فاکس نیوز: قیمت‌های جهانی نفت که پس از حمله موشکی ایران به عراق افزایش یافته بود، پایین آمد

صدای آمریکا :شبکه تلویزیونی فاکس‌نیوز در گزارشی اعلام کرد افزایش قیمت نفت در بازارهای جهانی که بلافاصله پس از حملات موشکی ایران به پایگاه‌های آمریکایی در عراق آغاز شده بود، اکنون متوقف شده است و بازار نفت در ثبات به سر می‌برد.
 

در این گزارش که روز سه‌شنبه ۱۸ دی ماه منتشر شده آمده است نفت خام غرب تکزاس که پس از حمله شامگاه سه‌شنبه به بشکه‌ای ۶۵.۶۵ دلار رسیده بود به ۶۱.۷۰ دلار کاهش یافت و نفت برنت هم که تا بشکه‌ای ۶۷.۵۰ دلار بالا رفته بود تا بشکه‌ای ۷۱.۹۹ دلار پایین آمد.

 
پاتریک دی‌هان، یک کارشناس نفتی، به فاکس گفت که اگر این اتفاق پنج سال پیش می‌افتاد، احتمال داشت که قیمت نفت حتی سه رقمی شود؛ ولی با توجه به اضافه شدن ظرفیت روزانه هفت و نیم میلیون بشکه در مقایسه با یک دهه پیش، گزینه‌های جدیدی در مقابل کاخ سفید برای پرداختن به اوضاع خاورمیانه، فراهم شده است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۶
حاج حمید الله - وین، اتریش
بعله زیاد جای تعجب نداره. با چهارتا موشک زدن تو یک زمین خالی سر و تهش را هم اوردن. واقعا که خاک کاهو تو سر خامنه ای
‌چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
۴۲
universe123 - لندن، انگلستان
بیچاره ایرانیهای ساده که دلشون به این نژادپرست خرفت خوش بود که ملا ها را از بین ببرد و اسم ترامپ خرفت را گذاشته بودند ''عمو ترامپ''...دیدین چی شد؟ میخواد با این اخوندا توافق کنه...بابا این همه میگم به اینها اطمینان نکنین و خودمان اعم از کرد، ترک، بلوچ، فارس و غیره. باید متحد باشیم و مملکت را نجات بدیم، میگین سگ یینها از اخوندا بهتر....کو.....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همین بیشعورها هستند که از اخوندا حمایت میکنند...خودتان که شاهدین.
‌چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸
۳۲
agha_ehsan - تهران، ایران
یاد خدمت سربازی بربره افتادم که رفتن تو جنگ با دشمن فرضی و لت و پار هم برگشتن . باز خوبه سپاه لت و پار نشده ! آخه این چه کار مسخره ایه که رفتین چند تا ساختمون خالی تو صحرا رو موشک زدین اوسکلا ؟؟؟ مثل این می مونه یکی از اونور شهر بیاد منو تو کوچمون آش و لاش کنه و بره و منم پاشم برم یه فضای خالی پیدا کنم توش سنگ پرت کنم ! احمق ها نشستن فکر کردن مثلا رفتن قشون کشی و انتقام گیری ! باز خوبه مثل برره زخمی نکردن خودشونو . حیف اون راکت ها
‌چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
[::agha_ehsan - تهران، ایران::]. تو که تا همین چند روز پیش سینه چاک میدادی برای سپاه و نظام چی شد یهو ورق برگشت
‌چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵
۳۲
agha_ehsan - تهران، ایران
[::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. من موافق حقم . نه مثل شما خارج نشینهایی که چون دستتون از ایران کوتاهه و اونجا هم بجز پیتزا فروشی چیزی عایدتون نشده همش حرفتون این باشه که ایران به خاک و خون کشیده شه عیب نداره حالا اگه برا ما امن بود میریم ایران اگه نبود که همینجا جا مون خوشه میمونیم و گور بابای 80 میلیون ایرانی و آب و خاک ! ---- من طرف حقم . سلیمانی بزرگترین مردی بود که صدای اعراب رو خفه کرده بود . اونوقت این جغله جوجه ها رفتن صحرای خالی دشمن فرضی پیدا کردن و سایه شو با راکت زدن و پیروزمندانه هم برگشتن ! همشونو باید همونجا لب مرز اعدام می کردن
‌پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.