آخوند: گوسفندان اسماعیل در کربلا آب و علف نمی خوردند!

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۱۰۷
ایرانفردا - لندن، انگلستان

بیشتر از مزخرفاتى که این آخوند میگفت، اون گوسفند. هایى که اون پایین تو سر خودشون میزدن منو بفکر انداخت!! با اینا شدیم هشتاد میلیون؟؟؟
شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۶
۵۳
گل پام چال - دانتس، آلبانی

حیف از علف که به این جماعت بدین .مردم مریض .دو گانگی موج میزنه تواین ادمها
شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۳
۳۸
زنبور - کپنهاک، دانمارک

اسماعیلم گفت برای گوسفندا خورشت قورمه سبزی با نوشابه بیارن برای اونایی هم که تو سرشون میزنن یونجه با ..... شُتر که مُخشون تقویت بشه
شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
۳۸
ارژن پارت - شیراز، ایران

واقعا که الحق خودت خیلی گوسفندی . و همون خاک کربلات تو سرت !!! عوضی . پفیوز !
شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

پروژه گوسفند سازی به این میگن تحمیق سیستماتیک یک ملت توسط عراجیف یک پوفیوز
شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
۶۴
zarduscht - فرانکفورت، آلمان

من مانده از این ملت .که چرا بر سر می‌‌زنند ؟ ۱۰ دقیقه زر می‌‌زند. در مورد مکالمه ادبی‌ گوسفند و اسماعیل. دست آخر یک جمله کوتاه از کربلا. خوب باشد. همه این جفنگ پا ممبری قبول.ولی‌ چرا از همان اول زار می‌‌زنند؟ برای چه کسی‌ زار می‌‌زنند.؟ برای گوسفند. و گوشت کیلو ۲۰۰ تومن؟ یا برای اسماعیل؟ گوسفند که در آخر مکلمه ادبی‌، ذکری هم از کربلا کرد. قبل از آن که سخن از علف آب. در سرزمین بختیاری یک علفی است .به نام چیویل. یک علف سمی است. گوسفند و گاو را مانعه میشوند .که از آن بخورند .اگر بخورند دل درد می‌‌گیرند. و اشتها ندارند. برادر لر در این زمان آستین را بالا می‌‌زند. و از عقب و جلو دست را. بقیه آن خود دیگر فانتزی داشته باشید. من فکر کنم. اگر این اسماعیل بجای پیغمبر بازی . زبان گوسسفندی که می‌‌توانست. از گوسفند می‌‌پرسید ؟ چتونه عزیزان من؟ بهتر می‌‌توانست .درد دل گوسفند را کشف کند. نمی‌‌دانم ؟ بردار ارشادی یک پرسش. شما که عربی‌ خوب بلد هستید؟ امکان دارد. که در عربی‌ کربلا معنی‌ گیاه چیویل دارد؟ منطقی‌ تر است. اسماعیل : گوسوند چرا نمی‌‌خوری ؟ گوسوند : کربلا کربلا . ترجمه می‌‌شود. چیویل چیویل
شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
۵۸
فضول میرزا - استکهلم، سوئد

بنازم به نبوت اسماعیل! حتی قوچ میدانست موضوع چیه ولی نبی خدا نمیدونست! بر پدرت لعنت با این اراجیف گفتنت و خاک توی سر خیل گوسفندانی که دارن توی سرشون میزنن! بخدا که همین حکومت از سرتون هم زیاده! اینقدر توی سرتون بزنین تا نسلتون ساقط بشه!
شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
۵۵
گفتنیها کم نیست - بخارست، رومانی
خوب گوریل چون میدونستن در اینده دور حیواناتی دوپا با عبا عمامه با کلی پشم و پشوم پراز شپش که براشون بتونه یونجه به اندازه کافی باشه. چون اون حیوانها مظلوم میدونستن شما سه نقطه ها فقط به شکم و زیر شکم فکر میکنید. گرفتاری ما مردم ایران اینه که گوسفندهای اسی شما رو شناخته بودن سالها پیش ولی باصطلاح تحصیلکرده های ما ۵۷ خودشون بستن ..ون یکی مثل شما.
شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
۵۳
آزاذه - تهران، ایران
عاشورا ! کربلا! مردم گوشت نخورید ! علف نخورید !
یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۳
۳۹
janahi - دبی، امارات متحده عربی
اون گوسفندان هم همخانواده همین گوسفندان بودند که پایین منبر نشستند و به حرفای شما گوش میدند اینها هم علف نمی خورند
یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.