بازداشت وحید خزایی توسط پلیس ترکیه

بازداشت وحید خزایی توسط پلیس ترکیه پس شکایت همسایه ها و شاهدان به دلیل کشتن سگ پیت بالی با ضربات چوب
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران

همون چوب رو بکنید ....و چسب بزنید نتونه درش بیار.
‌سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۰
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

حتما مریض روانی هست
‌سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

با این اعمال کثیفش لقبش را از وحید خزایی به وحید سگ کش عوض کرده!
‌سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
۴۶
زاگرس۴۳ - لیدز، انگلستان

. نا فرهنگ پلید پلشت ضد انسانی شیعی فارسی تو همون غار شیعی کارایی داره برای قتل دزدی فساد تجاوز بچه بازی رذالت و پلیدی همون جا خوبه بیرون نیارش .لازم نیست فرار رو به جلو با حمله به این اوباش . فرهنگ فارسی همینه میلیون مثل این هست . خودت رو نقد کن و کشورت را که هیچ آبرویی در دنیا نداره .
‌سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
۵۴
ana-hita - آتلانتا، ایالات متحده امریکا

[::amirgheryou - تهران، ایران::]. یادته یه بار چی نوشتم؟اینهم ادبیاتت. در واقع خودت هم از جنس وحید خزایی هستی با این فرق که نژادپرست هم هستی.
‌سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
۲۲
یا فاطمه زهرا - آرهوس ، دانمارک
ای ناحلال زاده مادر بخطا همونجور با ضربات عمودی چوب باید ترتیبت رو بدن.
‌سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
۵۱
جناب سروان - مونرآل، کانادا

[::دوستدار - استهکلم، سوئد::]. دستور جدید مریم رجوی چیه حاجی جون ؟چسبوندن لقب به این و اون و طنز و برنامه پیک شادی تلویزیونی و کاریکاتورسازی قدیمی بود که؟حاجی نبینم ازم دلگیر بشی شوخی میکنم ولی رو زبان فارسیت کار کن سوئدی هم که بلد نیستی طفلکی آخی منافقین بمیرن برات هاهاها
‌سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
۳۴
هانی‌ - اسلو، نروژ

[::زاگرس۴۳ - لیدز، انگلستان::] رفیق : قرار نیستش ما کسی رو به نقد بکشیم, ولی به فرحَنگ و اخلاقِ یک جامعه ناسزا بگیم! پس قبل از اینکه اتیکت قومی به من بزنی, خیالِ جنابعالی رو راحت کنم, که بنده هیچ تعلق قومی نه به فارس دارم و نه به تُرک و کُرد {که احتمالن هستی} بلوچ و عرب و غیره. چون من یک آدمِ آزاد و بی هویتیم. آیا معقوله که شما معترض کار این مردک سبُک سر باشی, ولی در عوض چنگ بزنی بر سر و صورت فارس؟ میخام بگم بهمون اندازه کار این مردک زشته, برخورد شما هم ناپسنده. یعنی میخایی بگی: سُنی ها حداقل در حیوان ازاری بهتر از شیعه ها هستن؟ نکُنه سُنی ها هر روز سَگا رو با کیک ناپلئونی پذیرایی میکنن؟ بله! شیعه و سُنی و غیره به یکجا ختم میشن. چاهِ جهالت و حماقت.
‌سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران

[::ana-hita - آتلانتا، ایالات متحده امریکا::]. تو یک عدد عقده ای بدبخت هستی که از هر فرصتی برای تلافی سرکوبهاش استفاده میکنه!!!
‌سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
[::هانی‌ - اسلو، نروژ::]. وقتی اسطوره و الگوی جوانمردیشان علی جانی باشد که در خونریزی و قتل بی همتاست و آنهمه انسان را سر برید و شکمهایشان را درید و با دستان نامبارک علی چشم از حدقه در میامد چه انتظاری داریم از مسلمانان که به انسانها رحم نکردند حال به حیوانات رحم کنند ؟
‌چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
۱۰۷
millionaire - منچستر، انگلستان
با این حرکتش الان کلى معروف میشه ، هموطنهاى ما هرکى عوضى تر و غیر عادى تر باشه رو بیشتر میپسندن کافیه یه مشت فحش .... هم بده مثل این یارو تتلو
‌چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
[::جناب سروان - مونرآل، کانادا::]. باید خیلی .. و رزیل باشی به کسی مثل من تهمت میزنی که طرفدار مجاهدین و مریم رجوئی باشم . چه باید گفت , چون تو هم شاگرد نیروهای مزدور اطلاعات رژیم اخوندی باید باشی که من را به چیزی که نیستم متهم میکنی.
‌چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
۲۲
یا فاطمه زهرا - آرهوس ، دانمارک
[::دوستدار - استهکلم، سوئد::]. تو مگه به من ندا ندادی که عشقت رو مری لچکه. تا بحال چندین بار سندش رو هم رو کردم! حالا میزنی زیرش؟!
‌پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
۳۷
loder - شیراز، ایران
این کاربران ایرانیان یوکی همیشه دهنشون بازه واسه ........ هوایی کافیه فقط خبری بالا بیاد مثل ...... گرسنه حمله میکنن .......تو ...... همتون مستدام باشید
‌پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
[::دوستدار - استهکلم، سوئد::]. شما هنوز شگرد مزدوران و رژیم پست و کثیف اسلامی را متوجه نشدید ؟ اینها برای ساکت کردن صدای مخالفین تهمت و برچسب میزنند یا منافق یا جاسوس اسرائیل یا انگلیس و .........با این پاچه ور مالیده های مزدور و خائن دهن به دهن نشوید اینها وطن فروش و خودفروخته هستند که بویی از انسانیت نبرده اند و زندگی شان از راه مزدوری و آدم فروشی و جاسوسی و مالیدن پروستات دیکتاتورها میگذرد و زندگی انگل واری دارند
‌پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.