سپاه پاسداران از «دستگیری و بازجویی» دفن‌کننده لاشه یک سگ در گورستانی در اطراف رشت خبر داد

 عکس از بایگانی رادیو فردا :احمد نقد‌پور، فرمانده سپاه «ناحیه سلمان» شهرستان رشت، به خبرگزاری تسنیم گفته است در پی دفن لاشه یک سگ در گورستانی در روستای امشه، یک زن ۵۱ ساله و دو نفر که به او کمک کرده بودند دستگیر شدند.

به گفته این فرمانده سپاه، این زن «در بازجویی اعتراف کرده که علاقه شدیدی به آن سگ داشته و پس از مرگش بشدت ناراحت شده»، لاشه حیوان را در یک پارچه پوشانده و اقدام به دفن آن در گورستان روستای زادگاهش، که در حومه مسجد واقع شده، می‌کند.

 
بنابر همین گزارش، اهالی روستا بلافاصله لاشه سگ را از گورستان خارج کرده و در محلی دور از مسجد دفن می‌کنند.
 
این فرمانده سپاه پاسداران، نگهداری سگ را «جزئی از تهاجم فرهنگی غرب» و «از اهداف پشت پرده فرهنگ غربی» خوانده و از طرح نیروی انتظامی استان گیلان برای «برخورد جدی» با دارندگان سگ در خودرو ابراز خوشنودی کرده است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۲
Vejdanebidar - آمستردام، هلند

جسد این حیوون دوست داشتنی هزار برابر بهتر از لاشه خمینی گور بگور شده است.
دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

تهاجم شما مسلمانان و اون دین وحشی شماست .سگ ها از شما تمیزتر و با وفاتر و با احساس تر هستند .ننگ به دین اسلام
دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
۵۳
آزاذه - تهران، ایران

سگها موجودات بسیار وفادار و دوست داشتنی و از مخلوقات خدای بزرگ هستند که نه تنها کمک بسیاری در کارهای روزمره به انسان میکنند بلکه همدم وهمنشین و دوست و تسکین دهنده دردهای انسان هستند. قبیله های عرب که فرهنگ غارتگری و دردی را داشتند وقتی سگها را حامیان مردم و حافظ جان و مالشان دیدند به دروغ گفتند سگ نجس است تا این مانع را از سر راهشون بردارند. ایرانیان قدیم سگها را دوست داشتند واز آنها مراقبت میکردند.
دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

دیگه سگ نگه داشتن هم شده "أهداف پشت پرده غرب"!! اخه چرا شماها اینقدر جک هستین؟؟ دین و آیینتون کم جوکه، اینها رو هم اضافه میکنین!؟ 😀😀. مرتیکه الدنگ! قبل أز اینکه اجداد صیغه کن های والده شریف شما بیان ایران، ایرانی ها سگ نگه میداشتن.
دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸
۶۵
آنتی خرافات - دوسلدورف، آلمان

دفن کردن سگ هم ممنوع شد
دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
[::آزاذه - تهران، ایران::]. این سگ کشی رو مسلمونها اوردن وگرنه عرب قبل از شارلاتان بازی .....، همه به سگ احترام میگذاشتن. وقتی اسم قبیله و فامیل بنی کلب دارن، یعنی احترام داشته سگ که اسم سگ رو روی قبیله گذاشتن. این ......اقا و اون علی پادو، داستان سگ کشی رو راه انداختن
دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴
۴۸
شمرالله - مونیخ، آلمان
[::hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا::]. متاسفانه به اعتراف خود غربیها برای مثال خیلیها در آلمان نگهداری سگ توسط یهودیها بمد شد و ان را جز تحاجم فرهنگی نام میبرند
دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳
۵۳
Majid38 - ملبورن، استرالیا

این همان موجودی ست که خدا او را خلق کرده از خامنه اى هم پاکت تر است،. ‏که توی مسلمان معتقد نجس اش میخوانی. ‏تو که اقلیتهای دینی و کافران و مرتدان را نجس و مستحق مرگ میدانی. ‏توکه با انسانیت و وجدان و اخلاق بیگانه ای. ‏اما خودت را لایق بهشت و دین متحجر و پیام اوران جنایتکارش را مایه تفاخر میدانی!. ‏«تو هرجا باشی ،انجا جهنم است»
دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
تمام این ها بازی های کودن های سپاه است که به امت تلقین کنند که: ای مسلمون ها اگر ما نباشیم بغل اجساد شما سگ دفن میکنند. افراد کوته فکر و مادون انسان افکارشان از این مزخرفات و بالاتر از قمبل کردن بطرف عربستان برای نماز و روزه ی احمقانه ی صد من یک غاز فراتر نمیرود
‌سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۲
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
[::شمرالله - مونیخ، آلمان::]. حالا فرض کنید هم اصلا تهاجم، چه ضرری این تهاجم داره یا ممکنه داشته باشه؟
‌سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.