مرد چینی ۳۰ سال پس از ربوده شدن به خانواده اش پیوست

لی جینگوی در 1 ژانویه پس از فروخته شدن به یک باند قاچاق کودکان در چهار سالگی به مادرش ملحق شدیک مرد چینی که بیش از ۳۰ سال پیش ربوده شده بود، پس از ترسیم نقشه‌ای از روستای دوران کودکی خود، با مادر بیولوژیکی خود ملاقات کرد.

لی جینگوی تنها چهار سال داشت که او را از خانه‌اش دور کردند و به یک باند قاچاق کودکان فروختند.


در ۲۴ دسامبر(۳ دی)، او نقشه‌ای را که با دست ترسیم کرده بود، در اپلیکیشن ویدئویی دویین، به اشتراک گذاشت که پلیس آن را با یک روستای کوچک و زنی که پسرش ناپدید شده بود، مطابقت داد.

پس از آزمایش دی‌ان‌ای، آنها روز شنبه گذشته در استان یوننان به هم پیوستند.

فیلم‌های ویدئویی از این دیدار نشان می‌دهد که این دو برای اولین بار در بیش از سه دهه با هم ملاقات می‌کنند و لی جینگ‌وی را نشان می‌دهد که با دقت ماسک کرونای مادرش را از صورتش برمی‌دارد، قبل از اینکه اشک‌هایش جاری شود و او را در آغوش بگیرد.

آقای لی پیش از این دیدار در پروفایل خود در دویین نوشت: "سی و سه سال انتظار، شب‌های بی‌شماری اشتیاق، و در نهایت نقشه‌ای که با دست ترسیم شد، این لحظه کامل آسودگی پس از ۱۳ روز است. از همه کسانی که به من کمک کردند تا دوباره به خانواده‌ام بپیوندم متشکرم."

آقای لی در سال ۱۹۸۹ در نزدیکی شهر ژائوتونگ در استان یوننان در جنوب غربی ربوده شد و متعاقباً به خانواده‌ای که در ۱۸۰۰ کیلومتری این استان زندگی می کردند، فروخته شد.

او که اکنون در استان گوانگدونگ در جنوب چین زندگی می‌کند، موفق نشد از پدر و مادر خوانده‌اش یا از پایگاه‌های اطلاعاتی دی ان ای اطلاعاتی درباره ریشه خانوادگی‌اش کسب کند. بنابراین به اینترنت روی آورد.

او در این ویدئو که هزاران بار به اشتراک گذاشته شده است، می‌گوید: "من کودکی هستم که در جستجوی خانه‌اش است. من در حدود سال ۱۹۸۹، زمانی که تقریبا چهار ساله بودم، توسط یک همسایه به هنان برده شدم."

او در حالی که یک راهنمای تقریبی از دهکده را در دست گرفته بود، گفت: "این نقشه‌ای از محل خانه من است که من از روی حافظه‌ام ترسیم کرده‌ام."
لی جینگوی نقشه ای از روستای دوران کودکی خود را از حافظه ترسیم کرد و آن را در اینترنت به اشتراک گذاشتکودک ربایی در چین، جامعه‌ای که برای داشتن یک پسر ارزش زیادی قائل است، امری غیرمعمول نیست.

بسیاری از کودکان در سنین پایین ربوده می‌شوند و به خانواده‌های دیگر فروخته می‌شوند. در سال ۲۰۱۵، تخمین زده شد که سالانه ۲۰ هزار کودک در چین ربوده می‌شوند.

در سال ۲۰۲۱ نمونه‌های متعددی از مردان جوان وجود داشت که پس از مدت‌های طولانی با والدین بیولوژیکی خود ملاقات کردند.

در ماه ژوئیه گذشته،گوا گانگ تانگ ۲۴ سال پس از ربوده شدن پسرش در استان شاندونگ، دوباره به او ملحق شد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۲
mitra55 - تهران ، ایران
حقیقتا نقشه بسیار بسیار دقیقی است.وا حیرتا
دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.