بعد از انتقادها از زوج سلطنتی بریتانیا؛ «التون جان» از پرنس هری دفاع کرد: ما هزینه جت خصوصی را دادیم

صدای آمریکا :التون جان می گوید او و همسرش هزینه استفاده دوک و دوشس ساسکس از جت خصوصی را پرداخته اند.
 

به گزارش سرویس جهانی بی‌بی‌سی، این اظهارات التون جان پس از آن مطرح شد که استفاده شاهزاده هری و همسرش مگان از جت خصوصی در سفر به ایبیزا و نیس مورد انتقاد برخی از رسانه ها قرار گرفت.

 
التون جان می گوید به دلیل یک سال سختی که این زوج جوان پشت سر گذاشته اند و فعالیت‌های خیریه بسیاری که انجام دادند، او و همسرش دیوید فرنیش تصمیم گرفتند آنها را به خانه خود در فرانسه دعوت کنند و به دلایل امنیتی، برایشان هواپیمای خصوصی اجاره کردند.
زوج سلطنتی و نوزادشان به مناسبت تولد ۳۸ سالگی مگان به سفری یازده روزه در اسپانیا و سپس خانه التون جان در نیس رفتند.
 
شاهزاده هری از مدافعان شناخته شده حفظ محیط زیست است. او در شماره ویژه مجله ووگ به سردبیری همسرش نیز به طور مفصل در مورد اهمیت حفظ محیط زیست صحبت کرده است و مطالب متعددی را در این زمینه در حساب رسمی اینستاگرام خود منتشر می کند.
منتقدان شاهزاده هری را «ریاکار» خواندند و می گویند هواپیمای خصوصی برای هر مسافر در هر ساعت، سوخت بسیار بیشتری نسبت به هواپیمای تجاری مصرف می کند و به محیط زیست آسیب می رساند.
شاهزاده هری سازمانی خیریه برای کمک به کودکان در جوامع آسیب پذیر لسوتو راه اندازی کرده است
 
التون جان شیوه پوشش این خبر را «فریبکارانه» خواند و گفت هزینه تعدیل کربن سوخت جت خصوصی را پرداخته است تا به تعهد شاهزاده هری نسبت به این مسأله مهم محیط زیستی خدشه ای وارد نشود.
 
اشاره التون جان به هزینه اضافی است که مسافران می پردازند تا به جبران سوخت کربن پروازشان کمک کنند. این هزینه سپس صرف پروژه های محیط زیستی می شود.
 
الن دی جنرس، چهره مشهور تلویزیونی آمریکا، نیز در دفاع از زوج سلطنتی از آنها به عنوان انسان‌هایی فروتن یاد کرده است که قصد دارند دنیا را مکان بهتری برای زندگی کنند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۲
natasha1 - نیویورک، ایالات متحده امریکا
بخوره تو سرشون مفت خور ها که می خوان دنیا را جای بهتری کنند برای بقیه !!خودانگلیس و بی بی سی چشم دیدن شاه ایران را نداشت وسلطنت را می کوبید اما خودشون سلطنت می کنن و دنیا را می چاپن.. این هری مفت خور و مگان تازه به دوران رسیده عقده ای هم با جت شخصی میرن خوش باشن میگن می خواهییم دنیا را جای بهتری کنیم.......خفه شین بابا..........
‌پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.