خاتمی به ترامپ: دندان‌هایتان را خُرد می‌کنیم

باشگاه خبرنگاران: سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری در مراسم ساگرد شهادت امام جعفر صادق (ع) در شهر تاکستان و روستای یحیی آباد این شهرستان گفت: دم زدن مثلث شرارت در امریکا یعنی ترامپ، پمپئو و بولتون دروغ محض است و دروغ گفتن در ژن دولت مردان امریکایی است.
 

خاتمی افزود: واشنگتن پست اعلام کرده که ترامپ در طول ریاست جمهوری خود بیش از ده هزار دروغ گفته است.

 
وی با اشاره به سخنان رییس جمهور آمریکا درباره خودداری از حمله به ایران پس از شکار پهپاد جاسوسی آن‌ها در آسمان کشورمان گفت: ترامپ اعلام کرد می‌خواستیم سه پایگاه موشکی ایران را بزنیم و اگر حمله می‌کردیم ۱۵۰ نفر از ایرانیان کشته می‌شدند و این در حالی است که آن‌ها تاکنون ۵۰ هزار نفر را در یمن کشته اند و ترس آنرا داشتند که اگر بزنند می‌خورند و اگر ۱۵۰ نفر از ما را می‌کشتند ۱۵۰۰ نفر از آن‌ها را به درک واصل می‌کردیم.
 
سید احمد خاتمی افزود: دوره بزن درو گذشته است وبه این پهپادی که فرستاده بودند اخطار داده شد و با کمال وقاحت گوش نکردند، شلیک شد و باز هم بیایند باز هم شلیک خواهد شد.
 
وی تاکید کرد: ما قصد حمله به هیچ کشوری را نداریم، اما اگر دشمن بخواهد حمله کند ما دندان‌های دشمن را در دهانش خرد خواهیم کرد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۸
scandal - برلین، آلمان

باور کنید حتی از خودم خجالت می‌کشم که اینگونه فکر میکنم و آن اینکه با وجودیکه هزار درصد مخالف اعدام هستم، ولی برای این هیولا باید استثناء قائل شد.
یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۹
۵۴
Jeghjeghe - کپنهاک، دانمارک

یعنی کی میشه که تو مملکت ما دیگه اسمی از این آشغالها نباشه !!!!!! آدم حالش بهم میخوره که از صبح تا شب همش باقر و بی قر و کاظم و لازم و علی و حسن و حسین و این شر و ور ها رو بشنوه!!!!! فکر کنید اول صبح بیدار شی و قیافه این کریح المنظر رو ببینی همه روز آدم از بین میره!!!!!!!!!
یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۷
۵۴
13cyrus - لآهه، هلند

ترامپ از اول ریاست جمهوری ده هزار دروغ گفت ولی‌ خمینی در اولین روز ورودش به ایران فقط در یک روز صدهزر دروغ گفت حالا خودتون این معادله رو حل کنید.
یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
۷۷
چهارشنبه سوری ایران - فرانکفورت، آلمان

از اخوند کثیف تر و پست تر فقط خودشه
یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

بدون در نظر گرفتن اینکه اینقدر دندون خورد کردن کجا رو گرفتن ولی این مرتیکه تمام عمرش خورده و خوابیده ولی واسه ما دندون خورد کن شده. اخه لواط کار، تو تنبون خودت رو مواظب باش نیوفته.
یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
۴۵
danyou - تل آویو، اسرائیل
بخواب بابا ریغو !!!
دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۹
۵۷
همایون شایان - اسلو، نروژ
اوه اوه اوه برین کنار فرمون اومد !!!
دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
۵۸
ادوینو - گوالف، کانادا
باز یونجهایتان زیاد شد از خودتون مایه بذارید نه از مردم انگلهایه چاپلوس ول کنید مردم بدبخت را .
‌سه شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
۵۰
ابن ملجم - مونیخ، آلمان
...خاتمی افزود: واشنگتن پست اعلام کرده که ترامپ در طول ریاست جمهوری خود بیش از ده هزار دروغ گفته است...تفاوتش با شما اشغالهای سقط پرست در اینه که اون فقط پیش از ۱۰۰۰۰بار دروغ گفته ولی سذماها حتی یک بار یک حرف راست نزدید...شروعش با اتوبوس و اب و برق مجانی بود تا به الان رسیده که شما ها دخل اسرایی را اوردید!
جمعه ۱۴ تیر ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.