مدل زیبای ۲۰ ساله یمنی در زندان حوثی ها خود را حلق آویز کرد

انتصار الحمادی، مدل و هنرپیشه ۲۰ ساله یمنی- عکس از صفحه فیس‌بوک انتصار الحمادیایندیپندنت فارسی :وکیل یک مدل یمنی که ابتدای امسال (۲۰۲۱) توسط شبه‌نظامیان حوثی مورد حمایت ایران در یمن ربوده و محاکمه شده بود، می‌گوید موکلش در زندان اقدام به خودکشی کرده است.

به گزارش شبکه العربیه، خالد الکمال در مصاحبه‌ای گفته است انتصار الحمادی روز دوشنبه و پس از آنکه خود را در سلول حلق‌آویز کرد به بیمارستانی در صنعا منتقل شد.


وکیل خانم الحمادی روز چهارشنبه به عرب نیوز گفت، بعد از آنکه حوثی‌ها موکلش را به بند زنان روسپی منتقل کردند، شرایط روحی و جسمی او «بسیار وخیم» شد.
در این گزارش به آخرین وضعیت انتصار الحمادی در بیمارستان اشاره‌ای نشده است.

این مدل و هنرپیشه ۲۰ ساله پس از آنکه در ماه فوریه توسط حوثی‌ها ربوده شد، تحت بازجویی و آزار جسمی و کلامی قرار گرفت و در سلول انفرادی محبوس شد.

شورشیان حوثی خانم الحمادی را به روسپی‌گری، توزیع مواد مخدر و نقض موازین اسلامی متهم کردند و همچنین از دسترسی وکیل او به مدارک پرونده‌اش جلوگیری کرده‌اند.

انتصار الحمادی تمامی اتهام‌های مطرح شده علیه خود را رد کرده است.

با وجود درخواست سازمان‌های محلی و بین‌المللی، حوثی‌های مورد حمایت جمهوری اسلامی از آزاد کردن او خودداری کردند و پوشش خبری پرونده او را نیز ممنوع اعلام کرده‌اند.

از سال ۲۰۱۴ و زمانی که شبه‌نظامیان شیعه حوثی بخش‌های بزرگی از شمال یمن را به تصرف خود درآوردند، زنان و کودکان یمنی قربانیان اصلی خشونت‌های آن‌ها بوده‌اند.

اگر شما یا یکی از نزدیکانتان به خودکشی فکر می‌کنید؛ با شماره‌ تلفن‌های اورژانس اجتماعی در ایران ۱۲۳، در افغانستان ۱۱۹ و در آمریکا و کانادا ۹۱۱ تماس بگیرید.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۸
تحت تعقیب وزارت - لندن، انگلستان

بوی لجن و ردپای کثیف جمهوری اسلامی در آزاردهنده ترین جنایت ها به درشتی خود نمایی می کند. این دختر زیبا صرفا محکوم به مرگ خود خواسته شد چون جبر جغرافیایی باعث شده بود در یمن به دنیا بیاید ، اگر در لندن با پاریس به دنیا آمده بود الان به زندگی و هزاران رویای زیبایش ادامه می داد و زندگی می کرد. لعنت بر تعصب نا بخرادنه و هزار لعنت به دیکتاتور های بی رحم که جان انسان ها برایشان تا این اندازه بی ارزش هست.
جمعه ۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
۳۸
freedom of the press - تهران، ایران

آخه این چه دینی است که خودشان همدیگر را می کشند. همدیگر را قبول ندارند. چند دستگی بین‌شان به وضوح به چشم می خوره. زنان فقط برای ارضا و بچه آوردن است و بس و نه هیچ چیز دیگر و تمام عمر باید ولی و وکیل داشته باشد. پس این رحمت و مهربانی کجای این دین هست که هی ازش دم می زنند. آخه این چی منطقی است که انتقاد پذیر نیستید ولی انتقاد و توهین می کنید به دیگران و می‌گویید آنقدر می کشیم و حمله می کنیم تا به جهانیان ثابت کنیم که اسلام دین مهربانی و دوستی است.
جمعه ۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
۶۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاک ، دانمارک

اصلا هم زیبا نیست. از قدیم گفتن: زن باید خوشگل باشه، سفید و کمی چاق.
جمعه ۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

انشا الله زنده میمونه. حتماً از نسل ایرانیانی هست که به آنجا کوچ کرده اند وگرنه یمنی ها خیلی شبیه مموتی و سایر زشترویانی هستند که از عراق به ایران مهاجرت کرده اند.
جمعه ۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

اینجاست که میگن یکی از باجناق فامیل در نمیاد یکی هم از مسلمون ادم
جمعه ۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹
۴۴
babak.iraniii - تهرانتهران، ایران

از قیافشون کفر میباره از این جماعت جز کُشتن و ویرانی سازندگی که ندترند و رحم و مروت اصلا"
جمعه ۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

[::یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک::]. شنیدم که شما رفتید پیش کف بین و سوال کردید که آیا براتون شوهر پیدا می‌شه یا نه و ایشون گفته "امکان نداره" و شما اعتراض کردید که "تو که هنوز کف دست من رو ندیدی" و ایشون در پاسخ گفته که "قیافه ات رو دیدم که"!
شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۰
۶۷
اقای شاکی - برمن، آلمان
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::] فاطی .... است و سالها قبل در قندهار شوهر کرده.
شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۷
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
این وحوش عقب افتاده با مغزهای کپک زده ضمن اینکه با هنر و زیبائی مشکل و زاویه دارند فکر میکنند که تمام زنان هنرپیشه فاحشه هم هستند!
یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.