۲۱ضربه چاقو به عکاس آژانس عکس تهران برای سرقت وسایلش

3مرد زورگیر که با حمله به یک عکاس جوان وی را با 21 ضربه چاقو تا یک قدمی مرگ کشاندند، از سوی پلیس تحت تعقیب قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، بامداد پنجشنبه 13 خرداد محمد دلکش، عکاس آژانس عکس تهران برای انجام مأموریت و شرکت در یک برنامه خبری از میدان آزادی تهران سوار یک خودرو مسافربر شد تا به رامسر برود اما دقایقی بعد راننده ناگهان تغییر مسیر داد و به سمت جاده ساوه رفت. وقتی عکاس جوان اعتراض کرد، با چاقو به وی حمله کرده و در حالی که 21 ضربه چاقو به او زدند دوربین، تجهیزات عکاسی، لپ تاپ و 2 دستگاه تلفن همراهش را سرقت کرده و بدن نیمه جان او را در کنار جاده از خودرو  بیرون انداختند.

پس از این حادثه وی با کمک مردم به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت. در این رابطه انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران با صدور بیانیه‌ای، خواستار شناسایی و دستگیری متهمان شد. در بخشی از این بیانیه آمده است: این انجمن ضمن ابراز تأسف از این حادثه، از مقامات انتظامی استان انتظار دارد در کوتاه‌ترین زمان ممکن با ورود و پیگیری این حادثه، عاملان حمله وحشتناک را شناسایی و دستگیر کنند چرا که کوتاهی  در این موارد، متجاوزان و دزدان را جسورتر خواهد کرد و همراهی و پیگیری ارگان‌های ذیربط امنیتی و انتظامی کشور می‌تواند تا حدود زیادی از تکرار این حوادث ناگوار جلوگیری کند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۴
ernakola - تهران، ایران
چرا ایشان برای سفر به رامسر به پایانه تاکسی های مسافری معتبر بین شهری بالای همان میدان آزادی مراجعه نکرد؟. همراه داشتن این همه تجهیزات گران قیمت و سوار شدن به خودرو مسافرکش عبوری ناشناس.. شاید به دلیل کرایه ارزانتر؟؟ . گاهی اوقات اشتباهات خودمان موجب این حوادث میشه...
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.