حدادعادل: ایران پیش از انقلاب برای آمریکا یک گاو شیرده بود اما بعد انقلاب به یک شیر قدرتمند تبدیل شده

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۳
greatpersian1 - وین، اتریش

برعکس
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸
۵۰
ابن ملجم - مونیخ، آلمان

آآآآارررره داداش شدیم یک مشت شیره ای نه شیر جلوی امریکا بعضیها هم شدن شیر البته شیر ....!
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴
۶۴
mehdi sadigh-Germany - دوسلدورف، آلمان

تریاک سناتوری زده و داره ضر میزنه
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶
۳۲
agha_ehsan - تهران، ایران

منم اگه چهل سال طاق به طاق درازم کرده بودن و با فاب و ریکا و سیم ظرفشویی افتاده بودن به شستشو دادن مغزم الان ازین اراجیف میزدم . اونوقت ژاندارم منطقه کی بود جناب عادل ؟ چجوریه گرجستان که زمان شاه عباس استان ایران بود الان در زمان شما ایرونی رو با اردنگی بیرون میکنه ؟ البته قبول دارم که ملت خائن و وطنفروش هم باندازه شما دزدان بغداد تقصیر به گردن دارن
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
۷۳
روبرتو - میدلرزبرو، انگلستان
و حالا برای شما آخوندهای غارتگر گاومیش شیرده است!!
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
۳۸
ارژن پارت - شیراز، ایران

هنوز هم ایران یک گاو شیرده است . منتها برای روسیه و چین و لبنان و غزه و فلسطین و یمن !!!.
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
۵۳
آزاذه - تهران، ایران
بله بعد از انقلاب خود گاو کامل.
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
۱۰۷
Kefli Iskender - مریخ، وانواتو
کلا این خراب شده با داستان کلیمه و دمنه و مطابق قانون جنگل اداره می شود. مملکتی که مسئولانش تمساح یزدی ، کوسه رفسنجانی ، گراز وحشی باشد مردمانش بایستی با گوشت الاغ شکم فرزندانشان را سیر کنند.
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵
۴۲
paksan - ایران، ایران
خوب اون شیری که قبل از انقلاب بقیه میدوشیدند الان کجاست و کی داره بالا میکشه؟ یه نگاه به گردنهای کلفت شیخ ها و بسیجی ها و سپاهی ها بکنید. یه نگاه به گردنهای کلفت لبنانی ها و عراقی ها و سوری ها بکنید؟ وگرنه ملت ایران از زمان شاه بدبخت تر شدند. 30 سال از جنگ گذشته هنوز خوزستان که هیچ بقیه استانهای جنگ زده هنوز آباد نشده ولی لبنان 6 ماه بعد از با خاک یکسان شدن با بهترین امکانات توسط سپاه ساخته شد! شیرده یا شیر
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲
۱۰۷
Kefli Iskender - مریخ، وانواتو
کلیله و دمنه - برای درک عمق کلمات! عادل بنگی و نحوه اداره جنگلی بنام ایران بایستی سر منقل مقام معظم رهبری نشست و «حکایت شیر و گاو شنزبه» را خواند. و یا مثنوی خواند: روستایی گاو در آخر ببست - شیر گاوش خورد و بر جایش نشست - روستایی شد در آخر سوی گاو - گاو را می‌جست شب آن کنجکاو(مثنوی - دفتر دوم). دست می‌مالید بر اعضای شیر. پشت و پهلو گاه بالا گاه زیر.
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
اقای حداد نا عادل شما مجبورید که از رژیم کنونی ایران دفاع کنید و دروغگوئی برایش بکنید چون اگر این رژیم سقوط کند پر و پوی از شماها باقی نخواهد ماند. کجای ایرا ن شیر شده اقای ابله ؟ همین که دسته دسته دختران ایران را تحویل عربهای می دادی یا همینکه دسته دسته خانمهای ایران را به سلیمانی و اربیل عراق و ترکیه صادر میکنید برای تجارت تن فروشی همینکه میلیونها مرد و زن ایران را درگیر مواد مخدر کرده اید یا اینکه میلیونها نفر را اواره و پناهنده کشورهای خارج کرده اید این همه خرابی و بدکاری که در این 40 سال به بار اوردید بخاطر این بوده که شیر بوده اید کاشت رژیم ایرانمان همان گاو شیرده می بودچون ارزشش میلیونها برابر از این شیر بی دم و یال بود.
‌سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.