افشاگری کیروش از حمایت مالی قطر از تیم ملی : تیم ملی آنقدر بی پول است که اگر فدراسیون قطر نبود حتی پول نداشتیم پول هتل را بدهیم

رویداد۲۴ : کارلوس کی‌روش مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که در پی شکست تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از این سمت کنار گذاشته شد در اظهاراتی جنجالی به تامین مالی تیم ملی ایران توسط فدراسیون فوتبال قطر اشاره کرده است.
 

کی‌روش در مصاحبه‌ای که همزمان با حضور او در تیم ملی در امارات متحده عربی گرفته شده ادعا کرده:من شخصا تلاش‌های زیادی کردم و جنگیدم تا راهی پیدا کنم تا رسانه‌های ایرانی را اینجا (امارات متحده عربی) بیاورم.

 
او گفته رییس فدراسیون به من میگفت دولت حتی یک پنی هم برای فوتبال هزینه نمیکند. اینکه این حقیقت دارد یا نه را از رییس فدراسیون بپرسید. هربار چیزی خواستیم رییس فدراسیون گفت: وزیر ورزش فوتبال دوست ندارد و نمیخواهد کیروش اینجا باشد.
 
کی‌روش از قول مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال گفته: با من میجنگند، چون قرارداد با تو (کیروش) را تمدید کردم و به من پول نمیدهند، چون با تو قرارداد امضا کردم.
 
او گفته: این چیزی بود که رییس هر روز به من میگفت. من نمیتوانستم در اتاق وزیر را بزنم و از او بپرسم این چیز‌ها حقیقت دارد یا نه. صادقانه بگویم در حال حاضر فشار زیادی روی کادر من است. فشار زیادی روی بازیکن‌های من است. چون آن‌ها به بازیکن‌ها دروغ گفتند. به کادر دروغ گفتند.
 
کی‌روش مدعی شده: به آن‌ها گفتن معوقه هایشان را پرداخت میکنند، ولی این پول ناپدید شده به همین دلیل همه دیوانه شده اند چرا که فدراسیون از این پول‌ها استفاده کرده ست. از پولی که برای بازیکن‌ها و کادر بوده برای تیم المپیک خرج، برای آژانس مسافرتی، برای غذای فدراسیون.. حالا کسانی که دارند کار میکنند پولی ندارند.
 
او در بخشی از مصاحبه افشا کرده که اگر فدراسیون فوتبال قطر نبود ما هیچ چیزی نداشتیم. حتی این کمپ‌ها را هم نداشتیم. آماده سازی تیم ممکن نبود. نمیتوانستیم با ونزوئلا بازی دوستانه داشته باشیم. آن‌ها همه هزینه‌های بازی قبلی ما را پرداخت کردند. آن‌ها همه هزینه‌های استادیوم، سفر، هتل و همه هزینه‌ها را پرداخت کردند. همه هزینه‌ها را پرداخت کردند، چون فدراسیون ایران هیچ پولی نداشت. هیچی.
این اظهارات مورد توجه برخی رسانه‌های غربی از جمله فاکس نیوز که رسانه دست راستی نزدیک به دولت آمریکاست قرار گرفت.
 
فاکس نیوز ضمن بازنشر این اظهارات نوشت: فقدان کمک‌های مالی دولت به تیم فوتبال ایران سالهاست که به معضلی تبدیل شده، اما این اتفاق با افشا گری کیروش ابعاد جدیدی پیدا کرد.
 
کی‌روش در اظهاراتی شوکه کننده از کمک‌های فدراسیون فوتبال قطر به تیم ملی ایران پرده برداشته است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۸
scandal - برلین، آلمان

.قابل توجه و تعمق بر یک عده کسانی که معتقدند، فوتبالیست های ایرانی باید در کمترین شرایط ورزشی به جایگاهی چون قهرمان آسیا مفتخر شونند. پول فقط برای کلاس قرآن طوسی ها و ژن های ناب محمدی به اندازه کافی وجود دارد ولی برای ورزش و سلامتی و رفاه مردم نه!
یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۸
۵۴
Say good bye to religion - ونکوور، کانادا

فقط خوشحالم که از ایران رفتی و در عذاب نیستی ، واقعا متاسفم از ۸ سال زجری که کشیدی ، خود ایرانیا با خودشون مشکل دارن چه برسه به شما خارجی ها ؟؟؟؟
یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۹
۱۰۷
ایرانفردا - لندن، انگلستان

با باد هوا که نمیشه عمارت ساخت!! بدون پول و امکانات هم نمیشه قهرمان آسیا شد! تا همین جا هم که پیش رفتن باید ممنونشون باشیم.
یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳
۱۰۷
ایرانفردا - لندن، انگلستان

میخوام یه شایعه پراکنى کوچولو انجام بدم!!! فکر نمیکنید شاید شکست از ژاپن، انتقام کیروش از فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش بود؟ یه مربى خوب میتونه با چیدمان بد بازیکن ها سرنوشت یه بازى رو عوض کنه.
یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶
۵۴
Persiangulf2535 - لند‌ن، انگلستان

خیلی مرد بود که ۸ سال با این مشکلات ساخت . موفق باشی .
یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

اونهایی که بعد رفتن شما جشن گرفتن امیدوارم پول تو جیبی خودشون را هم خرج فوتبال بکنند تا بفهمند شما چه کشیدی
یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
۳۴
مساوات - مساوات، ایتالیا

حالا دیدید گاگول ها ، همه این کارها سیاه بازیه! دیدید سیاه تون کردند، دیدید چطوری همه دلارها رو بالا کشیدند! دیدید که همه تون گاگول و اسکول هستید.
یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

تخم اسلام را هر کجا بپاشید فساد در انجا بیداد خواهد کرد
یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
۳۶
soroshkhani - توکیو، ژاپن

اقا کیروش با زبون بی زبونی میگن که تو فدراسیون هرچی پول اوردن هرچی بودجه میدن بازم بی پولیه. یعنی اینکه چند نفر نشستن هرچی پول و بودجه هست رو تو جیب خودشون میریزن. چرا نمیفهمین اخه؟
یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
۷۰
senator x - تهران، ایران

قابل توجه تعجب کننده های این خبر.به 124هزار پیغمبر دوروغی و غیر دروغی قسم,این مملکت در اشغال دشمن است و دشمن ابدا خواهان سرفرازی و افتخار ملت ایران نیست و اگر در برخی رشته های ورزشی موفقیتی کسب کردیم,تعضب و جان فشانی جواناننمان بوده.
یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳
۴۳
پنجاه و هفت - ریو، برزیل
اروپایی ها تا زمانی که جایی هستن به طور کامل می چاپن و زمانی که میخواهند بروند ، کر کری میخوانند. کلا تزلزل اخلاقی دارن.
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۹
۳۴
Sahand145 - سیاتل، ایالات متحده امریکا
امیدوارم حکومت اسلامی سقوط کند ولی توجه کردین کیروش میتونسته این هشت سال بهترین جاسوس در ایران بوده باشه؟
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۷
۶۷
nader1335 - مینوپولیس، ایالات متحده امریکا
آقای کیروش ار اینکه که در فدراسیون را یک مشت فاسد و دزد نشسته اند همه میدانند ولی چرا الان افشاگری میکنی. آیا به خاطر این نیست که فردادت تمدید نشد که دیگر پولی نیست و کفگیر به ته دیک خورده و خودت هم جزو همان باند بودی. وقتی پول بود شما جزو 7 مربی دنیا از نظر حقوق و مزایا بودی. در عرض 8 سال در ایران به اندازه 3 ماه در سال در ایران نبودی. یکی از وظایفتان تعلیم مربی بود یم یک مربی ایرانی تربیت کردی؟ یک کلاس مربیگری گذاشتی؟ هیچ وقت نقشی در تیمهای پایه و المپیک داشتی غیر از کشمکشداشتی؟ با همه مربیان درافتادی، بجای کمک لیگ را مسخره کردی. امروز یک تیم ملی از خودت بجا گذاشتی که نصفش دیگه قابل استفاده نیستند و بقیه بچه های لیگ هسنتند در صورتی ما باید الان حداقل 5 تا تیم ملی باید میداشتم. دو بار به جام جهانی رفتیم و خوب سه بار هم درگذشته اونهم سه بار در گذشته و در شرایط بسیار سختر، تازه با بچه های لیگ ایران رفتیم. از فدراسیون نگو همه ما میدانیم که فساد کل مملکت را فرا گرفته. شما هم درکنار انها بودید و جیبتان را پرکردیدو با افتخار از پیام رهبر به خوتان میبالیدید.
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.