زن جوان در پی ارتباط با دوست همسرش ، دستور قتل شوهرش را به او داد + ویدیوی مصاحبه با هر دو

رکنا : دختر جوان وقتی دید نامادری‌اش به کمک یک مرد دست به قتل پدرش زده و ادعاهای دروغینی برای انگیزه این جنایت داشته، سکوتش را شکست و دست به افشاگری زد.
 

 30 آبان ماه امسال پسر جوانی پای در کلانتری 130 نازی‌آباد گذاشت و از ماجرای ناپدید شدن پدرش خبر داد که در این مرحله تیمی از ماموران پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران وارد عمل شدند.

 
کارآگاهان در گام نخست پی بردند که مرد 55 ساله پس از جدایی از دو همسرش با زن جوانی به نام سمیه 32 ساله ازدواج کرده است.
 
کارآگاهان به سراغ سمیه رفته و این زن ادعا کرد اطلاعی از سرنوشت همسرش ندارد و نمی دانم مجید کجا رفته است.
نخستین سرنخ
کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات پی بردند که سمیه و مجید با توجه به اختلاف سنی زیادی که با هم دارند از چندی قبل دچار اختلاف شده بودند تا اینکه تجسس‌های پلیسی مشخص کرد سمیه با مرد جوانی به نام امیر ارتباط پنهانی دارد.
 
بدین ترتیب ماموران بار دیگر به سراغ سمیه رفتند و در تحقیقات پلیسی، سمیه وقتی دید راز خیانت به شوهرش فاش شده پرده از جنایت خونین شوهرش برداشت.
 
سمیه ادعا کرد که به اجبار خانواده‌ام با مجید ازدواج کردم و در حالیکه او مرد هوسرانی بود همیشه به من خیانت می‌کرد تا اینکه از چندی قبل با امیر که از دوستان شوهرم بود آشنا شدم.
 
وی افزود: امیر چند سالی بود که از همسرش جدا شده بود و می‌دانست که شوهرم به من خیانت می‌کند به همین خاطر از او کمک خواستم تا مرا از دردسرها و اختلافاتی که با شوهرم داشتم نجات دهد.
 
زن جوان ادامه داد: مجید چون دوبار طلاق گرفته بود نمی‌خواست مرا طلاق دهد به همین خاطر نقشه قتل را طراحی کردم و تصمیم به کشتن مجید گرفتم.
 
سمیه گفت: روز حادثه امیر با خودروی دوستش به دنبال من و مجید آمد و به بهانه پیدا کردن چند زیرخاکی به کیلومتر 55 جاده قدیم قم رفتیم و در آنجا امیر با ضربات چاقو به گردن شوهرم دست به قتل زد و ضربات نهایی به گردن باعث بریده شدن سر مجید شد که در این مرحله با اطمینان از مرگ شوهرم ، جسدش را در همانجا رها کردیم و به تهران بازگشتیم.
دستگیری دوست خیانتکار
همین کافی بود تا کارآگاهان در عملیاتی غافلگیرانه امیر 49 ساله را در جنوب تهران دستگیر کنند.
 
امیر ابتدا سعی داشت خود را بیگناه معرفی کند اما وقتی دید سمیه که علاقه زیادی به او دارد پرده از راز جنایتشان برداشته لب به سخن باز کرد.
 
مرد جوان به ماموران گفت: مدتی بود که سمیه آشنا شده بودم و به خاطر محبت‌هایی که به من می‌کرد علاقه پیدا کرده بودم به همین خاطر وقتی سمیه از من خواست تا شوهرش را از بین ببرم پذیرفتم.
 
وی افزود: من و سمیه همدیگر را عاشقانه دوست داشتیم و روز حادثه با نقشه قبلی مجید را به محل جنایت کشیدم و دست به قتل او زدم.
 
این مرد ادامه داد: قرار بود بعد از جنایت با همدیگر ازدواج کنیم اما قبل از رسیدن به هم دستگیر شدیم و حالا اگر هم اعدام شوم ناراحت نیستم چون تنها کمبود زندگی‌ام عشق بود که از سمیه آموختم.
افشای دروغ‌پردازی‌های عاملان جنایت
دختر مجید بعد از اینکه اظهارات نامادری و قاتل پدرش را شنید برای روشن شدن جزئیات پنهان این حادثه و افشاگری ادعاهای دروغین نامادری‌اش با خبرنگار رکنا تماس گرفت و به گفتگو پرداخت.
 
چند سال قبل پدر و مادرت از هم جدا شدند؟
مادرم 12 سال قبل از پدرم جدا شد و در این سالها ما همیشه با پدرمان رفت و آمد داشتیم و حتی گاهی اوقات به ما نیزکمک می‌کرد.
 
سمیه از ازدواج با پدرت ناراضی بود؟
نه، حتی او با خواهر و برادر به خانه پدرم آمدند و از پدر من خواستگاری کردند.
 
سمیه با پدرت چطور آشنا شد؟
سال 92 بود بینی برادرم شکسته بود و در بیمارستان بودیم که در بیمارستان داماد خانواده سمیه با پدرم آشنا شد و وقتی فهمید پدرم تنها است خواهرزنش را پیشنهاد داد و خیلی جالب بود که بعد از مدتی مادربزرگم با ما تماس گرفت و گفت که برای پدرت خواستگار آمده است.
 
شما با ازدواج پدرتان راضی بودید؟
ما مشکلی با ازدواج پدرم نداشتیم اما سمیه دختری نبود که پدرم با او ازدواج کند، از نظر فرهنگی و خانوادگی ضعیف بودند و حتی وقتی با پدرم ازدواج کردند با عمه‌هایم برای سمیه به خرید رفتیم که لباس تنش تمیز و نو باشد.
 
چرا پدرت تصمیم به ازدواج گرفته بود؟
پدرم خانواده سنتی داشت و می‌ترسید که در پیر تنها باشد به همین خاطر ازدواج کرد.
 
رابطه‌ات با سمیه چطور بود؟
او از همان روز اول که برای خرید انگشتر به بازار رفته بودیم ساز مخالف می‌زد و جالب این بود که خودش مهریه‌اش را اعلام کرد.
 
شنیدم پدرت خیانت کرده بود؟
دروغ است. این زن آنقدر در محل زندگی پدرم شیطنت کرده بود که باعث بی‌آبرویی خانواده ما شده بود که دوستانم و بستگانمان با من تماس گرفتند و از رفتارهای عجیب این زن صحبت می‌کردند. سمیه آنقدر روی پدرم تسلط داشت که باعث شده بود دیگر ما با پدرم تماسی نداشته باشیم، چطور پدرم می‌توانسته با وجود سمیه خیانت کند.
 
سمیه مانع تماس شما با پدرت شده بود؟
بله، پدرم هر وقت می‌خواست با ما تلفنی صحبت کند باید سمیه در کنارش حضور می‌داشت و صدای ما را از بلندگویی تلفن می‌شنید. حتی یکبار از پدرم خواستم تنها صحبت کنیم و درباره رفتارهای زنش در محل حرف بزنیم که سمیه گوشی را گرفت و با ناسزاگویی تلفن را قطع کرد.
 
از چه زمان دیگر از پدرت خبر نداشتی؟
4 ماه قبل از پدرم سمیه باعث شد تا پدرم دیگر با ما قطع رابطه کند، حتی عید امسال وقتی برای دیدن پدرم به خانه‌شان رفتیم در را به روی ما باز نکرد در حالیکه پدرم داخل خانه بود.
 
علت رفتارهای سمیه چه بود؟
نمی‌دانم،برای ما هم جالب بود، پدرم یک آدم وابسته به خانواده بود و هر روز به دیدن پدر و مادرش می‌رفت اما این زن باعث شده بود که پدرم از مادربزرگم جدا شود و با همه قطع رابطه کند.
 
پدرت وضعیت مالی خوبی داشت؟
پدرم همه داریی‌هایش از ارثیه پدری‌اش بود.
 
سمیه به پدرت رسیدگی می‌کرد؟
از سال 92 هیچ یک از همسایه‌ها ندیده بودند که سمیه غذا درست کند و همیشه از بیرون غذا می‌گرفتند و نمی‌دانم سمیه چطور پدرم را تحت سلطه خودش در آورده بود.
 
از چه زمان نگران پدرت شدی؟
یک ماه قبل از ناپدید شدن پدرمان بود که شنیدیم کسی از پدرمان خبر ندارد و ما که سرنوشت او بودیم از پلیس کمک خواستیم.
 
سمیه به پدرت علاقه داشت؟
سمیه از روستا به شهر آمده بود و خودش را گم کرده بود و رفتارهایش باعث بی‌آبرویی ما در محل پدرم شده بود. سمیه هیچ احساسی نداشت و تنها خودش را می‌دید چون در مصاحبه‌ای که با شما داشت درباره پسر 3 ساله‌اش حرفی نزده بود در حالیکه ما یکی از نگرانی‌هایمان سرنوشت برادر ناتنی‌مان است.
 
برادرتان را ملاقات کردید؟
روزی که سمیه دستگیر شد برادر ناتنی‌ام در آغوش برادرم بود که او را به بهزیستی بردند و منتظر هستیم تا کارهای پدرم انجام شود، برادرم در تلاش تنها هدف زندگی اش کمک به برادر ناتنی‌مان است.
 
فکر می‌کردید سمیه دست به قتل بزند؟
نه، موضوعی که ما را بیشتر ناراحت می‌کند خونسردی قاتل و سمیه است که چقدر راحت درباره کشتن پدرمان حرف می‌زنند.
 
احتمال دارد آنها را ببخشید؟
نه، آنها بی‌رحمانه پدرمان را به قتل برسانند.
 
حرف آخر؟
این زن بعد از قتل، از حساب پدرم یکبار مبلغ 17 میلیون تومان برداشت و بار دیگر 126 میلیون تومان پول برداشت کرده است.
 
بنا به این گزارش، سمیه و امیر برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار دارد.
مرد بنگاهدار که عاشق همسر دوستش شده بود ، به دستور این زن , شوهرش را کشت - بخش اول
مرد بنگاهدار که عاشق همسر دوستش شده بود ، به دستور این زن , شوهرش را کشت - بخش دوم
مرد بنگاهدار که عاشق همسر دوستش شده بود ، به دستور این زن , شوهرش را کشت - بخش سوم
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۱۰۷
ایرانفردا - لندن، انگلستان

پاسخ همه سؤال ها تو ایران به جنایت ختم میشه. خبر مرگتون عاشق شدین، جدا بشین و هر غلطى که میخواین بکنین، چرا جنایت؟ ولى مگه پول میذاره؟ هم پول رو میخوان هم عشق رو هم رفع مزاحمت بدبختى که زندگیش رو به این خیانت باخته!!
‌چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
۶۵
mehdi sadigh - دوسلدروف، آلمان
اینا انسانن؟؟
‌چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
۵۷
Hatef - پاریس، فرانسه
و این نمونه اى کوچک ولى کاملا گویا از اخلاق و فرهنگ حاکم بر کشور بلازده ماست. واقعا همه چیز برعکس شده است. شخصى که خود در کمال خونسردى در حال انجام جنایت است، به مقتول میگوید مرتکب خیانت شده است!! و احتمالا اندکى هم مفتخر است که عمل جوانمردانه اى انجام است!
‌چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
خیلی جالب است این زنیکه شوهرش را به کشتن داده چون به او خیانت کرده, ولی اینکه خودش هم به شوهرش خیانت کرده قبل از کشته شدن شوهر خیانت نمی داند , عشق میداند ! {حتما" این زن و مرد خیانتکار جانی میخواهند بعداز مرگشان از عشقشان داستان عاشقانه برایشان بسازند} اگر جای ان خبرنگار میبودم به این زن و مرد قاتل می گفتم شما هم که عاشق همدیگر شدی خوب شما هم به کسی خیانت کردی و عشقتان , عشقی بوده که در چهارچوب خیانت به شوهر و رفیق بوده پس باید شما را هم قبل از انکه کسی را میکشتید کشته شوید چون شما هم خیانتکار هستی !.
‌چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
۵۳
آزاذه - تهران، ایران
[::ایرانفردا - لندن، انگلستان::]. جنایت اصلا کار درستی نیست. ولی تمام اینها برمیگردد به اینکه زن جوان نمیتونست با وجود خیانتهای شوهر پیرش جدا بشود و طلاق بگیرد. یعنی یک آدم زندانی و اسیر که هر روزش زجر است
‌چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
۵۸
فضول میرزا - استکهلم، سوئد
یعنی تو بخاطر این زنیکه هشلهف دوستتو کشتی؟!
‌چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
۵۳
آزاذه - تهران، ایران
عشق و عاشقی بد نیست. اگر این زن و مرد آزاد بودند که به هم برسند هیچ جنایتی اتفاق نمی افتاد. تمام جرم و جنایت هایی که در جامعه ما اتفاق می افتد اعم از قتل و دزدی و خشوت و فسادبیشتر به دستورات مبین زن ستیز اسلام برمیگردد. زن ستیزی مرد ستیزی میارد. انسانها همه باید آزاد فکر کنند و آزاد زندگی کنند. ننگ بر اسلام
‌چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷
۵۳
آزاذه - تهران، ایران
[::فضول میرزا - استکهلم، سوئد::]. محدود کردن و بدبخت کردن زنان یکه جامعه گریبانگیر مردان آن جامعه هم میشود.
‌چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
۵۳
آزاذه - تهران، ایران
ظلم هر روز به یک زن و تجاوز کردن به زنی که دوستت نداره حتی اگر رسما همسرت باشد و میخواد ازت جدا بشه خطرناکه آقایان. زنان باید حق طلاق داشته باشند ومثل یک انسان برای زندگیشون خودشون تصمیم بگیرند.
‌چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱
۵۳
آزاذه - تهران، ایران
[::mehdi sadigh - دوسلدروف، آلمان::]. بله اینها انسانند و قاتل مادرزاد آفریده نشده اند. کاری که کرده اند قابل توجیه نیست ولی اگر به خواسته های انسانیشون توجه می شد و آنقدر احساس بدبختی نمی کردند حداقل آدم نمی کشتند.
‌چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵
۱۰۷
ایرانفردا - لندن، انگلستان
[::آزاذه - تهران، ایران::]. اینها رو از صدقه سر اسلام زن ستیز مردسالارداریم ، اجازه میده مرد هر غلطى دلش میخواد بکنه و حتى اجازه رهایى رو هم نمیده به زن!؟! کى میاد روزى که از شر این دین پر از خرافه و نفرت و خشونت و رَیَا نجات پیدا کنیم؟؟
‌چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳
۵۳
آزاذه - تهران، ایران
[::ایرانفردا - لندن، انگلستان::]. زمانی از دست این دین آزاد میشویم که هیچ کدوممون فکرا زبانا و عملا از این دین و دستوراتش پیروی نکنیم و مثل یک انسان با استفاده از عقلمون و بدون تعصب فکر کنیم و تصمیم بکیریم
‌پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۹
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
یگ جانور بی شخصیت و یک درنده بی احساس یک خیانتکار بالفطره که خارج از نظام یک فرد معمولی زندگی نکبت بار خودش را سپری میکند میگوید ( اگر من را اعدام کنند تاراحت نیستم چون عشق را از این زن هر جائی بی پدر مادر اموخته ام) یک لحظه بصورت مسئله فکر کنیم. یک لحظه با خودمان تنها باشیم و بمزخرفات و چرندیات این دوجانور که نام پدر و مادر را هم یدک میکشند دقت کنیم خواهیم دید که اکثر قریب باتفاق جانوران درنده و بی احساس شبیه همدیگر هستند و شبیه همدیگر فکر میکنند.یک زن روستائی بیسواد که قبلا شوهر داشته و بدلایلی انرا ترک گفته و مسئولیت کودکی را متعهد است با یک برنامه تعیین شده وارد کانون زندگی فرد دیگر ی میشود که قبلا دو ازدواج ناموفق داشته و بر حسب اظهارات دختر فرد مقتول طبیعتا دارای احساس و عاطفه یک پدر مسئول را هم در خود حس مینموده و از انجائیکه یک فرد اعم از زن یا مرد کارنامه ناموفق از گذشته خود داشته اندبهر حال در صدد تشکیل یک کانون مجدد برای خود میگردند. افرادی که پس از ان ناکامی ها عامل جنایت میگردند مسلما کسانی هستند که دارای ذات و تفکر عقب مانده و جنایتکارانه میباشند و هزاران بهانه
‌پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
بهانه های رنگارنگ در استین دارند. این زن هر جائی بی پدر مادر از همه چیز میگوید جز از خلقت کثیف خود. زنان فاحشه اولین مطلبی را که ش.هر خود را متهم میکنند داشتن رابطه نامشروع با زن دیگری است. این زن خود کانون فساد است اما میگوید شوهرم فساد اخلاق داشته. این زن روستائی بیسواد بجای انجام وظیفه یک مادر یا یک زن تماما با شوهر و مرد مورد علاقه اش بوده.ان مردک معتاد سابقه دار که زندگی ان از پدر سوخته بازی های رایج سپری میگردد کاریی یجز خیانت بدوست و فامیل ندارند و چون این زن روستائی بیسواد را اماده همه گونه نیاز های خود دیده و از طرفی از انجائیکه زنان شکار چیان ماهری هستنداین مردک دلال دروغ گوی پشت هم انداز را فرد مناسب نظریات شوم خود دیده ضمن ارتباط بسیار صمیمانه پیاز داغ های داخل رختخواب را انچنان زیاد نموده که این مردک ابله حاضر بانجام هر جنایتی شده .مشکل از دین نیست.مشکل از ذات بد ما انسانها ست.همه مردم مسلمان زنان انها اقدام بجنایت میکنند.همه مردم در زندگی شخصی مشکلات داخلی دارند ایا زنان انها اقدام بقتل شوهران خود میکنند؟؟مسائل را عاقلانه برسی کنیم. نه از روی تعصب و گرایشات جنسیتی
‌پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
۵۳
آزاذه - تهران، ایران
[::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان::]. بیسوادی ، اعتیاد, خیانت, قتل, فاحشگی و موارد دیگر ناهنجارهای اجتماعی هستند و باید بدرستی ریشه یابی بشود و به افراد جامعه آگاهی و کمک های لازم داده بشود تا امنیت جامعه تضمین بشود. متاسفانه حکومت دینی به غیر ازتوقع اطاعت کور کورانه دستورات ۱۴۰۰ سال قبل وحشیان از مردم کار دیگری نمیکند و نتیجه اش این است که میبینید
‌پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
۶۳
بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
خانم ها و اقایان: در جامعه ای که دین حاکم باشد. ایا محصول مسموم ان به غیر از بیسوادی ,فقر, فلاکت, اعتیاد ,کشتار ,و بدبختی چیز دیگریست؟ ایا در محیط خودمان شما چیز خوب و ارزشمندی سراغ دارید, که با اصول و حقوق و مبانی شهروندی هم سو باشد؟ چرا این نابسامانی ها فقط گوشواره ما شده؟ دوستان: اینجاست که در اکثر موارد زن مجبور میشود, بر اساس نیاز مادی خود, و یا تصمیم کدخدا و مُلا به نوعی مرگ تدریجی را انتخاب کند! و با شخصی تن به ازدواج بدهد, که از پدرش بزرگتر است. ایا در این رابطه زناشویی عشقی نهفته است؟ چرا در جوامع مدرن و ازاد و باسواد که زنان دارای حقوق برابر, حتی بیشتر از مردان هستند این فجایع زبانه نمی کشند؟ بنجامین_فرانکلین بدرستی اشاره میکند : آنجا که ازدواجی بدون عشق صورت گیرد/ حتمأ عشقی بدون ازدواج در ان رخنه خواهد کرد. ایام بکام
‌پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
۶۳
بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
[::آزاذه - تهران، ایران::] افرین و درود برشما 🤝.
‌پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
۵۳
آزاذه - تهران، ایران
[::بلوچ اسلو - اسلو، نروژ::]. 🍷🍷🍷🍷🍷
‌پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
ازاده تهران.فرمایشات شما بسیار منین و قابل قبول. اما در رابطه با این زن که فردی است دارای بیماری جنسیتی ودارای تفکرات خاص خودشان. این چنین موجودی اگر در دل سوئیس هم دنیا میامد سرنوشتی غیر از این نداشت. تنها با این تفاوت که این چنین زنی در یک کشور ازاد قادر خواهد بود برای ارضا تمنیات درونی خود در کلوپ های خاصی ثبت نام کند که افراد گوناگون بدون دیدن چهره ان نیاز های جسمی و جنسی خود را تامین کنند. دامنه فضاحت اخلاقی این زن بان جائی رسیده که برادرش اقدام به پیدا نمودن شوهر برای او میکند تا با بستن این فرد بخیک یک مرد از شر بی ابروئی های مرسوم نجات پیدا کنند.تبعیض قوانین اجتماعی را قبول میکنم اما برای یک چنین فردی که از چهره ان شما میتوانید قضاوت کنید اینگونه تبعیض ها در ایشان بی اثر است. مسلما از داخل همان دهی که ایشان دنیا امده و رشد نموده زنان بسیاری وارد دانشگاه شده اند یا دارای شغل اجتماعی ابرومند هستند.اما این زن از زندگی شخصی خود جز داشتن یک ارگان قوی زنانه که ارضاء ان در این عصر و زمانه و در این کشور جز بد نامی و قتل وراهی را که ایشان ظی نموده راه دیگری نیست
‌پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱
۵۳
آزاذه - تهران، ایران
[::واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان::]. کار بر محترم, انسانهایی که در بزرگی جنایتکار و خلافکار میشوند اکثرا دوران بچگی نامناسبی داشته اند. این افراد اگر از طرف دولت و جامعه کمک میشدند و اگر کسی را داشتند که کمک بگیرند مسلما وضع بهتری داشتند. ما همه انسان هستیم و دارای عواطف انسانی و به جای متهم کردن افراد ضربه خورده جامعه به بیسوادی و فاحشگی و معتادی و ....باید درد آنها را بفهمیم و بتوانیم با آنها صحبت کنیم. همه ما شرایط زندگی یکسانی نداشتیم. بعضی افراد خانواده ای نداشتند که بتوانند به آن تکیه کنند و جامعه و دولت موظف است سرپناه و مشاور برای این افراد مهیا کند. افراد جامعه باید بتوانند به این اشخاص به عنوان یک انسان نگاه کنند و در این صورت میتوانند دستی به کمک این انسانهای صدمه خورده و تنها دراز کنند و مورد اعتماد این اشخاص واقع بشوند. حتی در صورت فرمایش شما اگر زن یا مردی میل بالای جنسی داشته باشد جامعه باید قوانینی داشته باشد که این اشخاص با کمک گرفتن از مشاوره و مددکار اجتماعی بتواند براحتی از همسری که دوست ندارند جدا بشوند و با فرد مورد نظرشان زندگی کند.
جمعه ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۷
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
ازاده بدلیل اشتباه در ارسال پاسخ بشما که از طرف من صورت گرفته سایت کامنت من را باینجانب مرجوع نمود. لذا بحث فی مابین فعلا مسکوت میماند تا در یک پست مناسب این بحث را ادمه دهیم . موفق باشید
شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.