نوجوان ایرانی: طولانی ترین شب سال شب یلدا نیست بلکه شبی است که...

نوجوان ایرانی:  طولانی ترین شب سال شب یلدا نیست بلکه شبی است که...
 
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۵
پسر بختیاری - هنگ کنگ، هنگ کنگ

خیلی دردناک که جوان‌ها و نوجوان‌های ایران زمین تو این سنین که باید لذت ببرند، بخندند، بخونند و برقصند اینطور از درد و بدبختی، از ظلم حاکمان صحبت میکنن.
‌پنجشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۳
۵۷
hamidesabz - لندن، انگلستان

ایران اگر آینده ایی داشته باشد، امثال این نوجوان هستند که آن را خواهند ساخت!
‌پنجشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۷
۵۴
Qasim.Rimbaud - پاریس، فرانسه

طولانیترین شب سال شبی بود که صدام بمب شیمیایی برسر مردم ایران ریخت.طولانیترین شب سال شبی بود که بمب اتمی آمریکا بر ناگازاکی و هیروشیمافرودآمد.طولانیترین شب سال شبی بودکه مردم در پناهگاههامیخوابیدند که آژیرسفید اعلام بشه.دست اروپا وآمریکا تا آرنج در خون آلوده است اما ایران را محور شرارت اعلام میکنند.اما برخی هموطنان کجفهم و کم فهم فکر میکنند خونخواران وآدمخواران غربی خوبند.
‌پنجشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
۲۹
Sardinia - ماپوتو، موزامبیک

طولانی ترین شب سال، شبی بود که .... درست میکرد ولی از دستش در رفت ریخت رو زمین، واسه همین تا صبح با قاشق چایی جمعت میکرد ....
‌پنجشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
۵۷
hamidesabz - لندن، انگلستان
همه میدانند که ما بی شمار دشمن خارجی داریم، اما بزرگترین ضربه ها را ما از عواملشان در داخل خوردیم و میخوریم!! پس بیخودی اسم جنایات و جنایت پیشه های خارجی را قطار نکن که همه میدانیم! از این سرطان بگو که چهل سال است از داخل دارد ما را میخورد و ما به ورطه نابودی میکشاند!
‌پنجشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
۵۷
hamidesabz - لندن، انگلستان
البته شک دارم که هموطن باشی! اسمت که شباهتی نداره!
‌پنجشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن
[::Qasim.Rimbaud - پاریس، فرانسه::]. من معمولاً کاری ندارم ، بکار افرادی که همیشه مرغ واسشون یه پا داره و البته شما ! شما فکر میکنی که در مقلطه استادی ، ولی بعقیده من خیلی ناشی و آماتوری ! صحبت از یلدای ایرانیست ، صحبتها همه در چهارچوب این مملکته که بیش از چهار دهه اسیر یک حکومت فاشیستی دیکتاتوری مذهبی فاسد و جنایتکار شده که بر هیچکس پوشیده نیست ! متاسفانه شما در همه کامنتهات خودت رو میفرستی دنبال نخود سیاه و فکر میکنی که کاربران این سایت ( بجز تعداد بسیار اندک مزدور و پاچه خوار شناخته شده ) با شما همراهی خواهند کرد !! دستان خون آلود آمریکا ، پتوی آغشته هدیه به سرخپوستها ، جنایات اروپا ، هیروشیما ، ویتنام ، عربها و اسرائیل ووووو ، نمیدونم چند سالته ولی باید حدود و کمی بالای هفتاد سال داشته باشی ! حتماً در اولین فرصت با یک پزشک مجرب مغز و اعصاب مشورت کنی بد نیست ! احتمال آتروفی مغزی ( پیری زود رس سلولهای مغز ) که بزبان ساده تر موجب خرفتی میشه هست ! حتماً به پزشک مراجعه کن که پیشرفته نشه !
‌پنجشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.