پیام نوروزی رضا پهلوی به مناسبت سال ۱۳۹۸: من به نجات ایران ایمان دارم

صدای آمریکا :شاهزاده رضا پهلوی در یک پیام ویدئویی، سال نو خورشیدی را به ایرانیان تبریک گفت.
 

شاهزاده رضا پهلوی در پیام خود نوروز را «پیام آوار دوستی، محبت و شاد زیستن در سرزمین اهورایی ایران» دانست.

 
او گفت: «بیاییم با الهام از دگرگونی طبیعت، دست در دست هم، غبار انبوه و ناامیدی را از ایران مان بزداییم. ایران ما به دست توانای فرزندان آگاه و برومندش دگرباره سرزمین آزاد و آباد با مردمانی در رفاه و آسایش خواهد شد و ستم و تباهی از آن رخت بر خواهد بست. من به نجات ایران ایمان دارم.»
فیلم کامل پیام نوروزی شاهزاده رضا پهلوی را در زیر ببینید:
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
درودها بر شما باد اقای رضا پهلوی نوروز و سال نو ایرانی را به شما و کل خانواده بزرگوارتان تبریک عرض مینمایم . امیدوارام در سال 98 رژیم اخوندی سقوط کند و همه ما بتوانیم به ایران عزیز برگردیم . همچنین سال پیش رویمان سالی باشد پراز شادی و خوشی برای تمامی ایرانیان ازدی خواه.
‌پنجشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۶
۵۳
آزاذه - تهران، ایران

ایران آزاد و شاهزاده پاینده باد
‌پنجشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۲
۳۸
scandal - برلین، آلمان
هر روزتان نوروز و نوروزتان پیروز! ما هم به شما ولیعهد عزیز و دلسوز ایمان داریم و با سپاس بیکران از شما که سمبل امید و نوروز می باشید که در این ایام تاریکی که بر سرزمین رخت بسته است به ما امید می بخشید، جاوید شاه و پاینده باد ایران 🤴🤴🤴
‌پنجشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۹
۱۰۷
ایرانفردا - لندن، انگلستان

تنها کسى که حرف از آبادانى و رفاه و آسایش میزنه.
‌پنجشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۴
۲۴
یا فاطمه زهرا - آرهوس، دانمارک

غبار اندوه و ناامیدی!!! نخیر آق رض، اتفاقأ خیلی هم با مسرت و خوشی منتظر هستیم. ما منتظران ظهور یقین داریم که ناجی در راه است و امیدمان لحظه به لحظه راسختر و ژرف‌تر می‌شود. چون نشانه‌های حتمی و کلان غیرحتمی رصد شده.
‌پنجشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۸
۵۴
امیرعلی ایرانی - ویسبادن، آلمان
علی گودرز بر شما یا به قول ( خودتون ) درود برشما مردم ایران به دنبال فرد ملی مانند مرحوم دکتر مصدق هستند نه کسانیکه تاریخ مصرفشان مانند خاندان پهلوی گذشته.
‌پنجشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹
۵۷
Hatef - پاریس، فرانسه

آزادیخواهان ایران متحد شوید!
‌پنجشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::امیرعلی ایرانی - ویسبادن، آلمان::]. شما در هپروت خودتان دنبال همان فرد ملی خیالی بگردید، ملت ایران شاهزاده را انتخاب کرده اند.
‌پنجشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
۵۳
آزاذه - تهران، ایران
[::یا فاطمه زهرا - آرهوس، دانمارک::]. تو خوب ته چاه را گشتی اینقدر مطمئنی
‌پنجشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
۵۳
آزاذه - تهران، ایران
هر وقت این فاطی کماندوی افغانی میاد یک آفتابه ضدعفونی کننده هم باید آماده داشته باشم
‌پنجشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
خاندان پهلوی قریب یکصد سال است که صمیمانه فریاد رس کشور و مردم مظلوم ایران است. 40 سال قوم نابکار تازی بر کشور ما مسلط شده اند. 40 سال است که پس از رفتن پدر ایران ایران زمین ملت ایران یک روز خوش توام با ارامش و اسایش را ندیده اند. 40 سال است که نوروز ما تبدیل به عزا شده.لذا فقط نوه رضا شاه بزرگ و فرزند شاهنشاه ایران قادر است ایران را از این سیاه چال درمانمدگی نجات دهد. ملت ایران با پوست و استخوان خود در این مدت معنی نداشتن پدر را درک کرده اند. ملت ایران در این 40 بخوبی فهمیده اند که این سیه روزان و سیه چرده گان و این سیه جامگان و این سیه فکران نابکار دشمنان ایرانی و ایرانی هستند. ایران فقط با دست و کمک خاندان پهلوی ازاد و اباد خواهد شد
‌پنجشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵
۵۴
امیرعلی ایرانی - ویسبادن، آلمان

[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. گرامی شما با چند نفر در اینجا ملت ایران نیستی من هم نیستم ولی کشور فرد ملی لازم داره.
‌پنجشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
یا فاطمه.دانمارک. من باصل این روایت رجوع کرده ام که میگوید: یا ایهالذین امنو استمعو. ان البیضه زینت الدنیا و الاخره.من امیدوارم نظر ان برادر دینی را بدانم . التماس دعا
‌پنجشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳
۵۳
آزاذه - تهران، ایران

[::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان::]. کاملا درست می فرمایید. صد در صد با فرمایشتون موافقم
جمعه ۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۹
۵۳
آزاذه - تهران، ایران

[::امیرعلی ایرانی - ویسبادن، آلمان::]. فرد ملی؟ ملی تر از شاهزاده؟ مثلا جناب انتری نژاد ملی تشریف دارن؟ یا مورد دیگری مد نظرتون هست که دید بالاتری در مورد ایران دارد. لطفا مثال بزنید کی ملی تشریف دارن
جمعه ۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۱
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

[::امیرعلی ایرانی - ویسبادن، آلمان::]. محترم، به دفعات این سوال هم مطرح شده که غیر از شاهزاده کدام شخصیت واجد شرایط دیگری را در دسترس داریم. اگر نام دیگری به ذهنمان نمیرسد بهتر است بجای امیدوار بودن به یک فرد خیالی با متحد شدن زیر یک پرچم به نتیجه دلخواه برسیم.
جمعه ۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۹
۱۰۷
pars40 - فرایبورگ، سوییس
عزیز شما لطفا زیاد سر و صدا نکن . چون خود آمریکا و انگلیس تصمیم گرفتن که آخوند رو بردارن چون منافعشون الان در نبودن اینهاست همین . شما هم مثل آخوندی که به ایرانن آوردن فقط برای گول زدن مردم مثل عروسکی هستید که اگر مثل پدرت نخوای باج بدی شلوارت رو میکنن . همین .
جمعه ۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳
۵۳
آزاذه - تهران، ایران

[::امیرعلی ایرانی - ویسبادن، آلمان::]. میشه ملی بودن را تعریف کنید؟ یعنی با مردم جک بگه بخنده و فریبشون بده؟
جمعه ۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
۵۴
امیرعلی ایرانی - ویسبادن، آلمان
[::آزاذه - تهران، ایران::]. گرامی مگر دکتر مصدق با جوک نفت را ملی کرد؟ شما و یا خیلی ها فقط پسر شاه را میشناسید بله با داشتن پولهای نفت و سرمایه بنیاد پهلوی میتوانند برای خودشان تبلیغ کنند. در این سایت خبری چرا در روز ملی شدن نفت یک سطر از دکترمصدق ذکر نشد.لطفا کتاب اقای لودرز را مطالعه کنید."هر چه کاشتی، همان درو کنی؛ دسته گلی که سیاست غرب در شرق به آب داده است." این عنوان کتابی است که میشل لودرز، نویسنده و کارشناس مسائل خاورمیانه در سال 2015 منتشر کرد و جزو پرفروش ترین کتاب‌های سال آلمان لقب گرفت. لودرز یکی از معدود کارشناسان آلمانی است که به خصوص پس از حملات 11 سپتامبر به افشاگری سیاست های غلط غربی پرداخته است. وی عموما مباحثی را مطرح می کند که باب میل بسیاری از سیاستمداران آلمانی و غربی نیست. میشل لودرز وضعیت اسفناک امروز در خاورمیانه، کشتار میلیون‌ها انسان و آوارگی آنها را نتیجه سیاست آمریکا و همدستان اروپایی آن می داند. او بررسی مسائل تاریخی را برای مطالعات حال حاضر بسیار حائز اهمیت می داند.
شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
۵۳
آزاذه - تهران، ایران
[::امیرعلی ایرانی - ویسبادن، آلمان::]. من از زمان حال صحبت میکنم دوست عزیز. کس دیگری بهتر از شاهزاده مد نظرتون هست بفرمایید.
شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
۵۳
آزاذه - تهران، ایران
منفی دادن دردی دوا نمیکنه باید نظرتان را بنویسید
یکشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.