شناسایی عامل تصادف مرگبار در سعادت آباد

پسر 18 ساله که یک ماه قبل زن جوانی را با خودرو زیر گرفته و فرار کرده بود با اطلاعاتی که مرد تعمیرکار به پلیس داد شناسایی و دستگیر شد.

 ساعت ۱۱ صبح جمعه 21 دی، مأموران کلانتری 134 شهرک غرب در جریان تصادف خودروی پژو 206 سفید رنگ با زن 43 ساله‌ای قرار گرفتند. در حالی که تلاش برای شناسایی و دستگیری راننده فراری ادامه داشت، 13 روز بعد زن جوان در بیمارستان جان باخت.

با انجام تحقیقات میدانی و بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته‌ محل وقوع تصادف خودرو شناسایی شد. بررسی‌ها نشان می‌داد خودرو متعلق به مرد جوانی به نام محمدرضا است. بدین ترتیب محمدرضا بازداشت شد اما او گفت که خودرو را 30 مرداد به صورت وکالتی به مردی به نام حمید فروخته است.بلافاصله حمید 48 ساله نیز بازداشت شد.اما او هم مدعی شد که خودرو را به صورت قولنامه‌ای به دامادش به نام علیرضا فروخته است. درنهایت مأموران موفق به بازداشت علیرضا شدند. وی در تحقیقات گفت: من خودرو را در اولین روز اسفند برای پدرم خریدم و در زمان حادثه خودرو در اختیار ما نبوده است و از تصادف هم بی‌اطلاع هستم.اما در ادامه تحقیقات کارآگاهان دریافتند که خودروی پژو روز حادثه در اختیار مرتضی، پسر 18 ساله علیرضا بوده است. این درحالی بود که بررسی‌ها نشان می‌داد خودروی ۲۰۶ چند روز قبل به مغازه فروش و تعویض شیشه خودرو در منطقه سعادت آباد – خیابان کوهستان منتقل شده است.با شناسایی مغازه، کارآگاهان اداره دهم به تحقیق از صاحب مغازه پرداختند که وی گفت: چند روز قبل برای تعویض شیشه یک خودرو ۲۰۶ به خانه‌ای در منطقه سعادت آباد مراجعه و شیشه جلو یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ سفید رنگ که از ناحیه پایین سمت چپ شکسته بود را تعویض کردم. افرادی که آنجا بودند گفتند  در درگیری پسرشان با افراد ناشناس این اتفاق رخ داده است.

با اطلاعاتی که مرد مغازه دار در اختیار تیم تحقیق قرار داد پسر 18 ساله بازداشت شد و گفت: روز حادثه با خودرو پژو ۲۰۶ سفید رنگ از منزل خارج شدم تا به دنبال برادرم به میدان شهرداری بروم. در چهارراه سرو در حالی که چراغ سبز بود قصد سبقت گرفتن از یک خودرو پژو پارس را داشتم که ناگهان با زن جوان برخورد کردم چون تازه گواهینامه گرفته بودم، ترسیدم و از محل متواری شدم و به خانه بازگشتم.سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت:با اعتراف متهم، قرار قانونی برای وی از سوی بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه ۳۲ تهران صادر شد.
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +559شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +432پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +337یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +252سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +235نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +231وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +230ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +190حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +163نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند