بازوبندهای رنگینکمانی دلیل عدم پخش تصاویر لیگ برتر انگلیس از صداوسیما
رأی دهید
در روزهای جمعه و شنبه، صداوسیمای جمهوری اسلامی با زیرنویسهایی که در شبکههای سه و ورزش پخش میشد، از پخش زنده دیدار تیمهای فولام و لیورپول در روز شنبه و مسابقه وستهم و منچسترسیتی در روز یکشنبه خبر داده بود. اما هر دو مسابقه، روی آنتن نرفت.
همزمان با لغوِ بدون اطلاعرسانی پخش زنده این مسابقات، شایعهای میان برخی کاربران ارزشی فضای مجازی منتشر شد، مبنی بر اینکه مدیریت سازمان صداوسیما اعلام کرده است تا زمانی که «علی رضوانی»، بازجوخبرنگار این سازمان از فهرست تحریمهای پارلمان بریتانیا خارج نشود، رقابتهای لیگ برتر انگلیس را پخش نخواهد کرد. خبری که بیشتر شبیه به یک طنز میماند تا حتی شایعه مجازی.
چرا رقابتهای لیگ برتر انگلیس گاهی از سوی صداوسیمای جمهوری اسلامی تحریم میشود و آیا سازمان صداوسیما در جایگاهی قرار دارد که برای برگزارکنندگان یکی از معتبرترین مسابقات فوتبال اروپا، شروطی تعیین کند؟
بازوبندهای رنگین کمانی که کاپیتانهای تیمهای لیگ برتری در هفته نخست لیگ جزیره به بازو بسته بودند، باید از قاب تصویر صداوسیما دور میماند.
***
سود صداوسیما از پخش رقابتهای اروپایی چقدر است؟آذر سال ۱۳۹۹ «ایران وایر» به اسنادی دست یافت که بخشی از درآمدهای سازمان صداوسیما که از بخش آگهیها تامین میشد را مشخص میکرد.
این تعرفهها برای ۱۳ برنامه شبکههای «یک»، «دو»، «سه»، «پنج» و «آیفیلم» (I Film) در فروردین ماه سال ۱۳۹۹ تنظیم شده بودند که هر آگهی باید در ۳۶ ثانیه خلاصه میشد.
در ظاهر بالاترین میزبان رقم آگهی (در این جدول)، مربوط به برنامه «به خانه برمیگردیم» شبکه ۵ سیمای جمهوری اسلامی میشد؛ ۵۸۰ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان برای ۳۶ ثانیه آگهی.
اما در اصل، بالاترین رقم، مربوط به «برنامه لیگ اروپا» از شبکه سه صداوسیما بود که برای «۱۸ ثانیه آگهی» مبلغ ۴۵۳ میلیون و ۴۳۸ هزار تومان برای هر نوبت پخش تعیین شده بود. این رقم، در رقابتهای حساس اروپایی مانند فینال لیگ اروپا یا الکلاسیکو، به مرز یک میلیارد و صد میلیون تومان در ۱۸ ثانیه میرسید.
نکته قابل تامل، قرار نگرفتن نام برنامه «فوتبال برتر» در جمع تعرفهها بود؛ برنامهای که رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران را پوشش میدهد.
تنها دلیل قرار نگرفتن نام این برنامه در فهرست تعرفههای مهم سازمان صداوسیما، متغیر بودن میزان حساسیت مسابقات و تفاوت تعداد تماشاگران این برنامه در روزهای مختلف هفته بود. به صورت نمونه، قیمت آگهیهای بازی پرسپولیس و استقلال مقابل تیمهای قعر جدول در روزهای یکشنبه یا سهشنبه، با قیمت آگهیهایی که این سازمان برای دیدارهای همین دو تیم مقابل سپاهان و تراکتور در روزهای تعطیل و آخر هفته اعلام میکند، بسیار متفاوت است.
اگر تصور کنیم که تعرفه سازمان صداوسیما، در تناسب با سال ۱۳۹۹ تغییری نکرده باشد، درآمد حاصل از پخش مستقیم دو بازی لیگ جزیره در روزهای شنبه و یکشنبه، برای این سازمان را میتوان بیش از ۱۲۱ میلیارد تومان برآورد کرد.
صداوسیما در جریان پوشش مستقیم هر بازی اروپایی، بیش از ۴۰ دقیقه آگهی پخش میکند. یعنی ۸۰ دقیقه برای هر دو بازی روزهای شنبه و یکشنبه. سازمان صداوسیما صرفا با تعرفههای سال ۱۳۹۹ به درآمدی بیش از ۱۲۴ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان میرسید؛ بدون حتی یک ریال پرداخت حق پخش تلویزیونی.
از سرقت تصاویر فوتبال اروپا چه میدانیم؟بهمن سال ۱۳۹۸ نامهای از «علی فروغی»، رییس شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی به «ایرانوایر» رسیده بود که نشان میداد مدیریت شبکههای صداوسیمای ایران، دستور به «کد شدن» و توقف پخش مستقیم رقابتهای بینالمللی فوتبال اروپا را میدهند.
اصطلاح کد شدن در صداوسیما به معنی از دسترس خارج کردن یک برنامه خاص روی فرکانسهای ماهوارهای است. به این معنی که بهصورت نمونه اگر حدفاصل ساعت ۲۰ تا ۲۲ شب، برنامهای از شبکه سوم سیما کد شود، طی این دو ساعت یا برنامهای جایگزین روی موج ماهواره ارسال خواهد شد یا در تمام این مدت، بینندههایی که شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی را از طریق امواج ماهوارهای دریافت میکنند، تصاویر را مخدوش دریافت خواهند کرد. این قاعده در مورد آنتنهای خانگی صدق نمیکند.
صداوسیما با این راه تلاش میکرد جلوی لو رفتن سرقت تصاویر رقابتهای اروپایی را بگیرد. این سازمان سالهاست که بدون پرداخت هیچ هزینهای، اقدام به پخش مستقیم رقابتهای بینالمللی میکند.
طی سالهای اخیر نیز برخی از میزبانیهای ایران به دلیل مشخص شدن سرقت تصاویر مسابقات بینالمللی و پرداخت نشدن حق پخش، از سوی نهادهای بینالمللی لغو شد.
رقابتهای فوتبال در اروپا، سالهاست که تبدیل به محلی برای درآمدِ بدون هزینه برای صداوسیمای جمهوری اسلامی شده است.
بازوبندهای رنگین کمانی چگونه جلوی سرقت صداوسیما را میگیرند؟
کاپیتانهای لیگ برتر فوتبال انگلیس در هفته نخست این رقابتها، با بازوبندهای رنگینکمانی به نشانه حمایت از جامعه «LGBT» وارد زمین شدند.
تنها دلیلی که بازیهای دو روز نخست رقابتهای لیگ برتر از شبکههای سازمان صداوسیما پخش نشد، موضوع حمایت اتحادیه فوتبال انگلیس از جامعه رنگینکمانی بود.
این اتفاق تازگی هم ندارد. باشگاه خبرنگاران جوان، سال ۱۳۹۶ در توجیه پخش نشدن یکی از هفتههای رقابتهای لیگ برتر انگلیس، تصویری از «بند کفش» بازیکنان و داوران آن هفته مسابقات را منتشر کرد. بندهایی رنگین کمانی که باشگاه خبرنگاران جوان آن را «ویروس شرمآور» و «آلودهکننده روح فوتبال» نامید.
آذرماه سال ۱۴۰۰ رسانه طرفداری با انتشار تصویر بازوبند رنگین کمانی کاپیتانی منچستریونایتد، خبر داد که به دلیل استفاده دوباره از این بازوبندها، رقابتهای لیگ برتر پخش مستقیم نخواهد شد.
در حقیقت سازمان صداوسیما، بابت این رقابتها، پولی پرداخت نمیکند و گاهی قید بخشی از درآمد خود را با وجود زیرنویس کردن و اطلاعرسانی در مورد پخش مستقیم بازیها میزند.
دیدگاه خوانندگان
۶۶
بینوایان1 - دوسلدورف، آلمان
خب به .... پخش نکن خودتان ضررش و فحشش را میخورید
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
۴۷
آقای خاص - استرالیا، استرالیا
چه خوشتون بیاد چه نه؛ من با اینکه این کار «شرمآور» و «آلودهکننده روح فوتبال» هست موافقم. هیچ توجیهی برای اینکه فوتبال/فیفا همجنسگرایی را «تشویق» کنه نیست. خوشحال میشم نظر کسانی که مخالف نظر من هستند را بشنوم.
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
۴۳
Chokam - ری، ایران
کورن ، هزاران کشته و میلیونا بی خانمان اوکراین و قره باغ رو نمیبینن. Lgbt رو میبینن، آخر این لوس بازیها همینه، از حقوق زنان و فمنیست بازی شروع میشه تا lgbt و ادامه داره، فکر نکنین کوتاه میان. اتفاقا جهان رو مردانه کردن، قبلا جهان زنانه تر بود، به قرن ۱۹ میگفتن عصر ویکتوریا.
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
۵۵
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
[::آقای خاص - استرالیا، استرالیا::]. شما باید فرق تشویق کردن و قبول حقیقت رو اول متوجه بشی بعد.
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
۶۲
یا فاطمه زهرا - اودنسه ، دانمارک
عمو پوتین همین چند وقت پیشا گفت: غرب قصد داره فرهنگ همجنسگرایی را به ایران بیاره. راست میگفت.
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
۵۲
hovakhshatare - تهران، ایران
[::آقای خاص - استرالیا، استرالیا::]. شما اگر علمش رو داشتید که همجنسگرایی با همجنسبازی فرق میکنه و یک انسان همجنسگرا، همجنسگرا به دنیا میاد حرف از شرمآور بودن نمیزدی. همجنسگرایی یک هوس نیست بلکه یک غریزه است که از بدو تولد در شخص وجود داره. علاوه بر اون هرگز تشویق کردن به تغییر گرایش جنسی باعث تغییر گرایش جنسی افراد نخواهد شد. شما یک دگرجنسگرا هستی. هیچکسی نمیتونه با تشویق و توصیه شما رو همجنسگرا کنه. شخصی هم که همجنسگرا هست رو نمیشه با تشویق و توصیه دگرجنسگرا کرد. سازمانهای پزشکی و روانشناسی نسبت به هر گونه کوشش در جهت «درمان» همجنسگرایی در افراد هشدار دادهاند و اعلام کردهاند که تلاش برای تغییر گرایش جنسی افراد به هیچوجه توسط علم پشتیبانی نمیشود و باید از مجبور کردن افراد به تغییر گرایش جنسی خودشان به شدت اجتناب کرد. میدونید، الان دیگه دنیا مثل پنجاه سال یا پونصد سال قبل نیست. امروزه میشه با چهار تا کلیک به علم دسترسی داشت. شما میتونی چهار تا مقاله علمی راجع به این موضوع پیدا کنی و بخونی و از اشتباه در بیایی. حالا اگر «نمیخواهی» بحثش جداست.
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
۴۷
آقای خاص - استرالیا، استرالیا
[::hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا::]. بله حقیقته! اما باید نرمالایز بشه نه پرچم داشته باشند و همه «ملزم» باشند رو بازوشون ببندند. چرا رابطه زن و مرد پرچم نداره؟ مادر فرزندی پرچم نداره؟ هزاران «حقیقت» دیگه پرچم و تبلیغ نداره.
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵
۴۷
آقای خاص - استرالیا، استرالیا
[::hovakhshatare - تهران، ایران::]. [::hovakhshatare - تهران، ایران::]. (۱) من حرفی از «شرمآور بودن» نزدم. (۲) همجنسگرایی در دوران بلوغ (دوران سردرگمی هویت از دید اریکسون) میتونه یک «هوس» باشه و این تبلیغات بچههای ما را گمراه میکنه. (۳) من یک دگرجنسگرا هستم اما نه پرچم دارم نه حق تبلیغش را دارم. (۴) بسیاری از تمایلات جنسی (به غیر از هموسکچوالیتی از بدو تولد که انقدر شایع نیست) بیماری یا انحراف هست که هیچکس هیچ صحبتی راجع بهش نمیکنه. (۵) من زمینه تحصیل و کارم بسیار نزدیک به این موضوعات هست و نیاز به کلیک گوگل ندارم.
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵
۱۹
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
[::آقای خاص - استرالیا، استرالیا::] 1- محترم: آیا مشکل جنابعالی داشتن پرچم دگرباشان هست یا خود دگرباشان؟ در ضمن این فرضییه شما مثل این است که همه بگویند کشیدن سیگار مضر است، ولی یکنفر بگویید اینطور نیست فلانی سیگار میکشد ۱۰۰سال عمر هم دارد. فاکت شما از اریکسون هیچ ربطی به این موضوع ندارد (تازه خیلی ازنظریه های فروید و اریکسون غیره جوابگوی موضوعات امروزه نیست).
سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
۱۹
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
ادامه- جرقه هورمونی قبل از بلوغ در افراد بسته میشود و این موضوع ربطی به نظریه روانشناسی اریکسون ندارد. خلاصه کنم دگرباشی هیچ گونه بیماری نیست. تعجب میکنم جنابعالی چه تخصصی دارید، که این نظر را میدهید و دگرباشی را بیماری میدانید (اگرمنظورتان را خوب گرفته باشم)!؟ پس تکلیف جانوران و موجودات همجنسگرا چیست؟ آیا آنها هم از سر سیری گرفتار هوس شده اند؟ با احترام .
سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
۵۲
hovakhshatare - تهران، ایران
[::آقای خاص - استرالیا، استرالیا::]. (1) شما گفتید: «من با این که این کار شرمآور است موافقم». از زیر بار حرفی که زدید شونه خالی نکنید. (2) کسی که در دوران بلوغ برای تفنن یا تنوعطلبی شاید چند دفعهای سکس با همجنس رو تجربه کنه اسمش همجنسگرا نیست. همجنسگرا کسی است که غریزه کشش به همجنس در او «عمرانه» باشه. پرچم رنگینکمان هم برای این افراد است نه برای اون تفننیها. (3) دگرجنسگرایی احتیاجی به پرچم نداره چون غریزه غالب در افراد است. در ضمن شما و همفکران شماهمین مخالفتی که با همجنسگرایان میکنید خودش از تبلیغ هم فراتر است چون عملا دارید دیگرانی رو که مثل شما نیستند محکوم میکنید در حالی که همجنسگرایان هرگز دگرجنسگرایی رو محکوم نکردهاند. نهایت چیزی که اونها درخواست دارند اینه که از طرف امثال شما به عنوان یک «انسان برابر» پذیرفته بشن که متاسفانه همین رو هم برنمیتابید. (4) همجنسگرایانی که همجنسگرا متولد میشن در مناطق مختلف بین یک تا دو درصد متولدین رو تشکیل میدهند. اینها ربطی به افرادی که سادیسم جنسی یا مازوخیسم و امثال اینها رو دارند ندارند. ضمن این که اون مریضها اکثرا دگرجنسگرا هستند
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۸
۵۲
hovakhshatare - تهران، ایران
[::آقای خاص - استرالیا، استرالیا::]. (5) اگر شما واقعا تخصصتون به موضوع نزدیک باشه جای تعجب است که چطور ادعا دارید که «تبلیغ» همجنسگرایان میتونه بچههای ما رو گمراه کنه! در مورد این موضوع اولا این که پرچم رنگینکمان تبلیغ برای گرویدن به همجنسگرایی نیست بلکه تبلیغ برای پذیرفتن همجنسگرایان به عنوان انسانهای برابر است تا این تابویی که امثال شما از همجنسگرایان در ذهن دارید شکسته بشه و اونها هم حقوق انسانی برابر و احترام برابر با من و شما دریافت کنند. ثانیا همونطور که قبلا هم گفتم گرایش جنسی یک شخص قابل تغییر نیست. همونطور که توصیه شده که هرگز نباید برای تغییر گرایش یک همجنسگرا تلاش کرد، تغییر گرایش دک فرد دگرجنسگرا هم امکانپذیر نیست. هیچکس نمیتونه یک فرد دگرجنسگرا رو با تشویق و تبلیغ به صورت عمرانه به همجنسگرا تبدیل کنه. یک نفر ممکنه برای تجربه کردن موضوعی جدید، در یک زمان محدود به گرایش جنسی مخالف غریزه خودش متمایل بشه اما همواره بعد از دورانی معمولا کوتاه به سمت گرایش اصلی خودش برمیگرده. پس نگرانیای بابت همجنسگرا شدن مردم جهان به وسیله تبلیغات وجود نداره.
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۸
۵۲
hovakhshatare - تهران، ایران
[::آقای خاص - استرالیا، استرالیا::]. ضمن این که «تبلیغ همجنسگرایی به جهت منحرف کردن مردم جهان» صرفا یکی از اون تئوریهای توطئه خندهدار است که بیشتر به حرفهای خامنهای و رائفیپور شبیه است تا یک حرف جدی که قابل تامل باشه. چه کسی و به چه علتی نفعش در اینه که مردم جهان همجنسگرا بشن؟! الان من و شما همجنسگرا بشیم چه نفعی به اون توطئهگران میرسه؟ چرا دست از این تئوریهای بیمعنی و کودکانه برنمیدارید؟.
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۳
۵۲
hovakhshatare - تهران، ایران
[::آقای خاص - استرالیا، استرالیا::]. ضمن این که «تبلیغ همجنسگرایی به جهت منحرف کردن مردم جهان» صرفا یکی از اون تئوریهای توطئه خندهدار است که بیشتر به حرفهای خامنهای و رائفیپور شبیه است تا یک حرف جدی که قابل تامل باشه. چه کسی و به چه علتی نفعش در اینه که مردم جهان همجنسگرا بشن؟! الان من و شما همجنسگرا بشیم چه نفعی به اون توطئهگران میرسه؟ چرا دست از این تئوریهای بیمعنی و کودکانه برنمیدارید؟.
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۳
۵۲
hovakhshatare - تهران، ایران
[::آقای خاص - استرالیا، استرالیا::]. (5) اگر شما واقعا تخصصتون به موضوع نزدیک باشه جای تعجب است که چطور ادعا دارید که «تبلیغ» همجنسگرایان میتونه بچههای ما رو گمراه کنه! در مورد این موضوع اولا این که پرچم رنگینکمان تبلیغ برای گرویدن به همجنسگرایی نیست بلکه تبلیغ برای پذیرفتن همجنسگرایان به عنوان انسانهای برابر است تا این تابویی که امثال شما از همجنسگرایان در ذهن دارید شکسته بشه و اونها هم حقوق انسانی برابر و احترام برابر با من و شما دریافت کنند. ثانیا همونطور که قبلا هم گفتم گرایش جنسی یک شخص قابل تغییر نیست. همونطور که توصیه شده که هرگز نباید برای تغییر گرایش یک همجنسگرا تلاش کرد، تغییر گرایش دک فرد دگرجنسگرا هم امکانپذیر نیست. هیچکس نمیتونه یک فرد دگرجنسگرا رو با تشویق و تبلیغ به صورت عمرانه به همجنسگرا تبدیل کنه. یک نفر ممکنه برای تجربه کردن موضوعی جدید، در یک زمان محدود به گرایش جنسی مخالف غریزه خودش متمایل بشه اما همواره بعد از دورانی معمولا کوتاه به سمت گرایش اصلی خودش برمیگرده. پس نگرانیای بابت همجنسگرا شدن مردم جهان به وسیله تبلیغات وجود نداره.
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۸
۵۲
hovakhshatare - تهران، ایران
[::آقای خاص - استرالیا، استرالیا::]. (1) شما گفتید: «من با این که این کار شرمآور است موافقم». از زیر بار حرفی که زدید شونه خالی نکنید. (2) کسی که در دوران بلوغ برای تفنن یا تنوعطلبی شاید چند دفعهای سکس با همجنس رو تجربه کنه اسمش همجنسگرا نیست. همجنسگرا کسی است که غریزه کشش به همجنس در او «عمرانه» باشه. پرچم رنگینکمان هم برای این افراد است نه برای اون تفننیها. (3) دگرجنسگرایی احتیاجی به پرچم نداره چون غریزه غالب در افراد است. در ضمن شما و همفکران شماهمین مخالفتی که با همجنسگرایان میکنید خودش از تبلیغ هم فراتر است چون عملا دارید دیگرانی رو که مثل شما نیستند محکوم میکنید در حالی که همجنسگرایان هرگز دگرجنسگرایی رو محکوم نکردهاند. نهایت چیزی که اونها درخواست دارند اینه که از طرف امثال شما به عنوان یک «انسان برابر» پذیرفته بشن که متاسفانه همین رو هم برنمیتابید. (4) همجنسگرایانی که همجنسگرا متولد میشن در مناطق مختلف بین یک تا دو درصد متولدین رو تشکیل میدهند. اینها ربطی به افرادی که سادیسم جنسی یا مازوخیسم و امثال اینها رو دارند ندارند. ضمن این که اون مریضها اکثرا دگرجنسگرا هستند
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۸
۱۹
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
ادامه- جرقه هورمونی قبل از بلوغ در افراد بسته میشود و این موضوع ربطی به نظریه روانشناسی اریکسون ندارد. خلاصه کنم دگرباشی هیچ گونه بیماری نیست. تعجب میکنم جنابعالی چه تخصصی دارید، که این نظر را میدهید و دگرباشی را بیماری میدانید (اگرمنظورتان را خوب گرفته باشم)!؟ پس تکلیف جانوران و موجودات همجنسگرا چیست؟ آیا آنها هم از سر سیری گرفتار هوس شده اند؟ با احترام .
سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
۱۹
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
[::آقای خاص - استرالیا، استرالیا::] 1- محترم: آیا مشکل جنابعالی داشتن پرچم دگرباشان هست یا خود دگرباشان؟ در ضمن این فرضییه شما مثل این است که همه بگویند کشیدن سیگار مضر است، ولی یکنفر بگویید اینطور نیست فلانی سیگار میکشد ۱۰۰سال عمر هم دارد. فاکت شما از اریکسون هیچ ربطی به این موضوع ندارد (تازه خیلی ازنظریه های فروید و اریکسون غیره جوابگوی موضوعات امروزه نیست).
سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
۴۷
آقای خاص - استرالیا، استرالیا
[::hovakhshatare - تهران، ایران::]. [::hovakhshatare - تهران، ایران::]. (۱) من حرفی از «شرمآور بودن» نزدم. (۲) همجنسگرایی در دوران بلوغ (دوران سردرگمی هویت از دید اریکسون) میتونه یک «هوس» باشه و این تبلیغات بچههای ما را گمراه میکنه. (۳) من یک دگرجنسگرا هستم اما نه پرچم دارم نه حق تبلیغش را دارم. (۴) بسیاری از تمایلات جنسی (به غیر از هموسکچوالیتی از بدو تولد که انقدر شایع نیست) بیماری یا انحراف هست که هیچکس هیچ صحبتی راجع بهش نمیکنه. (۵) من زمینه تحصیل و کارم بسیار نزدیک به این موضوعات هست و نیاز به کلیک گوگل ندارم.
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵
۴۷
آقای خاص - استرالیا، استرالیا
[::hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا::]. بله حقیقته! اما باید نرمالایز بشه نه پرچم داشته باشند و همه «ملزم» باشند رو بازوشون ببندند. چرا رابطه زن و مرد پرچم نداره؟ مادر فرزندی پرچم نداره؟ هزاران «حقیقت» دیگه پرچم و تبلیغ نداره.
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵
۵۲
hovakhshatare - تهران، ایران
[::آقای خاص - استرالیا، استرالیا::]. شما اگر علمش رو داشتید که همجنسگرایی با همجنسبازی فرق میکنه و یک انسان همجنسگرا، همجنسگرا به دنیا میاد حرف از شرمآور بودن نمیزدی. همجنسگرایی یک هوس نیست بلکه یک غریزه است که از بدو تولد در شخص وجود داره. علاوه بر اون هرگز تشویق کردن به تغییر گرایش جنسی باعث تغییر گرایش جنسی افراد نخواهد شد. شما یک دگرجنسگرا هستی. هیچکسی نمیتونه با تشویق و توصیه شما رو همجنسگرا کنه. شخصی هم که همجنسگرا هست رو نمیشه با تشویق و توصیه دگرجنسگرا کرد. سازمانهای پزشکی و روانشناسی نسبت به هر گونه کوشش در جهت «درمان» همجنسگرایی در افراد هشدار دادهاند و اعلام کردهاند که تلاش برای تغییر گرایش جنسی افراد به هیچوجه توسط علم پشتیبانی نمیشود و باید از مجبور کردن افراد به تغییر گرایش جنسی خودشان به شدت اجتناب کرد. میدونید، الان دیگه دنیا مثل پنجاه سال یا پونصد سال قبل نیست. امروزه میشه با چهار تا کلیک به علم دسترسی داشت. شما میتونی چهار تا مقاله علمی راجع به این موضوع پیدا کنی و بخونی و از اشتباه در بیایی. حالا اگر «نمیخواهی» بحثش جداست.
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
۶۲
یا فاطمه زهرا - اودنسه ، دانمارک
عمو پوتین همین چند وقت پیشا گفت: غرب قصد داره فرهنگ همجنسگرایی را به ایران بیاره. راست میگفت.
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
۵۵
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
[::آقای خاص - استرالیا، استرالیا::]. شما باید فرق تشویق کردن و قبول حقیقت رو اول متوجه بشی بعد.
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
۴۳
Chokam - ری، ایران
کورن ، هزاران کشته و میلیونا بی خانمان اوکراین و قره باغ رو نمیبینن. Lgbt رو میبینن، آخر این لوس بازیها همینه، از حقوق زنان و فمنیست بازی شروع میشه تا lgbt و ادامه داره، فکر نکنین کوتاه میان. اتفاقا جهان رو مردانه کردن، قبلا جهان زنانه تر بود، به قرن ۱۹ میگفتن عصر ویکتوریا.
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
۴۷
آقای خاص - استرالیا، استرالیا
چه خوشتون بیاد چه نه؛ من با اینکه این کار «شرمآور» و «آلودهکننده روح فوتبال» هست موافقم. هیچ توجیهی برای اینکه فوتبال/فیفا همجنسگرایی را «تشویق» کنه نیست. خوشحال میشم نظر کسانی که مخالف نظر من هستند را بشنوم.
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
۶۶
بینوایان1 - دوسلدورف، آلمان
خب به .... پخش نکن خودتان ضررش و فحشش را میخورید
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
۶۶
بینوایان1 - دوسلدورف، آلمان
خب به .... پخش نکن خودتان ضررش و فحشش را میخورید
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
۴۷
آقای خاص - استرالیا، استرالیا
چه خوشتون بیاد چه نه؛ من با اینکه این کار «شرمآور» و «آلودهکننده روح فوتبال» هست موافقم. هیچ توجیهی برای اینکه فوتبال/فیفا همجنسگرایی را «تشویق» کنه نیست. خوشحال میشم نظر کسانی که مخالف نظر من هستند را بشنوم.
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
۴۳
Chokam - ری، ایران
کورن ، هزاران کشته و میلیونا بی خانمان اوکراین و قره باغ رو نمیبینن. Lgbt رو میبینن، آخر این لوس بازیها همینه، از حقوق زنان و فمنیست بازی شروع میشه تا lgbt و ادامه داره، فکر نکنین کوتاه میان. اتفاقا جهان رو مردانه کردن، قبلا جهان زنانه تر بود، به قرن ۱۹ میگفتن عصر ویکتوریا.
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
۵۵
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
[::آقای خاص - استرالیا، استرالیا::]. شما باید فرق تشویق کردن و قبول حقیقت رو اول متوجه بشی بعد.
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
۶۲
یا فاطمه زهرا - اودنسه ، دانمارک
عمو پوتین همین چند وقت پیشا گفت: غرب قصد داره فرهنگ همجنسگرایی را به ایران بیاره. راست میگفت.
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
۵۲
hovakhshatare - تهران، ایران
[::آقای خاص - استرالیا، استرالیا::]. شما اگر علمش رو داشتید که همجنسگرایی با همجنسبازی فرق میکنه و یک انسان همجنسگرا، همجنسگرا به دنیا میاد حرف از شرمآور بودن نمیزدی. همجنسگرایی یک هوس نیست بلکه یک غریزه است که از بدو تولد در شخص وجود داره. علاوه بر اون هرگز تشویق کردن به تغییر گرایش جنسی باعث تغییر گرایش جنسی افراد نخواهد شد. شما یک دگرجنسگرا هستی. هیچکسی نمیتونه با تشویق و توصیه شما رو همجنسگرا کنه. شخصی هم که همجنسگرا هست رو نمیشه با تشویق و توصیه دگرجنسگرا کرد. سازمانهای پزشکی و روانشناسی نسبت به هر گونه کوشش در جهت «درمان» همجنسگرایی در افراد هشدار دادهاند و اعلام کردهاند که تلاش برای تغییر گرایش جنسی افراد به هیچوجه توسط علم پشتیبانی نمیشود و باید از مجبور کردن افراد به تغییر گرایش جنسی خودشان به شدت اجتناب کرد. میدونید، الان دیگه دنیا مثل پنجاه سال یا پونصد سال قبل نیست. امروزه میشه با چهار تا کلیک به علم دسترسی داشت. شما میتونی چهار تا مقاله علمی راجع به این موضوع پیدا کنی و بخونی و از اشتباه در بیایی. حالا اگر «نمیخواهی» بحثش جداست.
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
۴۷
آقای خاص - استرالیا، استرالیا
[::hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا::]. بله حقیقته! اما باید نرمالایز بشه نه پرچم داشته باشند و همه «ملزم» باشند رو بازوشون ببندند. چرا رابطه زن و مرد پرچم نداره؟ مادر فرزندی پرچم نداره؟ هزاران «حقیقت» دیگه پرچم و تبلیغ نداره.
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵
۴۷
آقای خاص - استرالیا، استرالیا
[::hovakhshatare - تهران، ایران::]. [::hovakhshatare - تهران، ایران::]. (۱) من حرفی از «شرمآور بودن» نزدم. (۲) همجنسگرایی در دوران بلوغ (دوران سردرگمی هویت از دید اریکسون) میتونه یک «هوس» باشه و این تبلیغات بچههای ما را گمراه میکنه. (۳) من یک دگرجنسگرا هستم اما نه پرچم دارم نه حق تبلیغش را دارم. (۴) بسیاری از تمایلات جنسی (به غیر از هموسکچوالیتی از بدو تولد که انقدر شایع نیست) بیماری یا انحراف هست که هیچکس هیچ صحبتی راجع بهش نمیکنه. (۵) من زمینه تحصیل و کارم بسیار نزدیک به این موضوعات هست و نیاز به کلیک گوگل ندارم.
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵
۱۹
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
[::آقای خاص - استرالیا، استرالیا::] 1- محترم: آیا مشکل جنابعالی داشتن پرچم دگرباشان هست یا خود دگرباشان؟ در ضمن این فرضییه شما مثل این است که همه بگویند کشیدن سیگار مضر است، ولی یکنفر بگویید اینطور نیست فلانی سیگار میکشد ۱۰۰سال عمر هم دارد. فاکت شما از اریکسون هیچ ربطی به این موضوع ندارد (تازه خیلی ازنظریه های فروید و اریکسون غیره جوابگوی موضوعات امروزه نیست).
سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
۱۹
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
ادامه- جرقه هورمونی قبل از بلوغ در افراد بسته میشود و این موضوع ربطی به نظریه روانشناسی اریکسون ندارد. خلاصه کنم دگرباشی هیچ گونه بیماری نیست. تعجب میکنم جنابعالی چه تخصصی دارید، که این نظر را میدهید و دگرباشی را بیماری میدانید (اگرمنظورتان را خوب گرفته باشم)!؟ پس تکلیف جانوران و موجودات همجنسگرا چیست؟ آیا آنها هم از سر سیری گرفتار هوس شده اند؟ با احترام .
سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
۵۲
hovakhshatare - تهران، ایران
[::آقای خاص - استرالیا، استرالیا::]. (1) شما گفتید: «من با این که این کار شرمآور است موافقم». از زیر بار حرفی که زدید شونه خالی نکنید. (2) کسی که در دوران بلوغ برای تفنن یا تنوعطلبی شاید چند دفعهای سکس با همجنس رو تجربه کنه اسمش همجنسگرا نیست. همجنسگرا کسی است که غریزه کشش به همجنس در او «عمرانه» باشه. پرچم رنگینکمان هم برای این افراد است نه برای اون تفننیها. (3) دگرجنسگرایی احتیاجی به پرچم نداره چون غریزه غالب در افراد است. در ضمن شما و همفکران شماهمین مخالفتی که با همجنسگرایان میکنید خودش از تبلیغ هم فراتر است چون عملا دارید دیگرانی رو که مثل شما نیستند محکوم میکنید در حالی که همجنسگرایان هرگز دگرجنسگرایی رو محکوم نکردهاند. نهایت چیزی که اونها درخواست دارند اینه که از طرف امثال شما به عنوان یک «انسان برابر» پذیرفته بشن که متاسفانه همین رو هم برنمیتابید. (4) همجنسگرایانی که همجنسگرا متولد میشن در مناطق مختلف بین یک تا دو درصد متولدین رو تشکیل میدهند. اینها ربطی به افرادی که سادیسم جنسی یا مازوخیسم و امثال اینها رو دارند ندارند. ضمن این که اون مریضها اکثرا دگرجنسگرا هستند
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۸
۵۲
hovakhshatare - تهران، ایران
[::آقای خاص - استرالیا، استرالیا::]. (5) اگر شما واقعا تخصصتون به موضوع نزدیک باشه جای تعجب است که چطور ادعا دارید که «تبلیغ» همجنسگرایان میتونه بچههای ما رو گمراه کنه! در مورد این موضوع اولا این که پرچم رنگینکمان تبلیغ برای گرویدن به همجنسگرایی نیست بلکه تبلیغ برای پذیرفتن همجنسگرایان به عنوان انسانهای برابر است تا این تابویی که امثال شما از همجنسگرایان در ذهن دارید شکسته بشه و اونها هم حقوق انسانی برابر و احترام برابر با من و شما دریافت کنند. ثانیا همونطور که قبلا هم گفتم گرایش جنسی یک شخص قابل تغییر نیست. همونطور که توصیه شده که هرگز نباید برای تغییر گرایش یک همجنسگرا تلاش کرد، تغییر گرایش دک فرد دگرجنسگرا هم امکانپذیر نیست. هیچکس نمیتونه یک فرد دگرجنسگرا رو با تشویق و تبلیغ به صورت عمرانه به همجنسگرا تبدیل کنه. یک نفر ممکنه برای تجربه کردن موضوعی جدید، در یک زمان محدود به گرایش جنسی مخالف غریزه خودش متمایل بشه اما همواره بعد از دورانی معمولا کوتاه به سمت گرایش اصلی خودش برمیگرده. پس نگرانیای بابت همجنسگرا شدن مردم جهان به وسیله تبلیغات وجود نداره.
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۸
۵۲
hovakhshatare - تهران، ایران
[::آقای خاص - استرالیا، استرالیا::]. ضمن این که «تبلیغ همجنسگرایی به جهت منحرف کردن مردم جهان» صرفا یکی از اون تئوریهای توطئه خندهدار است که بیشتر به حرفهای خامنهای و رائفیپور شبیه است تا یک حرف جدی که قابل تامل باشه. چه کسی و به چه علتی نفعش در اینه که مردم جهان همجنسگرا بشن؟! الان من و شما همجنسگرا بشیم چه نفعی به اون توطئهگران میرسه؟ چرا دست از این تئوریهای بیمعنی و کودکانه برنمیدارید؟.
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۳
۱۹
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
ادامه- جرقه هورمونی قبل از بلوغ در افراد بسته میشود و این موضوع ربطی به نظریه روانشناسی اریکسون ندارد. خلاصه کنم دگرباشی هیچ گونه بیماری نیست. تعجب میکنم جنابعالی چه تخصصی دارید، که این نظر را میدهید و دگرباشی را بیماری میدانید (اگرمنظورتان را خوب گرفته باشم)!؟ پس تکلیف جانوران و موجودات همجنسگرا چیست؟ آیا آنها هم از سر سیری گرفتار هوس شده اند؟ با احترام .
سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
۶۶
بینوایان1 - دوسلدورف، آلمان
خب به .... پخش نکن خودتان ضررش و فحشش را میخورید
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
۵۲
hovakhshatare - تهران، ایران
[::آقای خاص - استرالیا، استرالیا::]. شما اگر علمش رو داشتید که همجنسگرایی با همجنسبازی فرق میکنه و یک انسان همجنسگرا، همجنسگرا به دنیا میاد حرف از شرمآور بودن نمیزدی. همجنسگرایی یک هوس نیست بلکه یک غریزه است که از بدو تولد در شخص وجود داره. علاوه بر اون هرگز تشویق کردن به تغییر گرایش جنسی باعث تغییر گرایش جنسی افراد نخواهد شد. شما یک دگرجنسگرا هستی. هیچکسی نمیتونه با تشویق و توصیه شما رو همجنسگرا کنه. شخصی هم که همجنسگرا هست رو نمیشه با تشویق و توصیه دگرجنسگرا کرد. سازمانهای پزشکی و روانشناسی نسبت به هر گونه کوشش در جهت «درمان» همجنسگرایی در افراد هشدار دادهاند و اعلام کردهاند که تلاش برای تغییر گرایش جنسی افراد به هیچوجه توسط علم پشتیبانی نمیشود و باید از مجبور کردن افراد به تغییر گرایش جنسی خودشان به شدت اجتناب کرد. میدونید، الان دیگه دنیا مثل پنجاه سال یا پونصد سال قبل نیست. امروزه میشه با چهار تا کلیک به علم دسترسی داشت. شما میتونی چهار تا مقاله علمی راجع به این موضوع پیدا کنی و بخونی و از اشتباه در بیایی. حالا اگر «نمیخواهی» بحثش جداست.
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
۱۹
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
[::آقای خاص - استرالیا، استرالیا::] 1- محترم: آیا مشکل جنابعالی داشتن پرچم دگرباشان هست یا خود دگرباشان؟ در ضمن این فرضییه شما مثل این است که همه بگویند کشیدن سیگار مضر است، ولی یکنفر بگویید اینطور نیست فلانی سیگار میکشد ۱۰۰سال عمر هم دارد. فاکت شما از اریکسون هیچ ربطی به این موضوع ندارد (تازه خیلی ازنظریه های فروید و اریکسون غیره جوابگوی موضوعات امروزه نیست).
سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
۵۲
hovakhshatare - تهران، ایران
[::آقای خاص - استرالیا، استرالیا::]. (1) شما گفتید: «من با این که این کار شرمآور است موافقم». از زیر بار حرفی که زدید شونه خالی نکنید. (2) کسی که در دوران بلوغ برای تفنن یا تنوعطلبی شاید چند دفعهای سکس با همجنس رو تجربه کنه اسمش همجنسگرا نیست. همجنسگرا کسی است که غریزه کشش به همجنس در او «عمرانه» باشه. پرچم رنگینکمان هم برای این افراد است نه برای اون تفننیها. (3) دگرجنسگرایی احتیاجی به پرچم نداره چون غریزه غالب در افراد است. در ضمن شما و همفکران شماهمین مخالفتی که با همجنسگرایان میکنید خودش از تبلیغ هم فراتر است چون عملا دارید دیگرانی رو که مثل شما نیستند محکوم میکنید در حالی که همجنسگرایان هرگز دگرجنسگرایی رو محکوم نکردهاند. نهایت چیزی که اونها درخواست دارند اینه که از طرف امثال شما به عنوان یک «انسان برابر» پذیرفته بشن که متاسفانه همین رو هم برنمیتابید. (4) همجنسگرایانی که همجنسگرا متولد میشن در مناطق مختلف بین یک تا دو درصد متولدین رو تشکیل میدهند. اینها ربطی به افرادی که سادیسم جنسی یا مازوخیسم و امثال اینها رو دارند ندارند. ضمن این که اون مریضها اکثرا دگرجنسگرا هستند
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۸
۵۲
hovakhshatare - تهران، ایران
[::آقای خاص - استرالیا، استرالیا::]. (5) اگر شما واقعا تخصصتون به موضوع نزدیک باشه جای تعجب است که چطور ادعا دارید که «تبلیغ» همجنسگرایان میتونه بچههای ما رو گمراه کنه! در مورد این موضوع اولا این که پرچم رنگینکمان تبلیغ برای گرویدن به همجنسگرایی نیست بلکه تبلیغ برای پذیرفتن همجنسگرایان به عنوان انسانهای برابر است تا این تابویی که امثال شما از همجنسگرایان در ذهن دارید شکسته بشه و اونها هم حقوق انسانی برابر و احترام برابر با من و شما دریافت کنند. ثانیا همونطور که قبلا هم گفتم گرایش جنسی یک شخص قابل تغییر نیست. همونطور که توصیه شده که هرگز نباید برای تغییر گرایش یک همجنسگرا تلاش کرد، تغییر گرایش دک فرد دگرجنسگرا هم امکانپذیر نیست. هیچکس نمیتونه یک فرد دگرجنسگرا رو با تشویق و تبلیغ به صورت عمرانه به همجنسگرا تبدیل کنه. یک نفر ممکنه برای تجربه کردن موضوعی جدید، در یک زمان محدود به گرایش جنسی مخالف غریزه خودش متمایل بشه اما همواره بعد از دورانی معمولا کوتاه به سمت گرایش اصلی خودش برمیگرده. پس نگرانیای بابت همجنسگرا شدن مردم جهان به وسیله تبلیغات وجود نداره.
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۸
۵۲
hovakhshatare - تهران، ایران
[::آقای خاص - استرالیا، استرالیا::]. ضمن این که «تبلیغ همجنسگرایی به جهت منحرف کردن مردم جهان» صرفا یکی از اون تئوریهای توطئه خندهدار است که بیشتر به حرفهای خامنهای و رائفیپور شبیه است تا یک حرف جدی که قابل تامل باشه. چه کسی و به چه علتی نفعش در اینه که مردم جهان همجنسگرا بشن؟! الان من و شما همجنسگرا بشیم چه نفعی به اون توطئهگران میرسه؟ چرا دست از این تئوریهای بیمعنی و کودکانه برنمیدارید؟.
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۳
۴۳
Chokam - ری، ایران
کورن ، هزاران کشته و میلیونا بی خانمان اوکراین و قره باغ رو نمیبینن. Lgbt رو میبینن، آخر این لوس بازیها همینه، از حقوق زنان و فمنیست بازی شروع میشه تا lgbt و ادامه داره، فکر نکنین کوتاه میان. اتفاقا جهان رو مردانه کردن، قبلا جهان زنانه تر بود، به قرن ۱۹ میگفتن عصر ویکتوریا.
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
۵۵
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
[::آقای خاص - استرالیا، استرالیا::]. شما باید فرق تشویق کردن و قبول حقیقت رو اول متوجه بشی بعد.
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
۴۷
آقای خاص - استرالیا، استرالیا
چه خوشتون بیاد چه نه؛ من با اینکه این کار «شرمآور» و «آلودهکننده روح فوتبال» هست موافقم. هیچ توجیهی برای اینکه فوتبال/فیفا همجنسگرایی را «تشویق» کنه نیست. خوشحال میشم نظر کسانی که مخالف نظر من هستند را بشنوم.
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
۴۷
آقای خاص - استرالیا، استرالیا
[::hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا::]. بله حقیقته! اما باید نرمالایز بشه نه پرچم داشته باشند و همه «ملزم» باشند رو بازوشون ببندند. چرا رابطه زن و مرد پرچم نداره؟ مادر فرزندی پرچم نداره؟ هزاران «حقیقت» دیگه پرچم و تبلیغ نداره.
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵
۶۲
یا فاطمه زهرا - اودنسه ، دانمارک
عمو پوتین همین چند وقت پیشا گفت: غرب قصد داره فرهنگ همجنسگرایی را به ایران بیاره. راست میگفت.
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
۴۷
آقای خاص - استرالیا، استرالیا
[::hovakhshatare - تهران، ایران::]. [::hovakhshatare - تهران، ایران::]. (۱) من حرفی از «شرمآور بودن» نزدم. (۲) همجنسگرایی در دوران بلوغ (دوران سردرگمی هویت از دید اریکسون) میتونه یک «هوس» باشه و این تبلیغات بچههای ما را گمراه میکنه. (۳) من یک دگرجنسگرا هستم اما نه پرچم دارم نه حق تبلیغش را دارم. (۴) بسیاری از تمایلات جنسی (به غیر از هموسکچوالیتی از بدو تولد که انقدر شایع نیست) بیماری یا انحراف هست که هیچکس هیچ صحبتی راجع بهش نمیکنه. (۵) من زمینه تحصیل و کارم بسیار نزدیک به این موضوعات هست و نیاز به کلیک گوگل ندارم.
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵
۴۷
آقای خاص - استرالیا، استرالیا
[::hovakhshatare - تهران، ایران::]. [::hovakhshatare - تهران، ایران::]. (۱) من حرفی از «شرمآور بودن» نزدم. (۲) همجنسگرایی در دوران بلوغ (دوران سردرگمی هویت از دید اریکسون) میتونه یک «هوس» باشه و این تبلیغات بچههای ما را گمراه میکنه. (۳) من یک دگرجنسگرا هستم اما نه پرچم دارم نه حق تبلیغش را دارم. (۴) بسیاری از تمایلات جنسی (به غیر از هموسکچوالیتی از بدو تولد که انقدر شایع نیست) بیماری یا انحراف هست که هیچکس هیچ صحبتی راجع بهش نمیکنه. (۵) من زمینه تحصیل و کارم بسیار نزدیک به این موضوعات هست و نیاز به کلیک گوگل ندارم.
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵
۶۲
یا فاطمه زهرا - اودنسه ، دانمارک
عمو پوتین همین چند وقت پیشا گفت: غرب قصد داره فرهنگ همجنسگرایی را به ایران بیاره. راست میگفت.
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
۴۷
آقای خاص - استرالیا، استرالیا
[::hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا::]. بله حقیقته! اما باید نرمالایز بشه نه پرچم داشته باشند و همه «ملزم» باشند رو بازوشون ببندند. چرا رابطه زن و مرد پرچم نداره؟ مادر فرزندی پرچم نداره؟ هزاران «حقیقت» دیگه پرچم و تبلیغ نداره.
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵
۴۷
آقای خاص - استرالیا، استرالیا
چه خوشتون بیاد چه نه؛ من با اینکه این کار «شرمآور» و «آلودهکننده روح فوتبال» هست موافقم. هیچ توجیهی برای اینکه فوتبال/فیفا همجنسگرایی را «تشویق» کنه نیست. خوشحال میشم نظر کسانی که مخالف نظر من هستند را بشنوم.
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
۵۵
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
[::آقای خاص - استرالیا، استرالیا::]. شما باید فرق تشویق کردن و قبول حقیقت رو اول متوجه بشی بعد.
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
۴۳
Chokam - ری، ایران
کورن ، هزاران کشته و میلیونا بی خانمان اوکراین و قره باغ رو نمیبینن. Lgbt رو میبینن، آخر این لوس بازیها همینه، از حقوق زنان و فمنیست بازی شروع میشه تا lgbt و ادامه داره، فکر نکنین کوتاه میان. اتفاقا جهان رو مردانه کردن، قبلا جهان زنانه تر بود، به قرن ۱۹ میگفتن عصر ویکتوریا.
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
۵۲
hovakhshatare - تهران، ایران
[::آقای خاص - استرالیا، استرالیا::]. ضمن این که «تبلیغ همجنسگرایی به جهت منحرف کردن مردم جهان» صرفا یکی از اون تئوریهای توطئه خندهدار است که بیشتر به حرفهای خامنهای و رائفیپور شبیه است تا یک حرف جدی که قابل تامل باشه. چه کسی و به چه علتی نفعش در اینه که مردم جهان همجنسگرا بشن؟! الان من و شما همجنسگرا بشیم چه نفعی به اون توطئهگران میرسه؟ چرا دست از این تئوریهای بیمعنی و کودکانه برنمیدارید؟.
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۳
۵۲
hovakhshatare - تهران، ایران
[::آقای خاص - استرالیا، استرالیا::]. (5) اگر شما واقعا تخصصتون به موضوع نزدیک باشه جای تعجب است که چطور ادعا دارید که «تبلیغ» همجنسگرایان میتونه بچههای ما رو گمراه کنه! در مورد این موضوع اولا این که پرچم رنگینکمان تبلیغ برای گرویدن به همجنسگرایی نیست بلکه تبلیغ برای پذیرفتن همجنسگرایان به عنوان انسانهای برابر است تا این تابویی که امثال شما از همجنسگرایان در ذهن دارید شکسته بشه و اونها هم حقوق انسانی برابر و احترام برابر با من و شما دریافت کنند. ثانیا همونطور که قبلا هم گفتم گرایش جنسی یک شخص قابل تغییر نیست. همونطور که توصیه شده که هرگز نباید برای تغییر گرایش یک همجنسگرا تلاش کرد، تغییر گرایش دک فرد دگرجنسگرا هم امکانپذیر نیست. هیچکس نمیتونه یک فرد دگرجنسگرا رو با تشویق و تبلیغ به صورت عمرانه به همجنسگرا تبدیل کنه. یک نفر ممکنه برای تجربه کردن موضوعی جدید، در یک زمان محدود به گرایش جنسی مخالف غریزه خودش متمایل بشه اما همواره بعد از دورانی معمولا کوتاه به سمت گرایش اصلی خودش برمیگرده. پس نگرانیای بابت همجنسگرا شدن مردم جهان به وسیله تبلیغات وجود نداره.
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۸
۵۲
hovakhshatare - تهران، ایران
[::آقای خاص - استرالیا، استرالیا::]. شما اگر علمش رو داشتید که همجنسگرایی با همجنسبازی فرق میکنه و یک انسان همجنسگرا، همجنسگرا به دنیا میاد حرف از شرمآور بودن نمیزدی. همجنسگرایی یک هوس نیست بلکه یک غریزه است که از بدو تولد در شخص وجود داره. علاوه بر اون هرگز تشویق کردن به تغییر گرایش جنسی باعث تغییر گرایش جنسی افراد نخواهد شد. شما یک دگرجنسگرا هستی. هیچکسی نمیتونه با تشویق و توصیه شما رو همجنسگرا کنه. شخصی هم که همجنسگرا هست رو نمیشه با تشویق و توصیه دگرجنسگرا کرد. سازمانهای پزشکی و روانشناسی نسبت به هر گونه کوشش در جهت «درمان» همجنسگرایی در افراد هشدار دادهاند و اعلام کردهاند که تلاش برای تغییر گرایش جنسی افراد به هیچوجه توسط علم پشتیبانی نمیشود و باید از مجبور کردن افراد به تغییر گرایش جنسی خودشان به شدت اجتناب کرد. میدونید، الان دیگه دنیا مثل پنجاه سال یا پونصد سال قبل نیست. امروزه میشه با چهار تا کلیک به علم دسترسی داشت. شما میتونی چهار تا مقاله علمی راجع به این موضوع پیدا کنی و بخونی و از اشتباه در بیایی. حالا اگر «نمیخواهی» بحثش جداست.
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
۱۹
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
[::آقای خاص - استرالیا، استرالیا::] 1- محترم: آیا مشکل جنابعالی داشتن پرچم دگرباشان هست یا خود دگرباشان؟ در ضمن این فرضییه شما مثل این است که همه بگویند کشیدن سیگار مضر است، ولی یکنفر بگویید اینطور نیست فلانی سیگار میکشد ۱۰۰سال عمر هم دارد. فاکت شما از اریکسون هیچ ربطی به این موضوع ندارد (تازه خیلی ازنظریه های فروید و اریکسون غیره جوابگوی موضوعات امروزه نیست).
سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
۵۲
hovakhshatare - تهران، ایران
[::آقای خاص - استرالیا، استرالیا::]. (1) شما گفتید: «من با این که این کار شرمآور است موافقم». از زیر بار حرفی که زدید شونه خالی نکنید. (2) کسی که در دوران بلوغ برای تفنن یا تنوعطلبی شاید چند دفعهای سکس با همجنس رو تجربه کنه اسمش همجنسگرا نیست. همجنسگرا کسی است که غریزه کشش به همجنس در او «عمرانه» باشه. پرچم رنگینکمان هم برای این افراد است نه برای اون تفننیها. (3) دگرجنسگرایی احتیاجی به پرچم نداره چون غریزه غالب در افراد است. در ضمن شما و همفکران شماهمین مخالفتی که با همجنسگرایان میکنید خودش از تبلیغ هم فراتر است چون عملا دارید دیگرانی رو که مثل شما نیستند محکوم میکنید در حالی که همجنسگرایان هرگز دگرجنسگرایی رو محکوم نکردهاند. نهایت چیزی که اونها درخواست دارند اینه که از طرف امثال شما به عنوان یک «انسان برابر» پذیرفته بشن که متاسفانه همین رو هم برنمیتابید. (4) همجنسگرایانی که همجنسگرا متولد میشن در مناطق مختلف بین یک تا دو درصد متولدین رو تشکیل میدهند. اینها ربطی به افرادی که سادیسم جنسی یا مازوخیسم و امثال اینها رو دارند ندارند. ضمن این که اون مریضها اکثرا دگرجنسگرا هستند
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۸
۶۶
بینوایان1 - دوسلدورف، آلمان
خب به .... پخش نکن خودتان ضررش و فحشش را میخورید
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
۱۹
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
ادامه- جرقه هورمونی قبل از بلوغ در افراد بسته میشود و این موضوع ربطی به نظریه روانشناسی اریکسون ندارد. خلاصه کنم دگرباشی هیچ گونه بیماری نیست. تعجب میکنم جنابعالی چه تخصصی دارید، که این نظر را میدهید و دگرباشی را بیماری میدانید (اگرمنظورتان را خوب گرفته باشم)!؟ پس تکلیف جانوران و موجودات همجنسگرا چیست؟ آیا آنها هم از سر سیری گرفتار هوس شده اند؟ با احترام .
سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹