سخنگوی قوه قضائیه: دو نماینده مجلس هنوز در بازداشت هستند

 محمد عزیزی، نماینده ابهر (سمت راست) و فریدون احمدی، نماینده زنجان رادیو فردا :سخنگوی قوه قضائیه جمهوری اسلامی با تایید بازداشت فریدون احمدی و محمد عزیزی، گفت که این دو نماینده مجلس همچنان در بازداشت هستند.
 

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه، روز پنج‌شنبه به تلویزیون جمهوری اسلامی گفت که این دو نماینده «از مدت‌ها قبل» در ارتباط با پرونده تخلفات شرکت سایپا «مکررا به دادسرا احضار شده بودند».

 
بنابر همین گزارش، این دو نماینده پس از آنکه «وثیقه مورد نظر دادگاه را نتوانستند بسپارند» بازداشت شدند و در صورت تأمین این وثیقه «تا پایان جلسه دادرسی آزاد خواهند شد». بنابر گزارش‌ها، فریدون احمدی و محمد عزیزی، نمایندگان زنجان و ابهر در مجلس، روز چهارشنبه بازداشت شدند. پیش از تایید رسمی سخنگوی قوه قضائیه، یک عضو هیأت رئیسه مجلس به ایسنا گفته بود که این دو نماینده به دلیل ارائه نکردن «وثیقه ۱۰ میلیارد تومانی» بازداشت شدند.
 
احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حدود دو ماه پیش گفته بود که محمد عزیزی، یکی از این دو نماینده، به اتهام «فساد اقتصادی» به مدت چند ساعت بازداشت شد اما در نهایت تنها با قرار التزام به حضور «با قول شرف» آزاد شده بود.
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.