سلفی گرفتن قاتل ۱۵ ساله با جسد پدر و مادربزرگش بعد از قتل

 این نوجوان شیشه ای، در همان بازجویی‌های اولیه به قتل پدر ۴۵ ساله و مادربزرگ ۷۵ ساله اش اعتراف کرد و مدعی شد پدرش را به خاطر آزار و اذیت‌هایی که می‌کرد با پیراهنش خفه کرده (پیراهن مقتول) و پس از کشتن مادربزرگش، خانه را به آتش کشیده است.

پسر ۱۵ ساله‌ای که در یک جنایت تکان دهنده، مادربزرگ و پدرش را به قتل رسانده و پس از فیلم برداری هنگام ارتکاب جنایت، اجساد را درون منزل به آتش کشیده بود، با صدور دستورات ویژه قضایی دستگیر شد.


بامداد پنج شنبه گذشته، امدادگران آتش نشانی مشهد برای خاموش کردن شعله‌هایی که از یک منزل مسکونی زبانه می‌کشید، عازم شهرک مهرگان شدند و پس از ساعتی تلاش شعله‌های سرکش را فرونشاندند، اما ناگهان در میان دود‌های غلیظ، دو جسد نمایان شد که به طرز وحشتناکی در شعله‌های آتش سوخته بودند.

اگرچه بررسی‌های مقدماتی بیانگر آن بود که حادثه آتش سوزی غیرعمدی است، اما باز هم قاضی ویژه قتل عمد، برای انجام تحقیقات بیشتر عازم محل وقوع آتش سوزی در بولوار شهید کشمیری شد.

قاضی دکتر حسن زرقانی که در همان بررسی‌های اولیه به چگونگی وقوع آتش سوزی مشکوک شده بود، همه تجربیات قضایی خود را در کفه ترازوی تحقیقات گذاشت و با دقت صحنه حادثه را مورد کنکاش‌های کارشناسی قرارداد، ولی هرچه بیشتر در تاریکخانه این پرونده آتش سوزی گام برمی داشت، معمای جنایی پرونده پررنگ‌تر می‌شد تا این که دستور داد کارآگاهان به تحقیق درباره افراد خانواده بپردازند چرا که وقوع یک جنایت تکان دهنده خانوادگی، ذهن او را مشغول کرده بود.
 
از سوی دیگر، نتیجه کارشناسی کالبدشکافی اجساد زن ۷۵ ساله و مرد ۴۵ ساله که مادر و پسر بودند، حکایت تلخی را نمایان کرد و مشخص شد این مادر و پسر براساس معاینات پزشکی به قتل رسیده اند. این گونه بود که فرضیات قاضی ویژه قتل عمد، حقیقتی وحشتناک را به میان کشید و بررسی‌ها نشان داد:
 
پسر ۱۵ ساله (نوه زن سالخورده و پسر مرد ۴۵ ساله) به طور ناگهانی از هنگام وقوع آتش سوزی گم شده است. این ماجرا که به یک جنایت خانوادگی دامن می‌زد، موجب شد تا قاضی زرقانی دستور دستگیری وی را به همه مراکز انتظامی در سراسر کشور صادر کند.
 
در حالی که تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه پسر ۱۵ ساله وارد مرحله جدیدی شده بود، سرنخ‌هایی از حضور «احسان-الف» در یکی از شهر‌های شمالی کشور به دست آمد و بدین ترتیب با دستورات محرمانه مقام قضایی، این نوجوان در حالی به مشهد منتقل شد که بررسی‌های اولیه در گوشی تلفن همراه وی نشان داد، او در حال خفه کردن پدرش، فیلم سلفی گرفته است و حتی در لحظه کشتن بی‌رحمانه پدر لبخند می‌زند!
سلفی گرفتن با جسد پدراین نوجوان شیشه ای، در همان بازجویی‌های اولیه به قتل پدر ۴۵ ساله و مادربزرگ ۷۵ ساله اش اعتراف کرد و مدعی شد پدرش را به خاطر آزار و اذیت‌هایی که می‌کرد با پیراهنش خفه کرده (پیراهن مقتول) و پس از کشتن مادربزرگش، خانه را به آتش کشیده است.
 
تحقیقات بیشتر درباره ریشه این جنایت تکان دهنده و چگونگی وقوع این ماجرای وحشتناک توسط نوجوان ۱۵ ساله معتاد به شیشه در حالی با صدور دستورات ویژه قاضی دکتر حسن زرقانی ادامه دارد که مقام قضایی دستورات محرمانه‌ای را نیز برای واکاوی و کالبدشکافی این جنایت هولناک، توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی صادر کرده است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۷
hamidesabz - لندن، انگلستان

چطور بچه 15 ساله میتونه با پیراهن پدر 45 ساله اش را خفه بکنه؟ پسره آرنولد بوده؟
‌سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۵
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران

خداییش پشمام ریخت. در فیلمهای فوق ترسناک و زامبی هم این صحنه ها خاصه! عجب مملکت پیشرفته ای داریم چون موشک داریم امنیت داریم .
‌سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران

[::hamidesabz - لندن، انگلستان::]. شاید قرص خواب داده
‌سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
۴۴
Liberte - ارومیه، ایران
[::amirgheryou - تهران، ایران::]. واقعا زامبی رو خوب اومدی. تا اون حد بی رحم و درعین حال شگفت انگیزه
‌چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
۴۵
danyou - تل آویو، اسرائیل
این اخبار رو میبینم هر روز از ایران و مردم بیشتر زده میشم. این مردم بهم دیگر به پدر به مادر به فرزند به هیچی رحم نمی‌کنند. انسانیت از اون مملکت پر کشیده و قرنها طول میکشه بعد از رفتن آخوندها مردم نرمال بشن.
‌پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
۳۱
ozma - بروکسل، بلژیک
[::danyou - تل آویو، اسرائیل::]. همچین میگی حالا انگار تو تل اویو قتل و بچه کشی اتفاق نمیوفته!!!
جمعه ۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۷
۴۵
danyou - تل آویو، اسرائیل
[::ozma - بروکسل، بلژیک::]. شما تل آویو تشریف آوردید که میگید ؟ یا از تلویزیون مجلس شورای اسلامی تماشا میکنید اخبار رو ؟ شایدم از اقامت در بلژیک خسته شدید و می‌خواهید برگردید ایران که بهشت و رویای اروپایی هاست . چون یادم هست آقای نمکی میگفت بلژیکی ها التماس میکنن ما فرمول واکسن کرونا رو بهشون بگیم . بس کنید دیگه دو رویی رو یه ذره خجالت بکشید
یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • رئیس ستاد ارتش اسرائیل شاخه نظامی حماس را شکست خورده می‌داند
  • فرمانده پیشین سنتکام: ایران در میانه درگیری با اسرائیل،‌ دست پائین را دارد
  • ۷ اکتبر سالگرد حمله حماس به اسرائیل؛ تشدید بمباران‌های هوایی اسرائیل در جنوب لبنان و غزه
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم،بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • جزئیاتی جدید از انفجار پیجر‌ها در لبنان؛ موساد از ۹ سال قبل برنامه‌ریزی برای این عملیات را آغاز کرده بود
  • ایهود المرت: اسرائیل نمی‌تواند بدون کمک آمریکا به برنامه هسته‌ای ایران حمله کند
  • «اسراییل بزن» و «نه به جنگ»؛ نبرد کاربران درباره حمله احتمالی اسراییل
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • یک مقام آمریکایی: اسرائیل تضمین نکرده که به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله نخواهد کرد