ضرب و شتم یک زن ایرانی بخاطر بدحجابی

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۸
scandal - برلین، آلمان

گناهکار پدر و مادر و برادر این شیرزن است که "بموقع" امثال این بسیجی بی پدر و مادر را از فرهنگ ما حذف نکردند و عاشورا به سینه زنی میدانند! کسی که خربزه میخوره، پای لرزش هم می شنید!
یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۴
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

بتازونید وحشی ها. زیاد دور نیست وقتی که عین .....لهتون کنیم. من از برادر یا پدر این دختر میخوام که این مرتیکه رو پیدا کنن و همچین.... که ٦ ماه بره گوشه مریض خونه. جواب این ... وحشی، غیر از...
یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۲
۵۳
آزاذه - تهران، ایران

عاشورا سینه زنی حتما برین
یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰
۵۹
Freeofislam - گوتنبرگ، سوئد

یک روز میرسه که همه اینها رو میندازن تو مساجد .... و مساجد رو به موزه تبدیل می‌کنند که روزی در آینده دوباره فکر اسلام و اخوند به ذهنمون نیاد. به امید ..... در سراسر جهان
یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۱
۲۲
یا فاطمه زهرا - آرهوس ، دانمارک

کاملا ساختگی! حالا هر ننه من قمری شده واسه ما کارگردان و فیلمبردار!
یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰
۵۰
ابن ملجم - مونیخ، آلمان
[::Freeofislam - گوتنبرگ، سوئد::]. یک روز میرسه: انروز چقدر قشنگه زندگی دوباره به ارزو رسیدن اخر انتظاره به قول شاعر. ملت ایران زمان اون خدا بیامرز میگفت ان روت میرسه که کاخ نشینی و کوخ نشی<نی نباشه، انروز میرسه که نفت و اب و برق و اتوبوس مجانی بشه......رفیق برای چنین روزی نباید حرف زد و ارزو کرد بلکه باید استین را با لا زد و همچین روزی را ساخت و نه ارزو کرد که ان روز برایش ساخته شود!
یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

22 بهمن تمام شد گاز گرفتنها شروع شد
یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

هرگاه عقل توقف کند مشتها به حرکت در میایند
یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
رژیم اخوندی از اول روی کار امدنش زورش را سر زنها و گروهکهای ضعیف ازمایش کرد و خواستن از این طریق دولتهای کشورهای دیگر را هم بترسانن که رژیم اخوندی قدرتش خیلی زیاد است . در هرحال باید مردم ایران این گونه اعمال اخوندها و مزدورانشان را از یاد نبرند و ایران را روزی گورستان اخوندها و مزدورانشان بکنن.
یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
۵۷
RAHSHENAS - برلین، آلمان

[::یا فاطمه زهرا - ملمو، سوئد::]. بیشعوری یعنی تجاوز آگاهانه به حقوق دیگران. مخلوط غریبی از حماقت و زرنگ‌ بازی و بی‌شرمی. دیگران را احمق فرض کردن و خود را به خریت زدن برای رسیدن به چیزی که شایسته‌اش نیستی. به قول قدیمی‌ها: خرمردِرندی. سواستفاده از موقعیت شغلی، اجتماعی، خانوادگی و عاطفی. تبدیل کردن موقعیت، رابطه و تخصص به ابزاری برای دوشیدن دیگران یا تحقیرشان یا تجاوز به حق‌شان، در حالی که می‌دانی کارت اشتباه است. بیشعورها اتفاقا احمق نیستند. آدم احمق نمی‌فهمد و رفتار ناخوشایندش ناشی از کمبودِ آگاهی، تخصص و سواد است. آدم بیشعور معمولا اینها را به اندازه کافی، و گاهی بیش از اندازه دارد، اما او کمبود شعور دارد. نمی‌توان گفت پزشک متخصصی که در مطب خصوصی‌اش بیماران را سه تا سه تا ویزیت می‌کند و معمولا به حرف هیچکدام هم درست گوش نمی‌دهد؛ نمی‌فهمد، بی‌سواد است و از حقوق حداقلی بیماران و وظایف خودش آگاهی ندارد. همینطور در نظر بگیر سیاستمدارها را، روحانیون را، اساتید دانشگاه را، روزنامه‌نگاران را، مهندسان را، وکلا را، نظامیان را… و همه را !
یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
۴۰
raha1984 - هامبورگ، آلمان

[::یا فاطمه زهرا - ملمو، سوئد::] ننه قمر مامای شما بود فاطی خانوم بندانداز شلطیه پوش .
یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
۲۲
یا فاطمه زهرا - آرهوس ، دانمارک
[::raha1984 - هامبورگ، آلمان::]. حقیقتش متوجه منظور شما نشدم. حدس میزنم که سوال کردید من و مامانم تو سیرک بندبازی میگردیم! بخاطر دارم در دوران راهنمایی یه بار تو سیرک مدرسه من رو کردن دلقک، چون دماغم سرش تیز نیست، بلکه گرد.
یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
۵۰
Tony Arzenta - کی یف، اوکراین
رای دادین به روحانی بعدشم رقصیدین تو خیابونا. همینه دیگه اعتراض نکنین.بعدشم انگشت بنفش رنگتون تو اینستاگرام هست بابا
یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
۱۰۷
ایرانفردا - لندن، انگلستان
[::یا فاطمه زهرا - ملمو، سوئد::]. یعنى همچین مذکر هایى بین شماها پیدا نمیشه که به أصل بودن این ویدئو شک کردى؟؟
یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
۱۰۷
ایرانفردا - لندن، انگلستان
[::یا فاطمه زهرا - ملمو، سوئد::]. ایه47 سوره کهف: "بخاطر بیاور روزی را که کوه‏ها را به حرکت در می‏آوریم، و زمین را آشکار و مسطح می بینی، ایات 6و7 سوره نباء "آیا ما زمین را بستری نساختیم؟، و کوهها را میخهایی؟" ایه 30 سوره نازعات "و بعد از آن زمین را گستراند". این همه آیه میگه زمین صافه! تو میگى نه؟ بعد هم میگى تو قرآن حتى آیه در باره جاذبه زمین اومده!!!
یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
۱۰۷
ایرانفردا - لندن، انگلستان
[::یا فاطمه زهرا - ملمو، سوئد::]. بى خیال، آنکس که نداند و نداند که نداند، در جهل مرکب ابدالدهر بماند
یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
۱۰۷
ایرانفردا - لندن، انگلستان
[::Tony Arzenta - کی&nbsp;یف، اوکراین::]. کى اف واقعا شهر قشنگیه، خوش بگذره بهت یه جورایى حسودى میکنم!! شوخى کردم دو سه بار کى اف بودم و واقعا یکى از شهر هاییه که برا بازنشستگى انتخاب کردم! ایشالله همین روزا همسایه میشیم!!
یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
۵۳
آزاذه - تهران، ایران
[::یا فاطمه زهرا - ملمو، سوئد::]. بله و چهل سال آزگار است که هر ننه من قمری هم ادعای پیامبری واجرای احکام الهی و تفسیر بوسهای پیامبر بر لبان دخترش ولمس سینه هایش را میکند و مال مردم را به تاراج میبرد و جنایت و قتل میکند.
یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
بابا جان من این فاطی کوماندو رو ولش کنین. حیف کلیک کیبورد که حروم این حرومی بشه
یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.