خزعلی: می خواستیم شاه برکنار شود چون آمد قم و گفت دوره مفت خوری گذشته است

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۳
آزاذه - تهران، ایران

واقعا ملاها آدم های عاقلی هستند
‌سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۸
۳۸
scandal - برلین، آلمان

جاوید شاه 🤴🤴🤴🤴🤴
‌سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰
۴۴
اسپیسر - لندن، انگلستان

خودشون هم می دونن که مفتخورن. مثل زالو دارن خون مردم را میکشن.
‌سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱
۶۳
greatpersian1 - وین، اتریش

اراجیف تحویل نده، آمریکا و انگلیس کودتا ۵۷ کردن
‌سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸
۱۰۷
ایرانفردا - لندن، انگلستان

مگه دروغ میگفت؟؟
‌سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳
۳۹
winnie1987 - بيرمنگهام، انگلستان

والا ما که خودمون رو جر دادیم و گفتیم چرا انقلاب شد، آنوقت این الونا از روسیه میاد مینویسه که بله من اوائل انقلاب رفتم دیدم مردم با خشم شعار میدن گفتم لابد دلیلی هست که اینطور مردم خشمگین هستند!!! دلیلی نبوده و نیست جز تحریک توده‌های خرفت و بیسواد و خرافاتی توسط آخوند که ‌ای داد دین بر باد رفت، از طرفی دیگه توسط کمونیست و مارکسیست‌های خائن و سر در اخور شوروی که ‌ای داد آمریکای کاپیتالیست حق مارو خورده!!! میخوای مردم عامی و ساده لوح ایران خشمگین نشن؟؟ اگر به حساب خشم ملت هست، پس ۴۰ سالی که آخوند کشت و ویران کرد و غارت کرد، مردم چرا انقلاب نکردن؟ لابد پس مردم راضی هستند از این وضع موجود؟ نخیر، فرق این هست که اون زمان آخوند کثافت میرفت بالای منبر تو هر محله یی از بر باد رفتن دین داد سخن میداد، از طرفی هم عاشقان شوروی با پخش اعلامیه و نشریه و جمع آوری عضو و راه انداختن سازمان و تشکل و خانه تیمی احساسات مردم رو تحریک و اونهارو نسبت به حکومت و وضع زندگی نا امید و منفی و خشمگین میکردن. به قولی اتحاد نا مقدس ارتجاع سرخ و سیاه.
‌سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷
۵۷
Hatef - پاریس، فرانسه

دردآور است اینکه ملتى با تمدنى هفت هزار ساله ، سرنوشت خود را در اختیار شیادان و مفتخوران گذاشته است
‌سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸
۳۹
winnie1987 - بيرمنگهام، انگلستان

ما که یادمون نمیره، اولین کسانی که به خمینی ملعون لقب "امام" دادن اعضای حزب توده و چریک‌ها و مجاهدین خلق بودن. این یعنی کمونیستها هم از احساسات و خرافات مردم ایران استفاده میکردن تا به چیزی که میخواستن برسن، و این هم چیزی نبود جز سقوط رژیم شاه.
‌سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

شاه واقعا" اخوندها را میشناخته برای همین به انها در قم گفته دوره مفت خوری گذشته است! واقعا" اخوندها تجربه خوبی برای کلاشی و مفت خوری در طول قرنها در ایران بدست اورده اند . نه رضاشاه کبیر و نه محمد رضا شاه موفق نشدن ریشه اخوندهای کلاش را برای همیشه در ایران بخشکانن هیچ موجب بسی مشکلات برای رضاشاه کبیر بودن و سقوط نظام شاهنشاهی در ایران. با کوشش و درایت اقای رضا پهلوی و هوادارانش باری دیگر نظام شاهنشهای در ایران به پیروزی خواهد رسید و ریشه اخوند جماعت برای همیشه خشکانده خواهد شد.
‌سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴
۴۰
amirpalang - لندن، انگلستان

دوره مفت خوری به درازای تاریخ است
‌سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

حاجی . هر چند مرحوم شده ای و در زیر خاک با حوریان مشغول مذاکره هسته ای هستی. و هر چند هم نمیشود پشت سر مرده حرف زد چون واقعا شگون نداره. حالا خدا پیغمبری حاجی راستش را بگو . اخوند جز مفت خوری کار دیگری هم دارد؟؟ اصلا شغل اخوند چه هست حاجی؟؟؟ میشه این را بمن بگی
‌سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵
۶۵
mehdi sadigh - دوسلدروف، آلمان

شاه میبایست همه آخوندارو توی دریاچه میریخت
‌سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
۱۰۷
ایرانفردا - لندن، انگلستان
تا وقتیکه تو ایران پاى منبر نشین و سفره رقیه پهن کن و دسته هاى سینه زن و قمه زن هست، این جماعت هم به مفت خورى خودشون ادامه میدن چون فقط فکر آخوند ها نیست که هزارسال تغییرى نکرده، این پیروان راستین و روضه. و زیارت برو و دعا و جادو جنبل دوست هم مغز یخ زده و رشد نکرده دارن که خود بخود اجازه میدن آخوندها به مفت خورى ادامه بدن.
‌چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.