پرویز پرستویی: تو رو خدا رحم داشته باشید ، رامبد جوان که جنایت نکرده است

پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به سفر رامبد جوان و نگار جواهریان، که مورد انتقاد بسیاری از مردم قرار گرفته و در فضای مجازی خبرساز شده و با اشاره به تصویری که از این دو بازیگر در خیابان‌های کانادا منتشر شده، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از آنان حمایت کرد.
به گزارش خبرآنلاین،او نوشته است:

 

«امروز این عکس دست به دست داره تو دنیای مجازی میچرخه و هرکسی هرجور که دلش میخواد تفسیر و قضاوت میکنه از صداوسیمایی که رامبد جوان سالهاست خودش را هزینه کرده گرفته، تا اون دسته مردمی که از صبح تا شب کارشون سرک کشیدن تو زندگی خصوصی آدم هاست .حالا میخواد هنرمند باشه میخواد ورزشکار و ….باشه. چرا تو این شرایط رعایت اون مادر جوانی رو نمی کنید که هر آن ممکنه فارغ بشه ؟
اصلا فکر کنید این زوج منافق، اسرائیلی،هر اسمی که شما دلتون میخواد روش بگذارید. ولی مهم اینه که یه مادری ماه هاست داره با خودش سختی میکشه و سیری رو طی میکنه که ته‌اش فارغ شدن و به دنیا آمدن طفلی است که نه اختلاس کرده، نه اصلاح طلبه، نه اصول گراست. نه آقازاده است و نه… . بلکه یه طفل معصومی است که میخواد چشم بر این جهان باز کنه. تو رو خدا رحم داشته باشید. چرا اینجوری شدیم؟ چرا صبح که از خواب پا میشیم و دنبال متهم و مقصر میگردیم؟

به خدا رامبد و نگار جواهریان دشمن نیستند. آقای صدا و سیما، نگار جواهریان همون کسی است که با بازی در «طلا و مس» برای بازی در نقش یک زن روحانی سیمرغ گرفت و مورد تقدیر قرار گرفت. آقای صداوسیما، شما رامبد جوان رو بارها به خاطر برنامه خندوانه مورد تقدیر قرار دادید. چرا یادتون رفته. حالا یه آدمی دلش خواسته بره بچه اش و در خارج از کشور به دنیا بیاره.
چون گفته ایران، ایران، حالا جنایت کرده. تو رو به خدا خودتون رو جای اون مادر پا به ماه بگذارید. از شمای صدا و سیما بعیده که تیتر خبرتون میشه رامبد جوان و همسرش. نمک خوردید حداقل نمکدان رو نشکنید. من با اون دسته از مردمی که حرص دارن و هرچی دلشون میخواد میگن کاری ندارم. شما دیگه چرا؟»
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۷۰
senator x - تهران، ایران

آقای پرستوئی من هم با شما موافقم,,من اصلا تو نخ این زوج نبودم واز عقاید و رفتارهای آنها هم اطلاعی ندارم آما,,,اگه در تهران پاچه خواری مسئولین خر مذهبی کرده باشند,خب واضح که در خارج تغیراتی کرده باشند ,دیگران باریک بین میشوند
جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۵
۵۲
omidnaomid - بروکسل، بلژیک

شما خودت دست کمی از اون نداری!!میگم نکنه دلت حوس کاندا کرده؟؟؟
جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۵
۳۶
گل میرزا - فرانسه، فرانسه

آقا پرویز شما که هم از آغل میخوری هم از توبره وگرنه الان خیلی وفت بود بیکار بودی. مردم مشکلی با زندگی خصوصی اینا ندارن بلکه با روباه صفتی و دورویی اینا مشکل دارن.
جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۷
۴۸
محسن ۵۵ - گنت، بلژیک

دموکراسی(حکومت مردمی)زمانی جرات میکنه به ما نزدیک بشه که یاد گرفته باشیم که هر انسانی در هر جایگاهی قابل نقد هست ولی محترمانه. تمامی مورخان زمان پهلوی اول در یک موضوع اتفاق نظر دارند وآن هم اینکه یکی از شادترین روزهای ایرانیان در آن زمان فردا روز رفتن رضا شاه بود تا این حد که حتی مردم قربانی ها کرده اند اما امروز با گذشت زمان و بررسی دقیق تاریخ می بینیم ایشان انسانی ایران دوست و بزرگ بوده. احساسات غالب معمولا به همراه سرخوردگی است هم برای خود و هم برای جامعه.
جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۱
۴۴
sasan87 - سیاتل، ایالات متحده امریکا

واقعا پرستویی فکر کرده نظرات و . کاربرا اصلا اهمیتی برای اون دو نفر داره ؟! . چقدر ساده ای اقای پرستویی
جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷
۳۴
منم هستم - استکهلم، سوئد

پرویز خان تقریبا به همگان ثابت شده که شما نیز جاده صاف کن برخی از سران نظام هستین و جیره خوار سپاه پاسداران. از نوچه های قاسم خان سلیمانی و غیره هستین و هنوز فراموش نکردیم که چگونه به تعریف و تمجید از سردار سلیمانی ملعون در فیلم بادیگار در سفرتان به کانادا کردین که دستش به خون هزاران هزار مردم بدبخت ایران و عراق و ایزدی و سوری و غیره آلوده بوده و هست. شما بنشین و همچنان ماستتان را بخورین و لطفا بیشتر از این خودتان را بیهوده وارد سیاست کثیف حمهوری ننگین اسلامی ایران نکنین و بگذارین مردم به همان رضا مارمولک شما را یاد بکنند. هی...
جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰
۵۸
هانی سیاه - استکهلم، سوئد

سلام به هموطنان عزیز. من صحبتم با آقای پرویز پرستوئی است شما هم شده اید مانند خامنه ای در کشور اختلاس می‌شود مردم اعتراض می‌کنند می‌گوید کشش ندین و روزه علی اصغر میخونه و به یاد کودکان فلسطینی می افتند کسی نیست به این احمق بگوید بخاطر این بی تدبیری شما روزی چند کودک ایرانی و فلسطینی از بین میروند آقای پرستوی شما برنامه هندوانه نگاه میکنید اگر رامبد در برنامه هندوانه کشور ایران در دست این حکومت ظالم کشور کل و بلبل جلوه می‌دهد چرا همانجا بچه شان بدنیا نمی آورند یا آنکه گل و بلبل برای بچه های فقیران است.
جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱
۴۴
ایران سرفرازم آرزوست - ورشو، لهستان

جناب پرستویی شما فعلا تکلیف خودتون رو با مسله "حمایت از سردار سلیمانی" روشن کنین . چطور شما برای بچه ای که به دنیا نیومده دلسوزی می کنین اما کشته شدن اون همه بچه رو در سوریه نمی بینین؟؟؟ البته حرف شما الان حسابه اما کاش برای بچه هایی که فله ای کشته و زخمی میشن هم یه پست می ذاشتین. کشوری که هنرمند متفکرش شما باشین سرانجامش همین ایرانی هست که می بینیم. (گرچه بشدت از نظر هنری مقتدر و محترم هستین)
جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴
۳۹
ali1g - اوسلو، نروژ

رحمی در کار نیست، دروغ و دورویی بزرگ ترین خطا در یک جامعه است!
جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
۴۰
مدونا - نیویورک، ایالات متحده امریکا

دست ادم ریا کار باید رو بشه. با خشم باید رفتار کرد این همه کثافت گرفته کشور . فقر روسپیگری دروغ رانت خیانت .... خود پرستوی عوامل رژیمه یادش رفته چه تبلیغی برای موسوی روحانی میکرد
جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

خود را به خریت زدن مد شده انگار
جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

آقای پرستوی نکنه شما هم میخوایی بری کانادا داری راه باز میکنی بلا برای خودت آقای پرسنویی عزیز کانادا رفتن جرم نیست طبق حقوق بشر همه انسانها ازادن در هر کجایی کره زمین زندگی کنند ولی آنچیزی که دل آدم راغ به درد میا آورد چاپلوسی وریاکاری است نه کانادا رفتن کسی شما هم میتونی بری کانادا من هم میرم ولی دستمال بدستی نمیکنیم از یک طرف از رژیم کثافت دفاع کنیم ولی تا میریم خارج از کشور لنگ وپاچه را بریزیم بیرون آبجو بدست توی چمنها ولو بشیم
جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
۴۹
KIBEKI - بیرمنگهام، انگلستان

پرستویی هم شدە پیر سینمای ایران و وکیل. در همە جای دنیا افراد مشهور و سلیبریتی زیر ذرە بین هستند و بە دلیل الگو بودن جامعە در موردشون نظر میدن. پس حریم خصوصی اینجا بی معنیە. کسی کە شغل هنرپیشگی، تلویزیون یا . انتخاب میکنە باید تحمل زیر ذرەبین رفتن را داشتە باشە
جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

با خواندن کامنت های دوستان به این نتیجه رسیدم که در آینده دغلبازی در بین ایرانیان جایی نخواهد داشت.
جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
۴۸
samisan - توکیو، ژاپن

شما مردیکه پرستویی میگوید دلش خواسته بره خارج بچه ای خودش رودر کانادا بدنیاره و مردم ایران فضول و در زندگی خصوصی دیگران دخالت میگنن اقا این حرف رو برو به رهبرت چلق علی بگو که در زندگی حداقل شصد ملیون مخالف همین نظام دخالت در زندگیشون میکنه دوما مگر هر کسی فیلمی بازی کرد یا جایزه گرفت در داخل نسخه چادر و مغنه برای دیگران میپیچه رفت خارج ولنگ واز و ابجو خوری میکنه این نهایت پستی ورذالت .....و دوریی بودن هست مردم از این کار ناراحت هستن و حق هم دارن
جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
۷۱
پیکان۵۸ - مالمو، سوئد
آقا پرویز محبوبیت خودتونو از دست دادید لطفا بدترش نکن با پشتی‌ بانی‌ از این چنین اشغال‌های دورو که نیششو تا بنا گوش باز می‌کنه که بگه اینور گول و بلبله و پولهای حرامی که از سازمان گرفته باید در کانادا خرج بشه ،.
شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
۵۸
gholi.irani11 - ایران، ایران
حاج پرویز نکنه زنت میخواد بچه بزاد داری زمینه سازی میکنی . به زنت بگو خودشو نگهداره ایندفع که رفتی راهپیمائی اربعین زنت نزدیم حرم مرمان زایش کنه خیلی برات کار برد داره !
شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
آقای پرستویی تو اول تکلیف خودت را با خودت مشخص کن ببین شریک دزدی یا رفیق قافله . شدی آقای هزار چهره. مگه جنایت و خیانت شاخو دمب داره
شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
۵۰
ابن ملجم - مونیخ، آلمان
برو جم،ش کن ،چی تو هم حامله هستی و میخوای تولت را در فرنگ پا بیندازی،پس برو گمشو ولی سنگ این دله دزدها را به سینه نزنم.یعنی چه طرف دوست داره تولش را در فرنگ پس ببیندازه، ،تو مملکتی که زلزله زدفهاش هنوز زیر چادر و سیل زددهاش هنوز تو باتلاق روزمرگی میکنند
شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱
۵۲
natasha1 - نیویورک، ایالات متحده امریکا
بهتره بگم پرویز پرستویی خفه شو . چون هزاران هزار زن باردار ایرانی یا مادران و دختران ایرانی به قول نظام کثیف پلید ادمکش خامنه ای با لفظ بدحجاب و بی حجاب مورد بدترین حمله ها وتوهین ها وحتی بازداشتها قرار میگیرند .تو پاچه خوار نظام کجایی از ان مادر ها و زنها دفاع کنی ؟ فقط رامبد جوان زندگیش حریم خصوصی داره ؟ ۸۰ میلیون نفر گروگان خامنه ای اشغال حریم خصوصی ندارند زندگی ندارند اونوقت تو از رامبد جوان سگ پاسدار دفاع می کنی و زن عوضی اش؟ در ثانی غلط می کنن چپ و راست معتقدین بی اعتقاد نظام ننگین جمهوری اسلامی را ه می افتن میرن امریکا کانادا انگلیس المان سگ توله هاشون را میندازن بیرون. ایران را به گند کشیدن حالاهمه شون میخوان هم ایران را داشته باشن هم امریکا و کانادا را.بتمرگن سگ توله شون را همون ایران به دنیا بیارن. این اشغالها میلیاردها بودجه ایران را با پارتی بازی میگیرن و چون سپاه پاسدارانی هستند برنامه خندوانه راه میندازن که به ریش ملت بخندن بی شرف ها.
یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.