مدیر بیمه سلامت آستارا و زن متاهل همراهش توسط پلیس دستگیر شدند

رکنا: مدیر اداره بیمه سلامت بندرآستارا که با زن متاهلی در محل کار خلوت شیطانی داشت بازداشت شد.همزمان با این مرد هوسران زن شوهردار نیز دستگیر شد.

رئیس بیمه سلامت آستارا بازداشت شد. رئیس بیمه سلامت آستارا وقتی با یک زن شوهردار خلوت شیطانی کرده بود لو رفت. رئیس بیمه سلامت آستارا توسط مردم خشمگین و درحالیکه برهنه بود از ساختمان اداری اش بیرون کشیده شد و به شدت کتک خورد. رئیس بیمه سلامت آستارا پس از انتشار فیلم برهنگی اش و عکس های خلوتی اش با زن متاهل در محل کارش بازداشت شد بعد از این فاجعه رئیس بیمه سلامت آستارا برکنار شد.

به گزارش رکنا،قبل از تعطیلات این هفته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن مردان غیرتی آستارا مدیر فاسدی را که با زنی شوهردار در محل کارش که اداره بیمه سلامت است برهنه بیرون کشیده و در خیابان او را کتک می زنند.

بعد از افشای رابطه مدیر سابق بیمه سلامت آستارا با زن شوهردار این مرد و زن به پلیس معرفی شدند و خبرنگار رکنا در تماس با مقام آگاه قضایی در استان گیلان در جریان بازداشت مدیر بی آبرو و زن شوهردار قرار گرفت.
برکناری رئیس بیمه سلامت و انتصاب جدید
 بر اساس حکمی از سوی دکتر محمدی، مدیرکل بیمه سلامت گیلان ، رستم بادپر به سمت سرپرست اداره بیمه سلامت شهرستان بندر آستارا منصوب شد.در متن این حکم آمده است: جناب آقای رستم بادپر ، با توجه به حفظ سمت فعلی تا اطلاع ثانوی به عنوان سرپرست اداره بیمه سلامت شهرستان بندر آستارا منصوب می شوید .امید است با استعانت از خداوند بزرگ واستفاده از ظرفیت های شهرستان با هماهنگی مسئولین محترم مربوطه درانجام امور محوله موفق وموید باشید .
دکتر جمشید محمدی ، مدیرکل بیمه سلامت گیلان
 
اخبار مرتبط:
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۷۶
hassan5 - تهران، ایران

چرا جهت سکس در محل دفتر کارش لخت مادر زاد شده است؟!؟ مگر در داخل دفتر تخت خواب یا رختخواب داشته ؟ احتمالا نیمه لخت بوده و مردم بقیه لباسش را هم در آورده و لخت بیرونش کردنند .
شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۷
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

اما در صدر اسلام اینطور نبود. هر بار که مچ رسول گرفته میشد و میرفتند که او را سوال پیچ کنند جبرییل نازل میشد و با پارتی بازی کلاه شرعی میدوخت.
شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۳
۴۳
Alphabet - پترس، یونان

خب درانجام امور محوله موفق وموید بوده.
شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۷
۵۴
Akhond zed Iran - توکیو، ژاپن

اگر مردم‌ "میل را در سورمه دان" دیده باشند یعنی .... مرد در .....زن را دیده باشند هر کدام از اینها متاهل باشد بر طبق دین خشن اسلام باید سنگسار شوند. دین خشن و خشونت و رفتار مردم هم با این مرد دقیقا فرهنگ عربی اسلامی بود.
شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۲
۵۴
Akhond zed Iran - توکیو، ژاپن

دو نفر راضی ....... ناراضی. تنها کسانی حق دارند نسبت به عمل این‌دو اعتراض بکنند خانواده های این دو هستند خصوصا شوهر اون زن و زن این مرد. نه مردم و نه حکومت حق مداخله در امور خصوصی ندارند.
شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۶
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

من سناریوی دیگری را تصور میکنم. خوزستان دارد در خون و آتش می جوشد و اگر این بلوا به اذربایجان برسد باعث گره ای کور میشود. این فیلم قدری بودار است. مردی در دفتر کارش بصورت لخت مادرزاد توسط مردم پیدا میشود و بعد بجای پنهان شدن در همان اداره و لخت بصورت لخت و پتی در خیابان به راه می افتد. در نگاهی دیگر این صحنه را امنیتی ها ساخته اند تا حواس اهالی اذربایجان بطرف خوزستان منحرف نشود و سرشان با یک ماجرای ضد اخلاقی گرم بماند
شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۰
۴۷
maradona - براتیسلاوا، اسلوواکی

حالا انگار خود آستارا چی هست که رییس بیمه سلامت اش باشه حالا انگار خود بیمه سلامت چه پوزیشن مهمیه که رییسش باشه همچین مسأله رو‌گنده می کنم انگار رییس سپاه قدس کل کشور بوده و یا رییس انجمن هجو‌گویان فرانکفورت آلمان بوده
شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۴
۵۴
sima1040 - منچستر، انگلستان
[::Akhond zed Iran - توکیو، ژاپن::]. چه ادم عاقلی در محل کار سکس انجام می دهد ؟؟؟ . شما درست میفرمایید والی هر چیز جا ومکان خودش را دارد. دفتر کار اسمش روش هستش ، محل کار هستش ،نه برای عشقبازی . با این طرز فکر‌شما بیخود نیست اخوندها ایران را کردند فاحشه خونه عربهای عراقی .جنگل که نیست هر‌جا رسیدی تنبانت بکشی پایین ...... که هر زنی‌را می‌دید تنبانش شل‌میشد یعنی مردهای ایرانی باید پیرو‌یک‌چوپان بیسواد باشند . اگر میخواست با این خانم سکس داشته باشه میرفت یک جای‌ خلوت دور از چشم‌دیگران . با این کارشون میدونی ابرو خانواده را بردند ؟؟؟؟
شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۸
۶۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاک ، دانمارک
[::hassan5 - تهران، ایران::]. یعنی میخوای بگی مردم نصفه کار به این آقا گفتند برو استراحت، ما خودمان تا آخرش رو ادامه میدیم. آیا منظور شما را درست متوجه شدهام؟
شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۸
۸۴
میلاد2020 - داخائو، آلمان
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. جدأ مشکل روانی داری سبک مغز.... یعنی آنقدر مغزت سبک شده؟ خودت میفهمی چته؟ ملت بی وطن همیشه در صحنه که طرفدار هم هستین اینجا، اگر دلتون واسه این ننه پیر لیبرتی میسوزه، به تیمارستان معرفیش کنید شاید از خودکشی کردنش منصرف بشه.
شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::میلاد2020 - داخائو، آلمان::]. خوب تو که میخونی و میسوزی چرا هی سرک میکشی اینجا که بیشتر به هم بریزی؟ برو جایی که ۴ تا سایبری مثل خودت نشستن هی از پیشرفت‌های حکومت و عدل سید علی و نجابت همسر علم الهدی برای هم تعریف کنید و عاروق پیروزی بزنید.
شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.