ویدیویی از زندگی روزمره زنان در تهران بدون روسری و حجاب


بی بی سی: این کلیپ را یکی از مخاطبان بی‌بی‌سی از یک روز خود و دوستانش در تهران فرستاده است. ‌

او در توضیح این ویدیو نوشته است:‌‌ «ما در زمان و جغرافیایی متولد شدیم که آزادی غایب بود. ما در محاصره ارزش‌ها و باورهای تحمیلی رشد کردیم. ولی زندگی در ما آنقدر قوی جریان داشته و دارد که از لای سال‌ها سرکوب باز جوانه زده‌ایم. این بار ما زنان، زندگی و آزادی را پس میگیریم.
 
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

درود بر زنان ازادی خواه درود بر زنانی که از حق ازادی خودشان دفاع میکنن . همان طور داعش در شهر کوبانی سوریه شکست بزرگی از دست دختران و زنان این شهر خوردن نظام اخوندی هم اخرکار شکست بزرگی متحمل خواهند شد.
‌سه شنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
۳۸
freedom of the press - تهران، ایران

این واقعا یه حس خوبی است که می بینیم زنان ایرانی به عنوان یک فرد در جامعه به ابتدایی ترین حقش یعنی انتخاب نوع پوشش تقریبا دست یافته ولی عزیزان به این آزادی موقتی اکتفا نکنید. رژیم اشغالگر فعلا تمام هم و غمش سرکوب این قیام است و اینکه بتواند از این مهلکه جان سالم بدر ببرد برای همین فعلا چمشهاشون را به روی پوشش اختیاری زنان بسته است چون نمی خواهد اوضاع از این بدتر بشود ولی اگه ما کوتاه بیاییم و این قیام سرکوب شود باز برمیگردیم به دوران همان محدودیت‌ها. این رژیم اصلاح پذیر نیست و باید سرنگون شود.
‌سه شنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
۵۴
100Haloo - تهران، ایران

زنده و پاینله باشید، دم شما زنان گرم، مردهامون که ....ندارن فعلاً😂😂، فکر میکنند مردانگی به داشتن..... هست و چپیدند تو خانه. ٤٣ سال پیش گندی رو که زدند، روشون نمیشه بیان بیرون پاکش کنند، نه، بهتره بنویسم، .....ندارند بیام بیرون پاکش کنند
‌سه شنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
۵۴
Mome - لوند، سوئد

به این چیزها راضی نشوید ما باید اصل و نسب این آخوندها را از ایران برداریم.
‌سه شنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.