محاکمه برقکار آلمانی به اتهام یک فقره قتل و اخته‌کردن مردان

دویچه وله :محاکمه یک برق‌کار آلمانی به اتهام قتل یک مرد و مجروح کردن چند نفر دیگر از طریق قطع و آسیب رساندن به اعضای تناسلی آنها در مونیخ آلمان آغاز به کار کرد.

این مرد ۶۶ ساله که رسانه‌های آلمانی از او با نام اختصاری هورست.ب نام می‌برند متهم شده است در حالی‌که بر روی مردی عمل سادومازوخیستی انجام می‌داده، او را به قتل رسانده است.


متهم به دادگاه گفته است او از طریق ثبت‌نام در وب‌سایت‌ها برای ارائه "خدمات جنسی مازوخیستی" آگهی داده بوده و این  خدمات را که اکنون از جمله به خاطر آن محاکمه شده است را با "درخواست و رضایت مشتریان" ارائه داده است.

 او مدعی شده است پس از مرگ همسرش با مشکل مالی شدید مواجه شده و برای بازپرداخت بدهی‌هایش به این خدمات روی آورده است.

به گفته دادگاه او در پلتفرم‌های آنلاین خود را به عنوان تکنسین خدمات اورژانس جازده است و در این صفحات ارائه خدمات جنسی BDSM (خدمات جنسی مبتنی بر سلطه‌پذیری، درد و درجه‌های از خودآزاری) را آگهی کرده است.

دادگاه در روز پنج‌شنبه، ۲۸ اکتبر اعلام کرد که این مرد ۶۶ ساله متهم است با چاقوی جراحی بیضه ۸ مرد را در فاصله سال‌های ۲۰۱۸ تا مارس (فروردین) ۲۰۲۰ بریده است و آخرین قربانی‌اش در پی یکی از این اعمال جراحی غیرقانونی درگذشته است.

به گفته دادگاه این مرد نه تنها بیضه بلکه آلت تناسلی آخرین قربانی خود را نیز قطع کرده است.

سه هفته پس از مرگ آخرین "مشتری" پلیس جسد او را در یک جعبه مقوایی پیدا می‌کند و پس از آن تحقیقات پلیس به دستگیری هورست.ب منجر می‌شود.
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.