علی علیزاده: «چهار سوالی که مخاطبان بی‌بی‌سی باید درباره رسوایی مهدی خلجی بپرسند»

علی علیزاده در کانال یوتیوب خود نوشت : «رسوایی مالی مرجان شیخ الاسلامی آل آقا، همسر چهارم مهدی خلجی سوالات بسیاری را درباره رابطه سازمانی زوج خلجی-شیخ الاسلامی  با بی‌بی‌سی فارسی ایجاد کرده‌است. نفوذ سازمانی مهدی خلجی در بی‌بی‌سی فارسی یعنی نفوذ سازمانی محل کار او، واینپ، یا همان لابی رسمی اسراییل در بی‌بی‌سی. اگر این نفوذ بواسطه تزریق پول کثیف شیخ‌الاسلام انجام شده باشد این مساله برای مدیریت کل بی‌بی‌سی و حامی مالی بی‌بی‌سی فارسی یعنی وزارت خارجه بریتانیا هم یک رسوایی جدی است. این وظیفه مخاطبان فارسی زبان است که خبرنگاران بی‌بی‌سی را مجبور به پاسخگویی و شفافیت کنند. اگر بفهمید رستورانی که سالها با ولع در آن غذا میخوردید به جای کباب گوشت گوسفند به شما کباب گوشت سگ میداده چه حالی میشوید؟ آیا اعتراض نمیکنید؟ حالا هم این ظن میرود که سخنان حکیمانه پژوهشگری که بی‌بی‌سی در مهمترین شبهای ده سال گذشته به خانه‌های شما آورده، دستورالعملهای مستقیم لابی اسراییل بوده و در این نقل و انتقالات احتمالا کارمندان بی‌بی‌سی نفع شخصی هم برده‌اند.»
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۱۰۷
pars40 - فرایبورگ، سوییس

مردمی که بشینن پای شبکه ای مثل آیت اله بی بی سی همین حال و روزشون . غیر از این میبود جای تعجب داشت .
‌چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
۳۸
زنبور - کپنهاک، دانمارک

این وق وق صاحاب دیگه چی میگه ،
‌چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱
۵۴
پاینده ایران و ایرانی - مالمو، سوئد
خفه بابا, زٍر کم بزن بی پدر
‌پنجشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۵
۳۴
مساوات - مساوات، ایتالیا
اولا این سوالات رو باید از همین آقای علیزاده پرسید که چه رابطه و لابیگری بین شما و جمهوری آخوندی است که صدا و سیما بارها از شما دعوت کرده تا به عنوان مفسر به نفع رژیم و آخوندها خزعبلات سرهم کنی دوما احتمال اینکه خانم شیخ الاسلامی اختلاس کرده باشه وجود داره ولی اینکه آقای خلجی این وسط چقدر مقصر است کاملا روشن نیست و نمیشه به او تهمت زد ولی میشه این اتهام رو به آقای علیزاده وارد دانست که چرا شما اینقدر اصرار داری که آقای خلجی رو مامور موساد و یا عامل لابی گرهای اسرائیل بدونی؟ آیا مگر غیر از اینه که خود آقای علیزاده با عوامل اطلاعاتی رژیم در ایران سر و سری داره و از آنها مواجب دریافت میکنه ؟ وگرنه هیچ دلیلی نداره که این آقا از طریق اسکایپ وارد صدا و سیما بشه و از مواضع تروریستی آنها در منطقه دفاع کنه.
‌پنجشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۹
۴۰
raha1984 - هامبورگ، آلمان
حاصل جفتگیری خر با گاو
‌پنجشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
۳۴
tiger.man - لوبومو، کنگو
ضمن اینکه خودش به قول اون دوستمون مواجب بگیر حاکمیته اما بر این اوباش ملامتی نیست . بر مواجب بگیران حاکمیت ملامت کردن تنها صرف بیهوده انرژی و وقته . قبلا گفتم اینو امید دانا و مسیح علی نژاد ( خواسته یا ناخواسته ) جناب هالو و خیلی های دیگر صرفا الت و ابزار حاکمیت هستند نه بیشتر. کسانی که با مفاهیم creative chaos اشنا هستند میفهمند .
شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.