روایت وزیر نابغه رفاه که چگونه به قدرت اول جهان تبدیل شویم

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
علی چلاق - دوسلدورف، آلمان

واگر در اون شبای نحس باباهاتون بجای اینکه با ننه هاتون … می رفتن یه غلطه دیگه ای می کردن، الان ما نبایست که آدمای اشغال و انگلی مثل شما ها رو تحمل می کردیم، ولی حیف که اگر رو کاشتن ولی چغندر هم سبز نشد.
جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
۳۶
مهیار آریوبرزن - آکسفورد، انگلستان

اگه دقت کنید یه سری افراد حاضر در این محفل پر از نابغه هم خندشون گرفته. البته به نظر من درست میگه اگه به نکته "بلند مدت" توجه بشه انشاالله می‌تونیم تا چند سال آینده با همین فرمون تو افق محو بشیم. لعنت به ذات کثیف خامنه ایی و هرچی بسیجی و سپاهی و آخوند مادر به خطا رفته هست.
جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
۴۷
مرتضی ۵۵ - استکهلم، سوئد

چند دقیقه غفلت، یه عمر پشیمانی . نمونه بارز این وزیر نادانِ
جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

مطمئنم ریشه اخوند جماعت در ایران برچیده شود، ایران روزی میشه به قدرت اقتصادی اول جهان ولی تا اخوند در ایران باشد کسی ان روز را نخواهد دید !
جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
۴۹
حق گو لندن - لندن، انگلستان

و اگر امثال تو و اربابای اخوند متحجرت را به همراه دینتان از این سرزمین عزیز بیرون کنیم نه تنها قدرت اول حهان‌می شویم بلکه‌عزیر اول جهان‌هم‌می شویم . شما بیشرفها را انگلیس آورد سر کار که جبران ملی شدن نفتش را بکنید و ایران را ویران‌کنید . جبران نفتش را نکردید به انگلیس و‌نارو‌زدید به آنها اما ایران را ویران کردید . همین فکر کنم برای اینگلیسیها کافی باشد فعلا که ایرانی ویران شده‌می بینند‌و‌تا می توانند ایرانی را تحقیر می کنند . بر اربابتان لعنت .
جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
۵۰
اصحاب کهف - کلن، آلمان

شما الانشم قدرت اول جهانید برادر ..خودشو خسته نکن آکبند اون مغز فندقیت یوقت وانشه!
جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

چرا تو این ۴۳ سال .....نشدید پس؟!
جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

تشیع یعنی دروغ و وهم و خودبزرگ بینی در قالب کلمات فریبنده چنان که شریعتی و ال احمد و خمینی و سروش و مطهری و دیگرانی چنین کردند. ضمن اینکه خودشان میدانند که این وعده ها تماما دروغ هستند ولی این ها را دروغ لذت بخش می بینند در حد یک رویای دل پسند. یعنی رویاپردازی میکنند و خودشان هم میدانند که این اراجیف دروغ هستند
جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
۴۹
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

با کمک طوسی خوب به اوج رفته ، داره پرواز میکنه
جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
۵۰
دو کلمه حرف حساب - حصار، ایران

شتر در خواب بیند پنبه دانه......بابا ول کن، تا بالای دار نرفتی فرار کن.
جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
۴۴
Afshin51 - مادرید، اسپانیا

مهمترین و کلیدیترین روش برای ترقی و پیشرفت ایران این است که امثال تو و ملاهای بیسواد خائن خلع قدرت و بطور کامل از جامعه ایرانی تا زمانی که تغییر کاربری یافتید و از مفتخوری و خیانت دست برداشتیدطرد و ایزوله شوید و در غیر اینصورت یعنی اصرار بر رفتارتان نیست و نابود شوید .
جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
۵۸
ادوینو - گوالف، کانادا

من هم به نتیجه شما رسیدم از زباله گردی شروع میکنیم تا به اتوبوس خوابی قبر خوابی وتجارت سکس ناموس ایرانی در دبی وبنگاه های فاحشگری اسلامی بنام صیغه اینها همه از رهاکارهای شماست برای مدیریت جهان من که شکی ندارم که شما باید هم الگوی جهان باشید و بر منکرش لعنت.
جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
۴۲
sama128 - شیراز، ایران

البته سخنرانی شر و ور و هپروتی این گوشکوب که میخواست با فساد مبارزه کنه ناقصه ادامه اش را در چند جمله تکمیل می کنم :::::: اگر ۱۰۰۰۰ تن خیار شور را در یک تن آب همراه با یک تن شکر قرار دهیم میتوانیم ۱۰ تن مربای خیار شور به جهان صادر و رتبه اول فروش مربای خیار شور در جهان باشیم . ضمنا اگر بتونیم ۱۰۰ تن بادمجان را با ۲۰۰ تن خیار چمبر پیوند فیزیکی بزنیم از نتیجه پیوند فیزیکی میتونیم ماده شیمیایی بادمچنبر درست کنیم که دنیا منتظر این ماده غنی و اولیه ساخت کود حیوانی است و به عنوان تنها کشوری که میتونه بادمچنبر درست کنه تو دهان آمریکای جنایتکار بزنیم و فرابورس را با این حرکت به عرش برده رتبه اول از آخر در بادمچنبر باشیم و بعنوان مهمترین قطب اقتصادی قطب شمال به قطب جنوب بعد از جُنب شدن و استمناء معرفی بشیم . واقعا با کوچکترین کارها قطب اقتصادی اول قطب شمال و جنوب میتونیم بشیم که دیگه قطب نما هم نیاز نباشه .‌ خیلی مهمه خیلی مهمه . بابا فساد چی شد گوشکوب وعده از بین بردن فساد تو مجلس دادی چی شد مالید با این شر و ور ها خودت هم نفهمیدی چی گفتی !!!!!!!!!!
جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
۴۸
حمید اندیشه - لندن، انگلستان

انشات رو کی نوشته عمو؟!
جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
۶۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاک، دانمارک

و از انواع نعمتهایی که از او درخواست کردید به شما عطا فرمود، و اگر نعمتهای (بی انتهای) خدا را بخواهید به شماره آورید هرگز حساب آن نتوانید کرد، (با این همه لطف و رحمت خدا) باز انسان سخت ستمگر و کفر کیش و ناسپاس است. شکی نیست که در دراز مدت حکومت واحد جهانی را هم تشکیل خواهیم داد.
جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

یا نمیدونه اقتصاد چیه، یا نمیدونه رتبه بندی چیه یا نمیدونه قدرت اقتصادی چیه. فقط چیزایی رو داره میگه که خامنه أی خوشش بیاد بدون دادن یک داده اماری. از تمام اراجیفی که گفت فقط میفهمه چطور میشه جمعیت رو به ١٥٠ میلیون رسوند، چون وقتی مادرش کار میکرده خیلی کنار دستش بوده دیده.
جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
۳۴
arian1 - ابادان، ایران

به احتمال زیاد این اعداد و ارقام را از ته مخرج خامنه‌ای اورده مردیکه مسخره دروغگو
جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
۴۲
paksan - ایران، ایران
آرزو بر جوانان عیب نیست! حالا فک کنید جوانی که از حرف زدنش مشخصه اساسا بیسواد هستش. احمق اینایی که تو میبافی بقیه هم میفهمند و آرزوش رو دارند ولی گاگول عملی کردنش مهمه وگرنه همه انگلهای قبل تو هم همین آرزوها رو داشتند و شعارهاش رو قبلا دادن حداقل برو بخون ببین دولت رفسنجانی یا همون کچل کلانتری که عامل اصلی مشکلات فرونشست زمین و میلیونها چاه و سدهای مخرب همین چرت و‌پرتهای تو رو میگفت که الان مثلا پشیمونه ولی به نظر من باید اعدامش کرد‌ بخاطر حجم خساتهایی که زد.
جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶
۵۰
ab5534 - هلسینکی، فنلاند
اینکه همش اگر اگر اگر و انشاالله بود و به قدرت جهانی‌ شدن خیلی‌ فاصله داره
جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱
۱۰۷
Kefli Iskender - مریخ، وانواتو
[::یا فاطمه زهرا - کپنهاک، دانمارک::] و از انواع نعمتهایی که از او درخواست کردید به شما عطا فرمود: فقر ،‌فحشا، فریب، فساد، فلاکت، جنگ، مرگ، قتل، خشونت. از دست و زبان که برآید کز عهده شکر برای اینهمه نعمت بدر آید!.
شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.