درگیری لفظی مردان و زنان با آخوندی که به بی حجابی خانمی اعتراض میکرد

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۸
scandal - برلین، آلمان

حق گرفتنی است نه دادنی!
جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۳
۳۸
scandal - برلین، آلمان

جای فرهنگ زن و مرد آلمانی خالی! زن خود را لخت میکرد و ..... خود را به آخوند نشان میداد و مرد آلمانی در حد مرگ او را لگدمال میکرد! باید آلمانی رفتار کرد تا به حق خود در ایران رسید وگرنه باید ۴۰ سال دیگر شاهد این اعتراضات آبکی دو طرفه باشیم
جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۷
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

هنوز مردم آماده نیستند اگر اماده بودند باید حسابی کتکش میزدند
جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
۴۴
behran - کردستان، ایران

این ویدیو باید قسمت دومی نیز داشته باشد و آن هم ضرب و شتم این آخوند تا مرز هلاکت است، آنوقت خواهید دید به مادر و خواهر و همسر و فرزند شما با عربده کشی جلوی چشمتان، بی حیا نخواهد گفت!
جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
۵۵
گفتنیها کم نیست - بخارست، رومانی

تا موقعی که چغندرهایی مثل این گوسفندهای نزدیک اخوند تو اون کشور هست اش همین اش و کاسه همون کاسه که مبادا کسی حمله کنه به اخوندو اینا از ...ه مالی عقب بمونند که شاید یه استخونی هم به انها رسید. ملت ولش کن ولش کن الکی خوش فقط بلدن بهمدیکه پز دوقرونی بدن . به قول بهران عزیز همچین باید اخونده رو با بیل خاموشش میکردن که سوخته گیو شکستگیه بدنش به ۱۲۰ درصد( درصدیش فقط شوخیه )میرسید تا بقیه مفتخوران که با پول مردم گردن کلفت میکنن و به همون هم عربده میکشن درس عبرت میبود ولی افسوس که این مزرعه رو اب گرفته و دهقان مصیبت زده رو خواب گرفته.
جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
۲۴
یا فاطمه زهرا - آرهوس، دانمارک

کسانی که با کم پوشی، بد حجابی و ترویج به نشان زینت آلات را دارند، بدانند که جامعه اسلامی با این اشخاص برخورد قاطعانه و گفتار خداوند به این امر را با جدیت دنبال خواهند کرد.
جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
۵۵
گفتنیها کم نیست - بخارست، رومانی

[::یا فاطمه زهرا - ملمو، سوئد::]. تفکر عین بلبل . ازین شاخه به اون شاخه میپری و انور جوب هم که اصفهانی بازی درمیاری. اخه هموطن (چون فارسی نوشتی میگم هموطن میتونی هموطن لاریجانیها و نقدیها باشی ) شما که اینهمه ارادت داری به حجاب و برقع و ماسک عربی با دخترخانومهای موطلایی و چشم ابیه مالمو عاقبتت جهنم که روشاخشه البته اگه راست نوشته باشی که مالمویی و از پنجاب کامنت نذاری.
جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
۵۳
آزاذه - تهران، ایران

[::scandal - برلین، آلمان::]. کاملا موافقم. با چنگ و دندون باید حقتو پس بگیری. حق گرفتنی است
جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
۵۳
آزاذه - تهران، ایران

ما خیلی چیزها را در فرهنگمان باید تصحیح کنیم. گفتن حاج آقا حاج خانم کربلایی مشهدی سید و هزار کوفت و مرض دیگه که عین بختک رو فرهنگمون افتاده
جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹
۴۴
Pir00z - آخن، آلمان
واقعا خاک بر سر اون بیغیرتایی که ایستادن نگاه میکنن بیشعورا.چرا همچین چیزایی ما نمیدیدیم؟به جون خودم اگه من بودم یه فندک میگرفتم اول زیر اون ریشای کثیفش بعدش از پس گردن میگرفتم پرتش میکردم بیرون که یاد بگیره تو زندگی بقیه دخالت نکنه
جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱
۵۳
آزاذه - تهران، ایران
[::حسین سلطانزاده - برلین، آلمان::]. و خودشو لخت میکردندتا ادب بشود و حرمت نگه دارد
جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
۵۳
آزاذه - تهران، ایران

[::یا فاطمه زهرا - ملمو، سوئد::]. حضرت فاطمه! خدمت محترمتون عرض شود که این جامعه به برکت اسلام و آخوند و ملا تمام ارزشهای اخلاقی اش را از دست داده و رو به سقوط است. امر به معروفتون هم برای کسانی بکنید که دوست دارن به بهشت برن وابزار چپولی کردن مایحتاج مردم دستشون است. حجاب هم شخصی است و شما حق ندارید در مسایل شخصی مردم دخالت کنید و ور بزنید.
جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵
۷۷
چهارشنبه سوری ایران - فرانکفورت، آلمان
وقتی یک اخوند فرومایه رذل برای زنی ب....میکند میاد جلو به بهانه حجاب با او سر حرف را باز میکند مردم هم هنوز این موضوع را نمیدانند و با او شروع بصحبت میکنند
جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶
۲۴
یا فاطمه زهرا - آرهوس، دانمارک

[::آزاذه - تهران، ایران::]. بله شخصی است، ولی در خانه و فقط جلوی محرم. ولی در ملا عام عمومی است. این قانون خداوند متعال است و شریعت ایجاب می‌کند که آمران امر به معروف و نهی از منکر این اشخاص را ارشاد کنند.
جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴
۷۷
چهارشنبه سوری ایران - فرانکفورت، آلمان
شوهر زن بایست به اخوند ...حروم لقمه پست فرومایه رذل بگه تو نامحرمی اجازه نداری با زن من صحبت کنی
جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱
۵۵
گفتنیها کم نیست - بخارست، رومانی
[::یا فاطمه زهرا - ملمو، سوئد::]. ت ع منی که از ریش و پشم این ارازل خوشم نمیاد و حالمو بهم میزنه باید بگیرم تو خیابون ریششونو با قیچی عین پشم گوسفند بچینم یا هر چی به شما تفکرات اسلامی مربوط میشه شخصیه و غیراین هر چی به مزاج شما نمیخوره میتونین با زیرشلواری بپرین تو زندگی و خلقیات مردم که فقط به نظر شما مریخیها مبتذله.
جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
۵۳
آزاذه - تهران، ایران
[::یا فاطمه زهرا - ملمو، سوئد::]. حالا اگر به شما بگم من متنفرم و حالت تهوع میگیرم که مسلمان باشم جوابتون چیه؟؟
جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴
۵۳
آزاذه - تهران، ایران
[::یا فاطمه زهرا - ملمو، سوئد::]. در ضمن علم الهدی گفته چیزهاتون را به پای رهبر بریزید در این مورد هم توضیح بدید.
جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۳
۵۳
آزاذه - تهران، ایران
[::یا فاطمه زهرا - ملمو، سوئد::]. طرز لباس پوشیدن چه در خانه چه در ملا عام شخصی است تا زمانی که العورت پوشیده باشد
جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲
۵۳
آزاذه - تهران، ایران
[::یا فاطمه زهرا - ملمو، سوئد::]. در ضمن دین ساخته دست بشر است و جدیدا هم در قم ثابت شد کتاب قرانتون که بدست عثمان ادیت شده ناقصه و نسخه های بسیاری داشته و منتظر دو جلد دیگه اش هستند که مهدی از ته چاه جمکران در بیاره.
شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.