ماجرای عشق عمو پورنگ به یک دختر هندی که در برنامه زنده تلویزیونی فاش کرد

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۶
مسافران - انکارا، ترکیه
با درود.برای داریوش فرضیایی یا همون عمو پورنگ بچه ها،آرزوی وصال به یار را دارم،البته ناگفته نماند که این دکور و سبک وسیاق برنامه،بسیار شبیه به برنامهُ"چند شنبه ها با سینا"از سینا ولی الله است،که البته نمیدانم در حال حاضر روی کدام شبکه یا ماهواره پخش می شود.
جمعه ۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
متاسفم اینو میگم اما اکثریت مطلق دختران ایران رو به دو گروه میشه تقسیم کرد. 1- دختر خوب و با خانواده و کمالات که ادعا و توقعش زیاده 2- دختران با توقع کمتر اما غیر قابل اعتماد. اینطوری میشه که یکی مثل این بنده خدا به دختر غیر ایرانی تمایل پیدا میکنه. جالبه در جوامعی که زنها سرکوب میشن مثل هند و پاکستان و اعراب و روسیه دخترها قدر همسر و طرف مقابل رو بیشتر میدونن. یعنی هم کم توقعتر هستند هم احتمالا پایبندتر. منم از تیپ بعضی از دخترای هندی بخصوص اندامشون خوشم میاد و اگه سر راهم قرار بگیره بدم نمیاد. البته یادتون باشه دخترای هندی تا حدودی سلیطگی دارن و باید مراقب باشید خیلی بهشون میدون ندید. درصد دختر خوشگل در ایران بیشتر از هند هست. اما طبق قانون دختران ایران باید 2پله یا دو بعد ازشون سرتر باشی تا خودشون رو مال تو بدونن. والا در حالت مساوی یا پایینتر باشی اگر هم باهات دوست بشن یا ازدواج کنن هر لحظه ممکنه ترکت کنن. جالبه قیافه آرایشکرده خودشون رو بیس زیباییشون میدونن و معیار سنجش خودشون در حالت آرایش کردس. به خدا زن ستیز نیستم و دارم واقعیتهایی رو که دیدم مطرح میکنم.
جمعه ۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
۴۵
setayeshz565 - وین، اتریش
[::amirgheryou - تهران، ایران::] میبینم که بازم جفنگ گفتی،واقعا خسته نمیشی انقدر چرندیات مینویسی؟!!!!.
جمعه ۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲
۶۳
بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
[::amirgheryou - تهران، ایران::] امیر جان: دست مارو هم در مسیر ترانزیت به هند بگیر، شاید یک رقص هندی و موزیکی برایت اومدیم. البته من هم دوست دارم سر راهم کاج بشن. لابد میدونی که افطار ما بلوچها با آهنگ(گانا هندی) شروع می‌شه. با مهربانی
جمعه ۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
[::بلوچ اسلو - اسلو، نروژ::]. ایول. مخلصیم. بیا بریم دوتامون دختر هندی پیدا کنیم خداییش حداقل قدر یه زندگی عادی رو میدونن و دنبال حاشیه نیستن. خوبه توام رقص هندی بلدی اونجا برای مخزنی لازم داریم.
جمعه ۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
[::setayeshz565 - وین، اتریش::]. به به میبینم که هنوز ..... خوب میشی.
جمعه ۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳
۱۰۷
ایرانفردا - لندن، انگلستان
اینهمه ایرانى که با زن خارجى ازدواج کردن حالا خاطر خواهى ایشون مهم شده و بعنوان یه موضوع خبرى مطرح میشه؟ حالا که چى؟ شنیدم ایرانیان غیور همیشه در صحنه، رفتن و صفحه این خانم هندى رو پیدا کردن و هجوم آوردن و طبق معمول با گذاشتن کامنت هاى آنچنانى، خوش آمد گویى کردن!!
شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۰
۱۰۷
ایرانفردا - لندن، انگلستان
پنجاه درصدش حله؟ خوب این شبیه وضعیت من و جنیفر لوپز هست! اینم پنجاه درصدش حله! ولى اون پنجاه درصد دیگه یکم مشکل سازه!!؟
شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۴
۴۵
setayeshz565 - وین، اتریش
[::ایرانفردا - لندن، انگلستان::]. 😂😂😂 بازم شما و جنیفر یه وجه مشترکی دارین با هم،من موندم این بنده خدا که هندی بلد نیست،چطوری میخاد با دختر خانوم صحبت کنه،آخه این انگلیسی هم بلد نیست😏😆
شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱
۱۰۷
ایرانفردا - لندن، انگلستان
[::setayeshz565 - وین، اتریش::]. بازم شما!! حد اقل وجه مشترک من و جنیفر رو تشخیص دادین، کاش واسطه میشدین بین ما تا شاید أون پنجاه درصد دیگه هم یه جورى حل بشه!! اولین اقدامم بعد از نکاح شرعى!!!با حاجیه خانم لوپز اینه که پدر Bulldog رو بخاطر لمس ..... رویایى همسر آینده در بیارم تا دیگه جلوى این همه آدم هتک حرمت نکنه!! با اون کله کچلش !! از شوخى که بگذریم، جدال بى پایان شما و کاربران اجاره اى ج ا و مزدوران جدایى طلب این سایت رو همیشه میخونم. خوشحالم که تو این حملات که باور ها و أمیر ها و فاطمة زهرا ها و Tom28 و ریگى ها برعلیه نظراتى که دیده شدنش به ضرر این مواجب بگیر هاى رژیم هست میکنن، تنها نیستم. دم شما و دیگر دوستان گرم سرتان خوش باد.
یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.