پیکان صفر کیلومتر؛ ۲۰۰ میلیون تومان!

ویدئویی که می بینید، یک دستگاه پیکان مدل ۵۱ را نشان می دهد که با قیمت ۲۰۰ میلیون تومانی اش، لوکس ترین پیکان ایران لقب می گیرد.
 

این خودرو صفر کیلومتر و دنده اتومات است و در مشخصات آن آمده: یک سال بیمه، ۳۰ سال تخفیف بیمه، بدون کوچک ترین قطعه تعویض شده. کارکرد ۱۰۰ کیلومتر (فقط از نمایندگی تا خانه راه رفته).
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۸
scandal - برلین، آلمان

پیکان جوانان را میتوانست با ۱۸۰۰۰ تومان خرید! جاوید شاه 🤴🤴🤴
‌سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۲
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

اگر ایران میبودم حتما" میخریدم!
‌سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱
۷۰
senator x - تهران، ایران
[::دوستدار - استهکلم، سوئد:یعنی از نظر روانی تا این حد وضعت خرابه؟بیچاره دکتر معالجت.
‌چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۳
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
این اتومبیل یکی از اتومبیلهای خود ایران ناسیونال بوده که میزاشتن توی نمایشگاه ها زدن تو گوشش حالا هم دارن حراجش میکنند تف به شرفتون این دزدها به هیچ چیزی رحم نمیکنند
‌چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
۵۳
گل پام چال - دانتس، آلبانی
هنوز یه سر و گردن از ماشین صفر الان بالتره.خاک برسر هر چی اخوندو اخوند دوسته
‌چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
۴۵
KTLIEBE - کاونتری، انگلستان
[::senator x - تهران، ایران::]. دوست عزیز. این ماشین عتیقه هست و کلکسیونرها در اروپا حسابی براش پول خرج میکنن. من گمان میکنم جناب دوستدار قیمت معادل در سوئد را در نظر گرفته که البته در اینصورت ارزشش را دارد.
‌چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
۷۰
senator x - تهران، ایران
KTLIEBE - کاونتری، انگلستان:هموطن عزیزم:پیکان محصولی بود از کارخانه تالبود انگلیس بود که در بنجول سازی در اروپا معروف بود و هیچ کشوری حاضر بخرید از آن شرکت نبود.تولید اتومبیل(KIA) در کره جنوبی همزمان با تاسیس تولید پیکان در ایران بود(1346)حالا خوشما قصاوت کنید که بعداز حدودنیم قرن تولید پیکان ,ما کجا بودیم و کره جنوبی کجا؟درهمان مدت ذکر شده حتی نتوانستند اتاق آنرا آببندی کنند که زمانیکه باران و برف میآمد داخل آن سیل راه نیافتد.بله عزیز این محصول حاصل خروج میلیاردها دلار و پوند,ثروت این ملت بود.این نمونه آنهم فقط بدرد ذوب در ذوب آهن میخورد,افتخاری برآن نیست .
‌چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳
۱۰۷
ایرانفردا - لندن، انگلستان
آخرین ماشینى که ایران داشتم یه پیکان مدل ٥٤ بود خریدنش ٢٢٠،٠٠٠ تومن!! حالا فکر نمیکنم بتونى دوچرخه هم خرید با این پول!!!
‌چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹
۳۸
ارژن پارت - شیراز، ایران
همسایه ای داشتیم که او هم پیکان جوانان صفر کیلو متری داشت که در حیاط خانه پارکش کرده بود و زیر لاستکهاش کارتن و مقوا میگذاشت . میگفت که انرا زیر ۲۰ هزار تومان خریده بود !
‌پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.