در پی اظهارات محسن رضایی، روزنامه اکسپرس : ایران تایید کرد عملیاتی برای ربودن رئیس‌جمهور آمریکا طراحی‌ کرده

 در پی اظهارات محسن رضایی مبنی بر اینکه: «انشا‌الله ما ترامپ را دستگیر می‌کنیم و محاکمه بین‌المللی راه خواهیم انداخت...» روزنامه بریتانیایی اکسپرس در گزارشی نوشت: «ایران ⁩ تایید کرد عملیات نظامی محرمانه برای ربودن رئیس‌جمهور آمریکا طراحی‌ کرده است!»
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

چی میزنی که اینقدر متوهم شدی خوبه که قاچاق مواد مخدر دست خودتون هست جنس تقلبی وارد نکنید که به چرت و پرت گفتن بیفتید
‌سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۹
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

این اراذل و اوباش وقتی پرخوری میکنند شب ها خواب های عجیب و غریب می بینند. تصور کنید بر فرض محال ترامپ را هم ربودید. بعدش چی؟ کدام مشکل مردم ایران حل میشود؟مشکل مردم ایران فساد و دزدی از راس تا ذیل حکومت هست و این فساد هم نتیجه ی تعلیمات اسلامی عرعری ها هست که همه راهزن و جنایتگر و دزد و چپاولگر بودند
‌سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۴
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

چه جالب کم کم داران یار هم میشن و یا دارند دشمن بیشتر هم ! اگر سربازان گوربه گور شده نظام اخوندی می توانستن ترامپ را بدزدن یا حتی ترور بکنن چرا دست نگاه داشتن خوب اگر توان و جراتش را دارن بروند و ترامپ را از کاخ سفید امریکا بدزدن یا ترورش کنن برای چی ایستادن, بگوید کارشان را انجام دهند!
‌سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲
۵۰
ابن ملجم - مونیخ، آلمان
اینقدر احمقه که نمیدونه در یک کشور دمکرات مثل امریکا ترامپ نماینده مردم و نه خدای مردم است مثل خامنه ای، مگر کندی را نکشتند، امریکا نابود شد بعد از کندی. این مردک چرا با این عقل و حوشش کاندیدا برای رییس جمبوری ایران نمیشه؟!
‌چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.