مرد جوانی با پرتاب خود از طبقات بالای فرودگاه امام خودکشی کرد

رکنا: مرد جوان صبح دیروز - بیستم خردادماه در فرودگاه امام خمینی خودکشی کرد.

ساعت 4:15 دقیقه سحرگاه امروز - سه شنبه - 20 خرداد ماه، مرد جوانی در فرودگاه خمینی در طبقه دوم با صدای بلند شروع صحبت کرد و درحالیکه کاغذهایی در دست داشت با عصبانیت آنها را در فضای سالن فرودگاه امام خمینی پخش کرد و خودش را از طبقه دوم و در برابر همه مردم به پایین انداخت.


این مرد که پیراهن سفید به تن داشت در فرودگاه امام خمینی دست به خودکشی زد و ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

این مرد که کارمندان یکی از ایرلاین ها بود چندی قبل از محل کارش اخراج شده و به خاطر اخراج شدنش دست به خودکشی در فرودگاه امام خمینی زده است.
جزئیات وقوع یک فقره خودکشی در فرودگاه امام
علی کاشانی حیدری سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در توضیح چگونگی وقوع این حادثه و علت آن به خبرنگار رکنا گفت: فرد فوت شده، از کارمندان یکی از ایرلاین ها بود.

طبق بررسی های اولیه در خصوص علت این حادثه ، این فرد هفته گذشته نیز اقدام به خودکشی می کند اما با دخالت نیروهای پلیس فرودگاه موفق به اینکار نمی شود.

سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی خمینی در ادامه بیان داشت : بعد از آن اتفاق ، فرد متوفی سحرگاه امروز پس از ورود به ترمینال مسافری فرودگاه امام  اقدام به خودکشی می کند.

سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی تاکید کرد: علت این حادثه و چرایی آن توسط نیروهای انتظامی در دست بررسی است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۸
فضول میرزا - استکهلم، سوئد

خودکشی راه حل مناسبی نیست ولی اگه کسی قصد اینکارو داره بیزحمت یکی دو تا از آخوندا رو هم با خودش ببره و مطمئن باشه که دعای خیر مردم بدرقه راهش خواهد بود!
‌چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
۶۳
Parinaz Iran - پراگ، چک

عنقلابیونی که خودشان را جرررررر میدادند که چرا خیابانی باید نامش شاهرضا چرا نمودار شهیاد در تهران و چرا بندر شاه و بندر پهلوی. حالا در کدام گوری هستند با اینهمه اسم تهوع اور امام در صدها و شاید هزار....اعتراف شهامت می خواهد که در شما نیست. تنها جای مناسب برای نام..امام خمینی. ابریز گاهها در سراسر ایران.
‌چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
۴۳
aarian - تهران، ایران

دیگه راه دیگری برامون مونده؟ ننگ و نفرین به کسانی که همه رو افسرده کردند.
‌چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
۶۳
Parinaz Iran - پراگ، چک

تا کی باید شاهد این خودکشیها اعدامها زن کشی دختر و همسر کشی در سراسر ایران باشیم منطقه هم فرق نمیکند پانتورکهای جدایی طلب مغول نژاد که در نوشته ها هزار رنگ دارند و هر خرابشده یی که اکثریتی به دلیل پول جیب گشادشان خفه خون. بینوایان هم قربانی
‌چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
۳۷
kasa-123 - وین، اتریش

یکی دیگه از برکات جمهوری اسلامی در مترو تهران هم اینقد خودکشی زیاد شده قرار شده. شیشه بزارن کسی نتونه خودش رو پرت کنه جلوی قطار کاری کردن که ملت به بن بست ر. سیدن واقعا ناراحت کنندست.الان بی بی سی و مزدوران جمهوری اسلامی گزارش میدن. همه جای دنیا خودکشی هست و همه چی ارومه.
‌چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

روانت شاد، تو هم یک قربانی دیگر حکومت آخوندی بودی.
‌چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
۵۶
hiwa68 - رتردام، هلند

جوان رعنا. در هر خودکشی کل جامعه باید خجالت بکشه. از سیستم گرفته تا مردم و فامیل و دوست.
‌چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
۵۴
Jeghjeghe - کپنهاک، دانمارک

مرگ بر این رژیم آدم کش و نفرین بر مردم خاموش, تو آمریکا یه نفر بوسیله پلیس کشته شد تمام آمریکا بلند شد و مردم دنیا هم ازشون حمایت کردن, تو ایران نمیدونم چرا مردم زندگی با ذلت رو ترجیح میدن و بجای انتقام از آخوند جماعت خودشون رو میکشن!!!!!!!!
‌چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
۲۹
آذرمیانه - آذربادگان، ایران

تو هم یه ترسو درحد بابای رومینا هستی.
‌چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
۶۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاک، دانمارک

طبقه دوم دیگه حداکثر 5 متر. معمولاً مچ، زانو، آرنج، کتف و کول صدمه میبینه. شاید صحنه‌سازیه.
‌چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵
۶۳
vg2000 - اسلو، نروژ

یه بمب به خودت می بستی می روفتی تو بسیجی و سپاهی ها خدا بیامرز صبا ام داش
‌چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴
۴۴
Liberte - ارومیه، ایران

از نتایج ایمان و توکل نداشتن به خدای بزرگه. به هر صورت اگه این خدابیامرز تلاش و همتی می کرد ،خدا روزی اش رو می داد وچه بسا بیشتر.
‌چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

[::یا فاطمه زهرا - آرهوس ، دانمارک::]. شما بیا از طبقه دوم بپر پایین، من قول میدم بگیرمت که حتی زانوت زخم نشه!
‌چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۶
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
[::آذرمیانه - آذربادگان، ایران::]. قارداش، بهمین سادگی؟ میخوای بهت بگم شجاع السلطنة؟
‌پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
[::Liberte - ارومیه، ایران::]. ولمون کن بابا! خدا خدا. چی کردن تو کله شماها؟
‌پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۳
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::Liberte - ارومیه، ایران::]. اگر خدا بلد بود روزی بده اینهمه بچه از گرسنگی نمیمردند.
‌پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۸
۳۹
redsky95 - تورنتو، کانادا
تقریبا سال پیش اوایل تابستون به وقت فصل کانادا بود رفته بودم ایران. موقع برگشت چون با شرکت ترکیش پروازم بود کارکنان ایران ایر کارت پرواز صادر میکردن. دم بادجه تحویل بار و گرفتن کارت پرواز اون اقای کارمند گفت خوشبحالت میری کانادا ما که باید بمیریم تا این زندگی سخت تموم بشه. گفتم بابا شما که تو فرودگاه کار میکنی دم بادجه و شغل باکلاسی داری. گفت اروزمه پول داشتم تاکسی میخریدم از اینجا میرفتم از اینجا. اینجا ظاهرش شیکه حقوق کمتر از همه جا. رانت و پارتی. مسئول پسر خالش کار بخواد یکی از ماها اخراج میشه تا پسرخالش بدونه هیچ تجربه ایی بیاد. حالا نمیدونم این اقایی که خودکشی کرده تو کدوم قسمت بوده اما خدا نکنه اونی باشه که باهاش همکلام شدم چند ثانیه. خدایا اگه هستی کاری کن
‌پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۳
۶۴
zarduscht - فرانکفورت، آلمان
[::Liberte - ارومیه، ایران::]. انسان صادقی هستی‌. مذهبی‌ ولی‌. ریش آخوند ....ی‌.کوشش چند جمله خطاب به شما. یک موسی‌ بود.که گفت.من پیغمبر خدا.کتابی‌ هم ننوشت. ۷۰۰ سال بعد از مرگش .چن تا آخوند یهودی. دور هم جمع شدند. یک مشت افسانه .جم کردند و به اسم کتاب خدا دادند .بیرون. و گفتند. هر که قبول ندارد. آتشش می‌‌زنیم.۱۰۰۰ سال ملت را زجر دادند. تا یکی‌ دیگر آمد. و گفت. من پیغمبر خدا. کتابی‌ هم ننوشت.دوباره چند تا آخوند مسیحی‌ دور هم. یک مشت افسانه از کتاب اولی‌. چند تا هم خودشان روی آان.و گفتند .هر کی‌ قبول نکند،. اول شکنجه بعد آتش زدن. ۱۰۰۰ سال گذشت. سومی‌ آمد.من پیغمبر خدا.کتابی‌ هم ننوشت. اصلا سود نداشت. دوباره .۵۰۰ سال بعد. چند آخوند دور هم یک مقدار افسانه از کتاب اول و دوم .چند تا هم از خود. و گفتند. کتاب مقدس.هرکی‌ قبول نکنه. اول شکنجه. بعد تجاوز .بعد آتش زدن.ببین عزیز. شوما یک خبر دروغ بیرون بده. مثلا عکس خمینی در ماه. از شیراز شروع کن. تا به بلوچستان برسد دریک ماه. امام میشود.۱۰ متر قد. شمشیر ذولفقار در دست.شما چگونه به کتابی‌ معتقد .که ۵۰۰۰ سال دروغ پشت سر آان وجود دارد؟
‌پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱
۴۴
Liberte - ارومیه، ایران
[::zarduscht - فرانکفورت، آلمان:. اینکه من مسلمان شیعه هستم، یک بحث هست ولی به تمام کسانیکه اسلام و یا حتی ادیان دیگه و رد می کنند، کاملا احترام می ذارم و گذاشته ام و باهاشون هم بحث نمی کنم ، چون به اسم همین دین ها بزرگترین ظلم ها شده و حق هم دارند ولی وقتی بحث خدا میشه، من همیشه نظرم رو می دم چون از صمیم قلب حضورشو در زندگی احساس کردم، فلاسفه تاییدش کردند، روح و زندگی روحانی بدیهی به نظر می رسه، میل به کمال در همه موجودات هست. خدا جویی فطری هم هست حتی در فطرت شما.
‌پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
۴۴
Liberte - ارومیه، ایران
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. مردن بچه ها از گرسنگی به خاطر کمی و قلت مواد غذایی نیست . به علت زیاده خواهی و آزمندی جمعی از انسان های دیگه است که منابع در انحصار در می آورند .مطمئن باشید.
‌پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
۶۴
zarduscht - فرانکفورت، آلمان
[::Liberte - ارومیه، ایران::]. در اینکه کسانی‌ به خدا احتیاج دارند. مشکلی ندارم.قبول به کسانی‌ آرامش روحی می‌‌دهد. ولی‌ چرا میان این همه دین.خونینترین و الودترین؟ که تمامی‌ تاریخ آان با سرکوب و دروغ بنیاد شده.؟ در حقیقت حمله اعراب به ایران را باید با کشتار ارمنی‌ها توسط عثمانی‌ها مقایسه کرد. این روز باید در ایران تعطیل رسمی‌ شود. "کشتار یک ملت" دین به اندازه کافی‌ وجود دارد. چرا بودا نه؟ یکی‌ از مظلوم‌ترین و صلح آمیز‌ترین دین دنیا. البته نه بودا از نمونه ژاپنی. اون‌ها از مسلمان خودمان بد تر هستند. تازه مدیتیرن هم بکنید. از ۵۰ سال نماز هم اثرش بیشتر است. اگر حتما مسلمانی باید باشد. ما اسماعیلیون داریم .یا بهاهی خودمان. می‌‌دانستید اگر بها را نمی‌‌کشتند. شاید مارتین لوتر اسلام می‌‌شد`؟
‌پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::Liberte - ارومیه، ایران::]. [::Liberte - ارومیه، ایران::]. زیاده خواهی و آزمندی انسان های دیگه رو چه کسی به دلشان انداخته؟ شیطان فریبشان داده؟ شیطان را چه کسی خلق کرد؟ آیا وقتی خدا شیطان را می آفرید از بیراهه رفتن او بیخبربود؟ ما را آزمایش میکند؟ خدای عالِم و دانا از نتیجه آزمایش بی اطلاع هست؟ این یک بازی و سرگرمی هست؟ خدا بیکار بوده و یا حوصله اش سر میرفته که چنین بازی به راه انداخته؟ شما اگر خدا بودی چنین میکردی؟ کودک بیگناه را به کشتن میدادی؟ اگر میکردی که خیلی نامردی و اگر نمیکردی از خدا خدا تر هستی. این افکار را چه کسی به سر ما راه داده؟ گناه سوالاتم را به پای خدا بنویسید. آیا سوال های من منطقی به نظر نمیرسند.پاسخی دارید؟
‌پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
۴۴
Liberte - ارومیه، ایران
[::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. قبول دارم . ولی نه مسلمانانی که در قرن هشتم میلادی به ایران حمله کردند و کشتار کردند ، همین مسلمانان امروزند و به هر حال اون دوران همه ملت ها کما بیش جنگ می کردند و نه اون مسلمانان که به ایران حمله کردند مسامان واقعی و خداجو بودند، همه می دونند که انگیزه اونها غنایم ، طلاو برده و کنیز های ایران و روم شرقی بود.
‌پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
۶۳
Parinaz Iran - پراگ، چک
[::Liberte - ارومیه، ایران::]. مگر در قران شما ننوشته کافران را با زجر بکشید و زمین را از خونشان رنگین کنید. مگر ۷۰ حوری برای زیر شکم و پسران بدون ریش برای مردان..غلمان. در کتابت نیست مگر برده داری . کنیز و غلام. رهبر دینت و امامان نداشتند. اگر فکر می کنی باید به ایده یا دینی اتکا کنی. بودا. که واقعی ان در قسمتی از تبت است تکیه کن که ضد خونریزی شقاوت حتی نسبت به حیوانات است چه رسد به انسان.
‌پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲
۴۸
samisan - توکیو، ژاپن
من به شما بگم این اخوندها و مفت خورهای اشغال صفت تا ایران زمین را سوخته تحویل مردم ندن ول کن نیستن و دوما من نمیدونم اون کسانی که از دست اخوندها خودکش میکنن و انقدر به اخر زنگیش فکر میکنه که خودشو بکشه چرا ...
جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۷
۴۴
Liberte - ارومیه، ایران
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. متاسفانه یا خوشبختانه خداوند به انسان " اختیار" داده و مسئولیت زندگی در این دنیا بر پایه اعمال اونه. مگه نه همه رو می خواست خدا خوب می کرد. اطلاعات من مثل سایر انسان ها درمورد خدا ومابعد الطبیعه خیلی محدوده، اما منطق و فلسفه رای به وجوب خدا می دن. که اینجا نمیشه توضیح داد. برهان علیت ارسطو وابن سینا مشائئیون، برهان فطرت سنت آگوستین، فلسفه اشراق نو افلاطونی ها و میرداماد، حرکت جوهری ملاصدرا، تمثیل غار افلاطون، نظریات یونگ درمورد خوای و رویا و اثبات روح، براهین دیگه ای مثل فطرت ، امکان و نوشته های امانوئل کانت، مراجعه بفرمایید.
جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۲۷
۴۴
Liberte - ارومیه، ایران
[::Parinaz Iran - پراگ، چک::]. قبول دارم .ولی بخش های خوب دین اسلام و قرآن رو در نظر بگیرید.خود من با اون بخش هایی که پر از تناقضه یا عقل سلیم و یا فطرت انسان رد می کنه. اما مذهب تشیع دینی که من چشم باز کردم پدرم رو دیدم که اونم مثل پدرش فرائض دینی رو انجام می داد، چطور می تونم برای اینکه الگوی خوبی برای دختر کوچکم بشم یا خودم به معنویات برسم، دین بودا یا میسحیت رو انتخاب کنم. تصورش هم برام سخته. همین الان دلم برای ماه رمضان تنگ شده، چون احساس بهتری داشتم. ناپلئون بناپارت که قرارداد کنکوردا رو با پاپ بست: ملت بدون دین، مثل کشتی بدون بادبانه. .ولی من دوستان آتئیست و یا آگنوستیست زیادی داشتم. با همه اشونم دوستم. بحث با شمام هم به اینیده شد: دین ما برای ما و دین شما برای خودتان!.
جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۶
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::Liberte - ارومیه، ایران::]. همینکه میفرمایید خالقی در بین هست و به انسان اختیار داده در منطق من که به اذعان شما آنهم هدیه خداست اینطور معنا پیدا میکند که هر عملی از من سر بزند باز خدا مسئول است چون میتوانست من را خوب خلق کند اما نکرد و اختیار را به من سپرد. پس بیکار بود و دنبال بازیچه میگشت! میفرمایید که اطلاعات سرکار محدود هستند ولی منطق و فلسفه رای به وجود خدا میدهند. همین اطلاعات محدود و مهملات به هم بافتن عده ای سودجو باعث شده که خدا را خلق کنیم و به نام او از مردم سواری بکشیم و در قبال مرگ کودکان سکوت کنیم و آنرا مشیت الهی بنامیم. شما میتوانید صدها کتاب مطالعه کنید و از ده ها تئوری برای خود فلسفه ببافید، اما آیا منطق شما میپذیرد که خدایی هست؟
جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::Liberte - ارومیه، ایران::]. این کشتی ایران که از خیر ایمان و اعتقادات همکیشان شما از سال ۵۷ صاحب بادبان شد چه خوب در کنار سواحل آرامش و امنیت و پیشرفت لنگر انداخت و روی کشتی بدون بادبان پهلوی را سیاه کرد!
جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +515شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +374پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +318یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +297رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +246سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +232‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +220نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +208کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +176«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد
  • +176حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله