نماینده مجلس ایران: اگر پشتیبان ولایت فقیه هستیم باید با شکم گرسنه هم رأی بدهیم

راضی نوری نماینده شوشالعربیه :یک نماینده مجلس در ایران، با بیان اینکه «قهر با صندوق رأی خواسته دشمنان ایران است»، بیان کرد که «اگر پشتیبان ولایت فقیه هستیم» حتی با «شکم گرسنه» هم باید در انتخابات شرکت کرد.
 

حوادث پی در پی طی روزهای اخیر در ایران که هر کدام شوکی را به جامعه وارد کرد، سبب شده برای برخی مقامات این کشور این نگرانی ایجاد شود که حضور مردم پای صندوق‌های رای چشمگیر نباشد. در همین حال یک نماینده مجلس ایران نیز از مردم خواسته علیرغم شرایط بد اقتصادی در انتخابات شرکت کنند.

 
بر اساس گزارش خبرگزاری ایسنا، شنبه 18 ژانویه 2020، سید راضی نوری با بیان اینکه «مردم در شرایط فعلی دغدغه اقتصادی دارند و به کسی رأی می‌دهند که دغدغه اقتصادی داشته باشند»، گفت: «قهر با صندوق رأی خواسته دشمنان ایران است. انقلاب مردم ایران، انقلاب نان و آب نبود. انقلاب ارزش‌ها و اعتقادات بود».
 
به گفته او «دشمنان» برای هر کشوری که بخواهد به «جایی» برسد، «موانعی» ایجاد می‌کنند.
 
صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران نیز پیش از این در گفتگو با اعتمادآنلاین اعلام کرد که در انتخاب مجلس یازدهم رای نمی‌دهد.
او دلیل این تصمیم خود را «مواجهه با اخبار تلخ» که برایش «باورنکردنی» بود، عنوان کرد.
 
زیباکلام در گفتگوی خود به انتشار اخبار سرکوب خونین اعتراضات آبان ماه مردم ایران، پس از وصل شدن اینترنت اشاره کرد که طی آن تعداد کشته شدگان بر اساس گزارش رویترز 1500 نفر اعلام شد.
 
این تحلیلگر سیاسی با پیش بینی رد صلاحیت‌های گسترده‌ توسط شورای نگهبان، اعلام کرد که به همین دلیل «مصرانه» بر سر تصمیم «رای ندادن» می‌ماند و قطعا «رای» نمی‌دهد.
 
راضی نوری با انتقاد از حضور فرزندان مسئولان در خارج از ایران، آن را عاملی دانست که باعث می شود مردم پای صندوق رای نیایند.
 
او با بیان اینکه «ما انتظار داریم که مردم دید عمیقی داشته باشند و با انتخاب فرد اصلح مجلسی قدرتمند را به وجود آورند»، بیان کرد: «اعتقاد من این است که اگر می‌خواهیم مملکت حفظ شود،‌ باید پشتیبان ولایت‌فقیه باشم. اگر پشتیبان ولایت فقیه هستیم باید با شکم گرسنه هم رأی بدهیم».
 
گفتنی است، بالاترین میزان رد صلاحیت نمایندگان برای انتخابات مجلس یازدهم روی داده که تاکنون بی‌سابقه بوده است.
 
شورای نگهبان، صلاحیت 90 نماینده مجلس که نامزد شرکت در انتخابات مجلس یازدهم بودند را رد کرد «علی مطهری، محمود صادقی، طیبه سیاوشی و محمدرضا تابش» از جمله چهره های شاخصی بودند که صلاحیت آنها رد شد.
 
شورای عالی سیاستگذاری جبهه اصلاح طلبان طی بیانیه‌ای به این اقدام شورای نگهبان اعتراض کرد و آن را باعث افزایش یاس و بی‌اعتمادی دانست که شکاف بین حاکمیت و مردم را تعمیق می‌بخشد.
 
انتخابات سراسری یازدهمین دوره مجلس ایران قرار است در 21 فوریه 2020 (2 اسفندماه1398) برگزار شود.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۲۹
آذرمیانه - آذربادگان، ایران

حداقل 20 میلیون درماه میگیری یه آپارتمان مجانی هم گرفتی صدمیلیون هم به هرکدومتون بلاعوض دادند یعنی تو گرسنه رای میدی؟
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
۳۹
winnie1987 - بيرمنگهام، انگلستان

معنی ارزش رو هم فهمیدیم، یعنی دزدی و دروغ و جنایت. شماها چرا معنی شب و روز هم عوض نمیکنید خیال مارو راحت کنید؟؟ مردم گرسنه باشند که شماها سوار بر گرده ملت به چاپیدن و قتل و غارت ادامه بدید، با قیافه ایکبیری و بوی گند و صورت ترسناک. امیدوارم به زودی دادگاهی شدن شما زباله هارو ببینم.
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
۵۱
Medman - واشینگتن دی سی، ایالات متحده امریکا

لطفا بخواب که لاحاف یخ کرد!
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
۵۴
Jeghjeghe - کپنهاک، دانمارک

مردیکه بیشرف, اولآ که هیچکسی پشتیبان این دیکتاتور خونخوار نیست, دومآ شما که مملکت رو چاپیدین و از گرسنگی چیزی نمیدونین نباید از جانب مردم گرسنه حرف بزنید, کورخوندی رآی بی رآی!!!!!!
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
۵۸
فضول میرزا - استکهلم، سوئد

و ما چون پشتیبان ولایت وقیح نیستیم لذا از دادن رأی هم معذوریم!
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
۳۸
scandal - برلین، آلمان

این بدبخت فکر کرده که مردم در دهه ۶۰ زندگی میکنند که به این منطق های چرند گوش فرا دهند
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
۵۲
Big_Bang - دورتموند، آلمان

مثل اینکه تو نمیفهمی شیکم گرسنه یعنی چی . خب من یکم حالیت میکنم با اینکه هنوز به گرسنگی نیوفتادم. گرسنگی به چند بخش تقسیم میشه . یکیش گرسنته ولی میدونی بزودی سیر میشی. دومیش اینکه گرسنته و امیدواری سیر بشی دستت درازه. سومیش اینکه اونقدر گرسنته که با شجاعت خودتو میکشی و یا ترسوی شلوارتو میکشی پایین. فهمیدی
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
۵۵
arya_japan - توکیو، ژاپن

با شکم گرسنه هم، رای دادیم ولی گرسنه تر شدیم ! پس بگذارتا ببینم اگر رای ندهیم چه میشود !
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
۴۷
haghighatdana - فارسی ، فرانسه

شما ح.. زاِِِه ها کی شکمتان و زیرشکمتان گرسنه بوده است؟ ولی پیروزی ما نزدیک است و شما کفتاران سقط خواهید شد!
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
۳۲
agha_ehsan - تهران، ایران

که توی مفتخور دزد ریاکار خائن به چپاول ادامه بدی
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
۵۷
همایون شایان - اسلو، نروژ

معلومه فشاره خون داره . زیره چشماش پف کرده . شایدم خواب بوده تو مجلس گفتن پاشو نوبته توئه بری دری وری بگی
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
۴۳
Alphabet - پترس، یونان

وقیح. قطعا مخت تاب داره. اجازه میدی بیاییم تو مخت تاب بازی؟
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

بیشرف مگر شما با شکم گرسنه به مجلس میروید دزد بی وجدان که برای مردمی که از شما و رژیم اسلامی متنفرند و آرزوی سقوط شما را دارند باز بروند رای بدهند ای کاش کسی ترا تبدیل به کتلت میکرد
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
۳۶
آنتیکور - بروکسل، بلژیک

هرکس بره و به این عوضی های بی پدر مادر لاشخور رای بده یا خیلی احمقه یا جیره بگیره حکومته خصوصا بعد از کشتن این همه بیگناه رای دادن به این جنایتکاران بی خاصیت باید تحریم بشه
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
۵۳
آزاذه - تهران، ایران
معلومه که شکم خودت سیره
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
۷۰
senator x - تهران، ایران

من نمیدانم که چرا تعداد پیوزان دولتی تا این حد درحال رشد هستند من شخصا صورتم را از مقابل مردم دنیا ؛ پنهان میکنم
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
چرا اینا این شکلی هستند؟
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
۷۱
پیکان۵۸ - مالمو، سوئد
پفیوزه پاچه خار تو اگر به ماله مفت و مفت خوری نرسیده بودی اینچنین پاچه خواری نمیکردی،شکمه صاحب مردت با پوله خون سیره که لعنت به پدر و مادره کسی‌ که حیوانات مفت خور مثل تو رو سیر میکنه.
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
۷۶
hassan5 - تهران، ایران
(انقلاب ارزش ها و اعتقاد ها) شما که مدعی هستی، فقط بیک ارزش و یک اعتقاد مورد نظرت که قرار بود برسند ،،رسیده باشند.البته در دزدی(هزاران میلیاردی) و قتل (سال ۶۷ بالای ۳۰۰۰ نفر در دوماه)رکورد زدند.همچین اتفاقی در کره زمین بی سابقه است
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲
۴۴
babak.iraniii - تهران، ایران
آون سفره ماهائی که هر روز برای شما در مجلس میچینند چند نوه خورشت بره کباب و ماهی و خاویار و از هرنوع میوه و هر نوع نوشابه ....هر کدام از شما مفت خورها روزی بیش از 100هزارتومن هزینه ناهارتون هست .لعنت به جد و آبادت ازین پس بری روی میز غذا خوری اون شکم انباشته کثافت را پر کنی..مردی نرو گرسنه بمان
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
باز هم پشتیبان ولایت صفیه احمق جان . با این همه کثافتکاری های شما باز هم میخواهید توی صندوق باشید؟؟؟ عجب رویی دارید شما ها
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵
۵۲
ordak - بن، آلمان
غلط خوردی با بابات مردک.اگر در ماه حداقل هر ۱۵ روزی یک بار چک چند میلیونی نگیری ولی وقیه که هیچ ننه و شوهرهای ننت را یکی یکی میفروشی و دست اخر اخر ماه ناموست را حراج میکنی.
یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.