یک استاد دانشگاه در شبکه ۴: اگر رضاشاه اون نوسازی‌ها را نمی‌کرد که شما چیزی در حد افغانستان بودید

یک استاد دانشگاه در شبکه ۴: آیا مرگ بر آمریکا گفتن، عمل انقلابی است؟/ اگر رضاشاه اون نوسازی‌ها را نمی‌کرد که شما چیزی در حد افغانستان بودید
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۲
شاه و شیخ - قم، ایران

درود بر شما.
شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
۴۰
amirpalang - لندن، انگلستان

یه جفت نخاله در حال بازی با کلمات. پاشید همتون برید گمشید. میشه آیا؟
شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
۴۹
tom28 - تهران، ایران

نیازی نیست استاد دانشگاه باشی و این واقعیتها را بدونی.
شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
۵۳
آزاذه - تهران، ایران

الان افغانستان هم از ایران جلو زده
شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
۱۰۷
ایرانفردا - لندن، انگلستان

حقیقت محض، اگه رضا شاه و پسرش نبودن الان از افغانستان که خوبه، زیمبابوه و کنگو هم عقب تَر بودیم! همین بلند پروازى ها بود که دشمن جون اونا و آینده ما و ایران زیباى ما شد. مشکل ما اینه که نمیتونیم جلوى زبونمون رو بگیریم و برنامه ها و نقشه هامون رو تو بوق و کرنا میکنیم و ،،، شاه هم همین کار رو کرد، با گاردین مصاحبه کرد و از برنامه هاش برا تو صف نگه داشتن آمریکا و اروپا حرف زد! آمریکا و اروپا هم اصلا دوست نداشتن تو صف وایسن! !
شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
۶۴
zarduscht - فرانکفورت، آلمان

یک بوهای جدید می‌‌یاد.در دولت امام زمان. این آشکار از رضا شاه می‌‌گوید. دار و ودسته احمدی نجات از نوه درخواست بر گشت می‌‌کنند. چه خبره؟ این را که بردار لر سالها می‌‌دانست.که عجب غلطی کردیم. بردنش به دیدار آقا . آقا گفت . کشاورز و دهقان و گارگر ستون اسلام هستند. اسلام دین کشاورز است. خوب چه آرزو داری .کشاورز عزیز؟ برادر لر گفت. آقا به قربان ریش مقدس. سید هستی‌ . از نسل رسول. خدا به حرف شما گوش می‌‌دهد. یکی‌ دعا بخوان . شاه برگرد. پدرمان در آمد. به کسی‌ لطفا بر نخورد. به تخته زدیم که دیوار درک کند. به هرحال خوب است. آخوند درک کرد ولی‌ کمونیست ما و .مسافر ما هنوز حالی‌ نشد.
شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
۳۷
مش قصاب - مونتا، ساحل عاج

رضا خان پهلوی نبود ما الان برا شمال رفتن باید ویزا میگرفتیم . برا کردستان رفتن ویزا نمیدادن ، اهواز هم شده بود کشور الهواز شیخ نشین . الانم با الاغ تو راه مکتب بودیم مراقب بودیم عبا از شونمون نیفته ، اخر تیپمون هم شلوار خمره ای پارچه سنبادی بود ، . اسم رضا خان پهلوی میاد تعظیم واجبه.
شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
۴۵
Azerbaijan.oglu - لندن، انگلستان

تمام پایه گذاری های صنعت و مدرنزاسیون در زمان قاجار ها اتفاق افتاد اولین صنایع دانشگاه و . اما رضاخان با صدیتی که با ترک داشت همه انها را به نام خود کرد و از قاجارها به عنوان خاینان نام برد اما کسی از واگذاری بحرین و اروند روز و بخشهای بزرگی از افغانستان در زملن رضاخان صحبت نمی کند. کسی از حکومت کودتایی که انگلیس بر علیه قاجارها انجام داد . تمام دوران پهلوی ها بی عرضگی و وابستگی و بازیچه انگلیس چیز دیگری نبود و حتی رضاخان نتوانست در مقابل متفقین دو روز مقاومت کند و از ترسش به اصفهان فرار کرد و در انجا دسگیر شد و به بعد از تبعید به جزیره موریس در توالت مرد.
شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹
۵۴
Persiangulf2535 - لند‌ن، انگلستان

[::Azerbaijan.oglu - لندن، انگلستان::]. در تعجبم که بعضی ادمها چقدر میتونن وقیح باشند.
شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
۶۴
zarduscht - فرانکفورت، آلمان

ما توی این سایت همه چیز داریم. مصدقی. نزت آزدی. بازرگانی .چریک. مجاهد .کمونیست. چپی راستی‌. فقط طرفدار قاجار نداشتیم. که آن هم آامد. قاجار‌ها بنیان گذار مدرنیسم در ایران بودند. من که از تعجب تیر چراغ برق روی سرم سبز شد. قاجار بنیان گذار مدرنیسم ؟ این منظورش واقعا مضفردین شاه و ناصرلدین شاه است ؟ یا مریم فرمان فرما عوضی‌ گرفته؟ اره اون هم شازده قاجار بود. زن کیانوری . این خانم قاجار واقعن مدرنسیم بود. خیلی‌ مدرن. البته شوهرش توی سرش زد و گفت.خفه. ایتلا خامنه‌ای خیلی‌ مدرن است. نماینده ما برای رهیس جهمبوری است. من که دیگر قجر مدرن از سابق نمی‌‌شناسم . شما ؟
شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳
۴۲
sama128 - شیراز، ایران
نمایندگان طویله مجلس باید سریعا طرح استیضاح روحانی و کابینه بی لیاقتش را توی مجلس اجرا کنند اقای روحانی بی لیاقت مردم بهت رای دادن که اقتصاد را دلار و ارز را گرانی را بیکاری را جامعه را درست کنی نه اینکه همه مملکت در ترکمون و تو هم هر تریبونی پیدا میکنی یکسره آمریکا و آمریکا و زارت وزورت الکی مملکت تو باتلاق داره فرو میره تو هنوز چسبیده به حرف های مفت صد من یک غاز دوزاری با اون کابینه از دم بی لیاقتت.
یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۱
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
[::Azerbaijan.oglu - لندن، انگلستان::]. وقتی بهت میگم تی بی تی جوش نیار. قاجارها صنعت سرسره سازی اشون خوب بوده. بابا حضرت آدم هم اولش .... بود. بعدا .... شد. قاجارها هم ترک بودن!
یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۶
۵۶
دین وحشیگری - اونتاریو، کانادا
ازبدووجوداین دین .....فرهنگ کثیف و وحشیگری رواج داشته،یادتون باشه روز دادگاهی نزدیکه،خوشحال باشیم ماهیت ادیان را تجربه کردیم در صورتیکه ما میتونستیم از دوران حکومت دینی در اروپا و نابودیش درس بگیریم،اما افسوس روشنفکران ما احمقانی بیش نبودن.
یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶
۷۰
senator x - تهران، ایران
صدای وحشت رژیم را شنیدی؟بب ؛بب؛بب؛بب
دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.