چگونه به ۵۰۰۰ نفر زنگ زد هیچ کس هم متوجه نشد. جالب این است همین ۸۰ درصد معتقد خدا انتقام ما را از یهودی و آمریکا گرفت. درک می‌‌کنید ؟ اول می‌‌گویند کار دروستی نیست بعد خوشحال هستند که خدای یهود انتقام مسلمان‌ها را از آمریکا می‌‌گیرد.شیزوفرنی از این بیشتر
جمعه ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
۴۵
انرژی و بینهایت - فوکوکا، ژاپن
حالا میاید ویدیوی مصاحبه خود را در یوتیوب میبیند:. وای چقدر خوب معلوم شدم که نگاه نکردم، ببین یک شخصیت برجسته اسلامی خودمو معرفی کردم، وای خدامن چقدر با شخصیت و یک مرد با وقار معلوم میشوم در این ویدیو، شاید واقعا همینطوری باشم؟ وای چقدر سنگین معلوم میشم. واه خوب شد نگاه نکردم، این شیطون چقدر خوشگل بوده با اون مو های طلایی خرمایی و چشمهای خماری اش، اون پیرهن سبز هم خوب بهش میاد. شیطون بلاست، خوب شد نگاه نکردم، بخودم افتخار میکنم...
شنبه ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
۶۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاک، دانمارک
حجاب فقط پوشاندن مو و برجستگی‌ها را شامل نمی‌شود، بلکه موجب کاهش رایحه. شخصی که نابینا بود از حضرت فاطمه ع اجازه خواست تا به حضور او برود، حضرت فاطمه ع اجازه داد ولی در طول ملاقات حجاب بر سر داشت. پیامبر خدا ص به او فرمود: چرا حجاب در بر نمودی در حالی که او تو را نمیدید؟ حضرت فاطمه س گفت: اگر او مرا نمیبیند، من او را میبینم، و او بوی تن مرا نیز حس میکند. پیامبر ص فرمود: شهادت میدهم که تو پاره ای از وجود من هستی.
شنبه ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
۲۹
sara_moshiri - برلین، آلمان
این الله مریض روانی بوده که بدن زن رو به این زیبایی آفریده بعد گفته نگاه نکن. (هر توجیحی بیاری خودتو گول زدی)
شنبه ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.