اعترافات یک متجاوز سریالی در شرق تهران - ویدیو

در این فیلم اعترافات یک متجاوز سریالی را می بینید که بچه ها را می دزدیده و با انداختن آنها به داخل حفره ای مخوف در شرق تهران مورد آزار جنسی و تجاوز قرار می داده است. این کودک آزار سرانجام توسط پلیس آگاهی دستگیر میشود. فیلمی که می بینید بدون سانسور پرده از گوشه ای از جنایات او بر می دارد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۱۰۷
ایرانفردا - لندن، انگلستان

تجاوز یکى از جنایت هایىه که ریشه روانى داره و لذت جنسى دلیل اصلیش نیست. این آدم اگه به گذشته اش سر بزنیم، احتمالا یا خودش به یه صورتى قربانى خشونت بوده، یا با دیدن مکرر خشونت در خانواده اش، این موضوع براش عادى شده، ریشه تجاوز در واقع تحمیل زور بر قربانیه و لذت از این که قربانى توانایى دفاع از خودش رو در برابر خشونت که بهش تحمیل میشه رو نداره و براى متجاوز، قربانى ضعیف تَر طعمه هاى بهترى هستن. جامعه اى که هر روز شاهد خشونت و جنایت و قتل و زورگیری و اعدام و شلاق در ملا عام هست، آینده بهترى نمیتونه داشته باشه.
شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

یکی از اموزه های اسلام برای پدر و مادرها این است که از همان کودکی به بچه هایتان یاد دهید که بچه هایتان به حرف بزرگتر از خودش گوش کنند و فرامین بزرگترها را انجام دهند. این نیروی اگاهی هم به مردم پیشنهاد میدهد که به بچه هایتان نه گفتن یاد دهید. حالا مردم قسم حضرت عباس را بپذیرند یا دم خروس را ؟
شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

اینها تربیت شده نظام مقدس اسلام ناب محمدی هستند که یکی از ترس قاتل میشود ویکی مثل سعید طوسی بدون قتل یکی مواد میزند آن یکی غرق خلسه قرآن اقدام به تجاوز میکنند
شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
۳۴
مساوات - مساوات، ایتالیا

در فیضیه قم از این اتفاقات زیاد میافتد به همین دلیل در بحث شیرین لواط که مرحوم آیت الله گیلانی به تفصیل شرح داده بودند گفته شده که اگر تا ختنه گاه داخل شود عمل لواط صورت نگرفته ولی اگر تا بیخ وارد شود لواط است به همین دلیل باید از فاعل و مفعول سوال شود که دخول تا کجا بوده تا ختنه گاه یا تا بیخ؟ سپس حد شرعی را اعلام نمایند.
شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
این با اینکه معتاده هنوز ته چهره خوبی داره. معلومه دوران نوجوونی خیلی ازش سواستفاده شده. لات ها خیلیهاشون یه پسر نوجوون خوشگل رو به عنوان دم دستی (بهش میگن چاقال) کنار خودشون نگه میدارن چون کسی گیر نمیده و میتونن باهاش توی پارکها و جمع های عرق خوری رفع حاجت کنن. این الاغ هم یکی از همون بدبختهاس که عقده های اون دوران به این روز انداختتش. والا در حالت عادی رابطه با همجنس چندش آوره و خودارضایی خیلی باشخصیت تر از همجنس بازیه.
شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
۴۴
Cyrus749 - برایتون، انگلستان
[::amirgheryou - تهران، ایران::]. آره اینجور مسائل بین ... خیلی رایج هست اکثرا چآقال میشن.
شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
۵۸
دانای نادان - زووله، هلند
با کوچکترین تغییر تو گذشته می‌تونست جای مجرم و بازپرس عوض بشه. باید تو این شرایط همه جامعه بازجویی بشن، نه فقط شخص متهم
شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳
۵۲
pull.over123 - تهران، ایران
جالب بود بعد از هرجمله ش یک اقا میگفت...به هر حال اگر دست من بود تک تک فروشنده های موجود در ایران رو پس از یک فرصت نهایی و در صورت تکرار،جمع میکردم و میبردم میرختمشون تو دریا. جلوی مواد رو بگیرید. این روزها میگن همه چیز گرون شده الا مواد.
یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۸
۵۴
Say good bye to religion - ونکوور، کانادا
بی شعور تر از این متجاوز اون مجری احمق و بیسواده که نمی‌دونه این شخص باید از طرف یک روانشناس مورد ارزیابی قرار بگیره مملکت نیست باغ وحش ....
یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۰
۵۸
دانای نادان - زووله، هلند
گذشته من و تو با اون اگه یه کوچولو با هم عوض میشد، شاید من یا تو جای اون شخص نشسته بودیم. همیشه فقط یک شخص مجازات می‌شه در حالی‌ که کل اون جامعه مقصر هستن
یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.