خواندن دعای ربنا در متروی تهران

خواندن دعای ربنا در متروی تهران
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
Ary@mard - ما لاگا، اسپانیا

.... نا آآآآ. ببند در اون ....رو ، هیچ جا آسایش ندارند این ملت ستمدیده
جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۲
۳۸
scandal - برلین، آلمان
چقققققققدر از این زبان بدم میاد!؟ گناهکار من نیستم که قصد عربی شدن و عربی فهمیدن را ندارم! اول هر سخن و اول هر سخنرانی و اول هر نامه، چشمم و گوشم درد میگیره از آن خط و از آن زبان، که هیچ متوجه نمیشوم! پروردگارا، همانطوریکه ژاندارک فرانسوی را با قدرت خود مجهز ساختی که باعث پیروزی فرانسه بر دشمن آن سرزمین شد، پس همانطوریکه از ژاندارکی که یک دختر لاغر و کوچولو و ظریف بود، از طریق الهام به او باعث چنین اعجازی شدی، پس منتظر ظهور ژاندارک ایرانی و رضاشاه ها هستیم تا ما را به اصل خویش برگرداند.
جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۷
۴۰
raha1984 - هامبورگ، آلمان

تو ایران دم ب دقیقه وحشت قبر و مرگ رو در همه حال و همه مکان به مردم بیچاره یاداوری میکنن زمزمه هاو چ<<<< ناله های عربی ، پرچم ها و بیرق های سیاه با نوشته های منحوس عربی
جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۲
۳۴
هانی‌ - اسلو، نروژ
[::scandal - برلین، آلمان::] انگاری اون موقع که عقل تقسیم میکردن؛ تو دنبال ترازو و مثقال رفته بودی! اخه حاجی اُردک: از ابتدا ژاندارک در تضاد با کلیسا و پرورگار بود. پروردگاری که تو دنبالش میگردی; ژاندارک رو سوزوند! حالا تو میخاهی اون رو به پرودگار بچسبونی; که پروردگار به او نیرو داده؟ ژاندارک بر خلاف تو اعتقاد داشت; که عقلانیت و مبارزه برای ازادی در تضاد با چرندیات کلیسا و پرورگاره! پس تا دیر نشده یک خونه تکونی فکری انجام بده. تا این حمه پرورگار پروردگار نگنی! راستی جن هارو پیدا کردی؟ دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید.
جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
از اینکه صدای قشنگی داره شکی درش نیست ولی ای کاش بجای این مزخرفات عربی و اجنبی یک آهنگ فارسی میخواند حتما که الان به حرمسرای طوسی راه یافته و سوگلی مخصوص شده بعد از این ویدئو .و حتما تشوقی هم میگیره بمدت یکماه ماه ریا و دروغ و تزویر به استخر خصوصی طوسی و سید علی گراز و .....
جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
۵۳
آزاذه - تهران، ایران
مرض! دیوانه روانی
جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
۵۳
آزاذه - تهران، ایران
حالا هر کی خداپرست شد برای خودشه یا باید بین مردم جار بزنه؟ نشان خداپرستی در انسانیت است نه جار زدن و نمایش دادن. دین یک مسئله شخصی است. نه برای نمایش و سلب آسایش و مزاحمت و فشار برای مردم. کسی حق ندارد به خاطر اعتقادات خودش بقیه را تحت فشار بگذارد و وارد حریم خصوصی افراد بشود و توقع داشتن همان دین و همان اعتقاد را داشته باشد.
جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
آواز خر در چمن از این قشنگتره.
شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.