جشن رنگِ دختران و پسران سوری در دمشق - تصاویر

خوشا به حال دختران جنگ زده سوریه، حداقل آزادی شادی دارند؛
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۱۰۷
millionaire - منچستر، انگلستان

این کشورهاى عربى بى حجاب و آزاد دل آدمو خون میکنند ، حجاب و دینشونو به کمک پادشاهان حزب اللهى گذشته به ما تحمیل کردند و کشورهاى خودشون آزاد ، آى خدا نیامرزدت ممد دماغ
شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
۳۹
در روایت آمده است که - سن فرانسیسکو، ایالات متحده امریکا
ما هم البته جشن رنگ داریم. در ایاموالله محرم و صفر عده ای به خیابان ها میریزند............... به سر و صورت خود میزنند که حالا میگن خاک هست مام میگیم خاکه هرچند اون رنگ به چیز دیگری شباهت بیشتری دارد.
شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

رهبر و فرمانده هان سپاه رژیم سرتاپا جنایات اخوندی ایران این عکسهای جوانان کشور دوست و هم پیمانش سوریه را ببیند و خجالتی بکشند.
شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
۵۵
گفتنیها کم نیست - بخارست، رومانی
آره بیرون سرشون پوشیده نیست ولی اکثرا درون سرشون پوشیده از ویروس خطرناک ......که هرجا هم میرن این ویروس خطرناک و باخود میبرن! دیدم که میگم هر. میخورند اما نماز جمعه و روزه و تازینامه خوانیشون بجاست حتی کره ما هم باشن . این عکسها هم چند تا بچه دبیرستانی مثلا میخوان ادای غربیارو دربیارن ولی بزرگ که میشن تبدیل میشن به‌یک بمب ساعتی با مارک داعشی بدترکیب.
شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
۴۴
smart292 - ونکوور، کانادا
در هچ کجای قرآن نگفته که چادر، مقنعه یا روسری ویا پوزه بند بپوشید . نشان بدهید کجاست ؟ قرآن گفته "شرت و کرست " بپوشید و همه تفسیر‌ها و ترجمه‌ها اشتباه و تحریف شده است.ولی فراموش نشود قرآن و آخوند و مفتی همه قوانین ضد بشریت دارند .
شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۱
۴۴
sasan87 - سیاتل، ایالات متحده امریکا
[::دوستدار - استهکلم، سوئد::]. دلت خوشها . هم میبینن هم یه بادی به غبغب می ندازن که دممون گرم
یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.