لحظه کشته شدن برهان کرمی جوان ۳۰ ساله اهل کامیاران با شلیک گلوله به سر

یک شهروند اهل کامیاران به نام برهان کرمی، در جریان تجمع مقابل منزل فواد محمدی، یکی از کشتە شدگان روز سه‌شنبه شهر کامیاران، با شلیک سه گلوله از سوی نیروهای حکومتی هدف قرار گرفت و جان باخت.

بر اساس گزارش رسیده به سازمان حقوق بشری هه‌نگاو، روز چهارشنبه ٢۵ آبان (١۶ نوامبر ٢٠٢٢) برهان کرمی، جوان ٣٠ ساله ساکن کامیاران پس از اصابت گلوله جنگی نیروهای سرکوب به ناحیه سر و گردن در خیابان "زەرنە" این شهر، جان خود را از دست داد.

 

وی در جریان مراسم عیادت از خانوادە فواد محمدی، دیگر شهروند کشتە شدە اهل کامیاران کە روز پیشتر توسط نیروهای حکومتی به قتل رسید، بر اثر اصابت گلوله کشته شده است.


این شهروند، متولد روستای چروسانه، فرزند محمود و آمنه، متاهل و همچنین دارای یک فرزند بود.
 
بنابر اطلاعاتی که هه‌نگاو به آن دست یافته، برهان کرمی به شغل کارگری ساختمانی مشغول بوده است.
 
به گفته یکی از نزدیکان خانواده کرمی، نیروهای سرکوب جمهوری اسلامی با حضور در بیمارستان شهر کامیاران، از خانواده برهان کرمی، برای به خاکسپاری پیکر فرزندشان به صورت مخفیانه و بدون حضور مردم، تعهد اخذ کرده‌اند. اما شامگاه چهارشنبه با حضور شمار زیادی از مردم مراسم خاکسپاری وی در روستای زادگاهش برگزار شد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۵
amirHassna - سیدنی، استرالیا

بسیجیو اراذل نیروی انتظامی یعنی سوسک و مذهبیای طرفدار آخوندا هم یعنی وطن فروش و بی ریشه. مردم بسیجی و سپاهی وطن فروشو و این اراذل نیروی انتظامیو .....کشته میشن. روحش شاد.
‌پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷
۵۱
مسعود راستگو - تهران، ایران

در این ویدئو کاملا مشخصه اونی که از کنار مقتول داره رد میشه و سرش رو پوشونده دستش رو باز میکنه و مقتول رو میکشه. اون حـ... هر کسی هست قاتله.
‌پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
۶۴
zavareh - رودسر، ایران

براستی که زبان و واژگان در شرح جنایات و میزان سنگدلی شما اهریمنان ذوب شده در بیضه های سیدعلی مفعول کم میاره. چنان بلایی بر سر یکایک شما مزدوران بی رحم بیاوریم که در تاریخها بنویسند.
‌پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
دژخیمان نظام اخوندی هزاران جوان مثل این جوان کامیرانی را بکشید باز هم مردم ایران خواهان سقوط نظام گنده ادم کش اخوندیست . مزدوران و کسانیکه فریب نظام اخوندی را خورده اید از این بیشتر اشتباه نکنید و دستان خودرا به خون هم وطنانتان رنگین نکنید انکه باید برود و گور خود و دوروبریهایش را گم کند خامنه ای دجال است.
‌پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
۳۴
BrainWorm - لیون، فرانسه

برای ما هم کاملا مشخصه که تو..... مشخص نیست کی بوده مزدور بدبخت کلک تو و امثال تو و آن حرامیان رژیم کندس.
‌پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
۶۷
خوش باور - تهران، ایران
بس کن مرتیکه الدنک ،
جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
۶۰
اسرار زرسالاران - مونیخ ، آلمان
با سلام و احترام به همگی مبارزان رهایی ٫آزادی واستقلال ایرانزمین که قرنهاست این امر خطیر را با خون و جان خویش بر دوش کشند و اقوام وملل جهان را الهام بخشند.از خونِ جوانان وطن لاله دمیده. از ماتم سروِ قدشان، سرو خمیده. در سایه گل بلبل از این غصه خزیده. گل نیز چو من در غمشان جامه دریده. دست ها تا حداکثر ۴۰الی۴۵ درجه به پهلو باز شدند و هیچ سلاحی هم ندارد۰ضربه گلوله نظامی بقدریست که شهید برهان کرمی به جلو پرتاب ونقش بر زمین میشود۰
جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.