عکس روز : ستوان یکم آمنه سادات ذبیح پور خبرنگار اطلاعاتی؟

توضیح: این عکس در مهرماه 1393 در رابطه با کنفرانس بین المللی پلیس زن در پاکستان‎ گرفته شده.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۴
بهنام انتورپن - انتورپن، بلژیک

مثل اینکه تو فورم استخدامی این فاطمه کوماندوها نوشتن که حتمآ متقاضی باید شکل میمون و خیلی زشت باشه
یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

[::بهنام انتورپن - انتورپن، بلژیک::]. اکثر این ها بسیار زشت و با این اداها بالاخره شوهری هم شکل و قیافه ی خودشان پیدا میکنند.
یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
۳۹
kadash - استکهلم، سوئد

جوری هم چند لایه پوشیدن و سفت یقه چادر رو گرفتن انگار پری دریایی باشن..مخصوصا دو تا سمت راست عکس،اگه لخت مادر زاد بیان بیرون قر بدن ،حتی سگ هم سراغشون نمیره.
یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
۴۴
smart292 - ونکوور، کانادا
در هیچ کجای قرآن نگفته که چادر، مقنعه یا روسری ویا پوزه بند بپوشید . نشان بدهید کجاست ؟ قرآن گفته "شرت و کرست " بپوشید یعنی گفته آلت تناسلی را بپوشانیدو سینه بند یا" کرست" بپوشید،(گفته با روسری سینه و پستانها را بپوشانید که منظور "کرست" است) شاید آن زمان پوشاندن با این ۲ قسمت از بدن رایج نبوده است. (سوره نور آیه ۳۱ ) این را تشریح کرده است که در ترجمه‌هاِ دست برده شده است و تحریف کامل شده است ،ولی فراموش نشود قرآن و آخوند و مفتی همه قوانین ضد بشریت دارند .
یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
۷۰
senator x - تهران، ایران
خداوند علاوه براینکه خرد و منش و شخصیت و خوی آدمی را بر اینها حرام کرده,قیافه آنان را طوری طراحی کرده که بیننده پی به خباثت باطنی آنان ببرد و از آنان دوری کنند,دقیقا مانند ماموران جهنمی
یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

[::kadash - استکهلم، سوئد::]. کفتارهائی مثل خود این ها بدنبالشان می ایند و بسیجی های عقده ای و عقب افتاده پس می اندازند
یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
۷۶
hassan5 - تهران، ایران
از تعداد منفی های ضد بشری بنظر میاد که تعداد ساندیس خور ها کم شده است.و شاید هم ارشاد شده اند.ویا بعلت تحریم ها ساندیس شان قطع شده است؟!؟
دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵
۴۹
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
برای جهاد نکاهی بد نیستند
دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
۷۱
پیکان۵۸ - مالمو، سوئد
مزدوری زن و مرد نمیشناسه مزدور برای پول یا عقیده،اگر برای پول باشه روزی می‌‌فهمه که سیگار فرشی کنه بهتره تا مزدوری اما برای عقیده نه چون آدم احمق و بی‌ شعور و بیسواده که مورده سوأستفاده آخوند روباه صفت و زبان باز قرار میگیره و سواری دادن به آخوند.
دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
۴۴
sasan87 - سیاتل، ایالات متحده امریکا
[::گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا::]. [::بهنام انتورپن - انتورپن، بلژیک::]. شما نمونه یک ایرانی عقب مونده هستی که تصورت اینکه انسانیت به قیافه هست . پس هر که به هر دلیلی از زیبایی مورد تایید امثال شما برخوردار نیست مزدور رژیم و ادمکش باقی خوب ؟. چقدر یک انسان می تونه سطحینگر باشه . امثال شما این حکومت رو 40 ساله کرد با این طرز فکرتون
دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
غیر ممکنه که اسمش همچین کوفتی باشه. شاید مهوش منیژه یا چیز دیگه ای باشه همانطور که اسم اصلی گوگوش مهستی هایده شهرام و شهره چیز دیگه ای هست اسم واقعی اخونامون هم ممحمد و حسن و حسین نیست و یه چیزی تو مایه کامبیز هست
‌سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.